Як тільки я війшла додому на мене налетіли три баришні з допитом.
Надя: що це за красунчик?
Аірна відпихнула віту і надю .
Аріна: та позуй хто він, звідки в нього така манюня?
Віка: аха, ви про тачку?
Вони хором сказали: ТАК
Віта: і взагалі чого ти спала в нього ?
Ця трійка синхроном заматали головою погоджуючись з питанням Віти.
Віка: господи ну досить допитувати , в вас є якесь пиво, здаєця зараз за баночку світлого я вбити готова.
Ми з дівчатами всілися на кухні , взяли по банкі пива і я почала розповіть.
Віка: кароче , в знак подяки я дала йому ....
Вони перебили мене своїм : ДАЛА?
Віка: блять дури озабочені, я дала йому свій номер.
Вони здаєця видихнули трохи засмучено.
Віка: боже вам тільки плітки і цікаві про те як ,хто,і де.
Кароче домовилися завтра вечером на каву, обіцяв розповісти звідки у нього стільки машин.
Віта: машИН
Вона виділила закінчиня яке вказувало що машина не одна.
Віка: так в нього бмв, ауді , гелік ще там багато якихось і той спорт кар.
Каріна: слухай а він тобі подобаєця, можливо я піду з тобою на каву, ну щоб він не приставав.
Віка: боже Каріна, іди в сраку.Отож , я не знаю як я опинилася в нього, щ його слів я наригала на нього в 3 ночі і він з доброти душевної вщяв мене до себе , роздів , і вклав спати.
Троє: РОЗДІВ?
Віка: ну так він мене роз.... ВІН МЕНЕ РОЗДІВ БЛЯТЬ.
Надя: ВІКА ТИ ШО ТУПА, ТИ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ЗРОЗУМІЛА?
Віка: піздец, я нічого не пам'ятаю, тай він хоче сказати що забрав мене з доброти всесвітньої?я не щнаю дівчата мутний він, пент заус в центрі міста, власна парковка більше ніж 5 авто преміум класу, і мені здаєця що ніхуя в нього не лазерна корекція, він вдома зодить в окулярах, віта ти ж робила лазерну корекцію?
Віта: так, нічого мутного їх потрібно носити місяцт після операції навіть вдома.
Я задумалась.
Віка: бля навіть в окулярах він мені так нагадує когось , словами передати не можу.
Аріна: ну слухай може в місті десь бачила одним оком, хто його знає.
Віка: ага.
Ми ще балакали декілька годин, потім усі порозбігалися по своїм справам, увесь день я прибирала в квартирі поки нікого не було , вечері малювала картину по номеркам і слухала музику.
Так, тепер я скучна але це заліпательно капець як , я почала малювати їх 3 роки назад як переїхала в нью-йорк.
Тут є один затишний магазинчик з усякими дрібничками для творчих людей, глина , холсти, і так далі, він прямо під гуртожитком , зайшла туди одного разу навмисно а тебер відлипнути не можу, за три роки в мене накопилося біля 10-15 картин, так ,не дуже багато , я рідко малюю через навчання,але вони потехеньку окупують усе відьне місце в моїї кімнаткі.Телефон на ліжку загудів.
«Невідомий «
Я підняла слухавку і з трубки почувся низький хриплий голос тайлера
- привітик, вигляни в віконце)
- чіво, ти годину бачив , ти в мене під вікном ?
- хотів зробити тобі приємно.
Я встала зі стола залишивши картину і глянула в вікно.
Під моїм балконом стояв тайлер з пакетом.
Віка: ти шо тут робиш йолоп?
Тайлер: я згадував про тебе , подумав зайти в гості.
Віка: взагалі то зазвичай чекають запрошення.
Тайлер:я не з тих хто чекає запрошення)5 років тому:
Хлопець залетів до мене в кабінку .
Нейт: я не з тих хто чекає запрошення
Наші гарячя тіла притискалися до один одного, своїми губами він перекрив мені дихання, він ричав не в силах зупинитися, його руки стиснули мої бедра так що залишилися білі сліди,Теперішній час:
Мене кинуло в холод.
Я зрозуміла кого він мені так нагадує.
Віка: «ні це не може бути він, мені це все здаєця, це не правда , напевно це як тоді , це просто старі рани, це не він , я знаю»
Тайлер: аууу, ну так що , можна в гості?
Віка: тт ....Так , тільки давай через пожежну лесніцу, дівчата сплять не хочу їх будити.
Він матнув головою і бадьоро почав підніматися до мене .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Teen FictionВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?