Це літо буде аху....

46 0 0
                                    

31 травня 15:12 ....

Кабінет фізики :
Місіс браун : діточки , ось зараз закінчиться 9 клас , залишилося три хвилини до того як ви відпра....
Далі я прослухала адже Емма легенько штурхнула мене аби я повернулася до неї
Емма : Віка , якщо вгадаєш які в нас на сьогодні плани я поверну тобі 3 долара які я тобі вина за чіпси вже 4 місяці .
Віка : знаючи вас ви придумали щось покруче ніж потусити в Дена на хаті , я правильно розумію ?
Дівчина щолкнула пальцами і сказала
Емма : в точку , батьки Нейта їдуть до двоюродної сестри його мами в Лос анджелес на тиждень, ну вже є ідеї до чого я веду бейба.
Віка: та блін ми зависаємо кожні вихідні в дена на хаті це майже теж саме тільки з ночівльою.
Емма : ойй точно ти ще ніколи не бачила пентзаус Нейта , навіть не смій порівнювати цей дворець зі зйомною залупою дена .
Дівчина порискала в телефоні декілька секунд та повернула до мене екран .
На фото був велечезний будинок десь 10 поверхів більш схожий на готель .
Віка : ти шо гониш якщоб Нейт жив в такому я б вже давно від нього не відсасувалася .
Емма подивилася на екран і за лаялася собі під носа.
Емма : це готель мого дятька схоже в мене немає фото будинку Нейта , та забий побачиш на місці .
Тільки но ми закінчили діалог я знову почала слухати урок .
Місіс браун: отож гарних вам кан....
Її перебив дзвінок і всі підірвалися з місць біжучи з рюкзаками в довгоочікуване літо . Ми з Емою швидким кроком вийшли зі школи й прямували до нашого місця. А саме 8 поверхівки ,на дах .Там ми завжди тусили після школи .
Ми зайшли в ліфт й він почав підніматися .
Емма : блять ти просто собі не уявляєш якими бутуть ці 5 днів .
Віка:чому 5 батьки ж їдуть на тиждень .
Емма : 6 день прибирання на 7 приїжають батьки
Я матильнула головою і зрозуміла що ми приїхали.
Коли ми зайшли на дах всі наші уже були на Даху .
Бі : нарешті я думала що я стану статуєю швидше ніж ви прийдете .
Джим : бі не бурчи , отож ребята всі памятають наш план.
Ми з Емою в одноголос промовили
: що?
Ден : Джи ми про це говорили тільки 15 хвилин назад їх не було давайте повторимо наш план .
Ден махнув рукою аби Емма підійшла до нього .
Я сіла біля Нейта і Конора.

Емма сиділа в обнімку з деном ,тая з фарлі курили сіжки ,Лейла піджималася до нейта , а Конор підсів до бі та шипнув її щось на вуха вона мило глянула на нього а потім зфокусувалася на Нейті який встав перед нами і почав розповідати план наших дій

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Емма сиділа в обнімку з деном ,тая з фарлі курили сіжки ,Лейла піджималася до нейта , а Конор підсів до бі та шипнув її щось на вуха вона мило глянула на нього а потім зфокусувалася на Нейті який встав перед нами і почав розповідати план наших дій.
Нейт; і так ,ми розходимося по парам , Емма з деном , конор з бі , тая з фарлі , лейла з Джимом , я з вікою і ідемо до один одного збиратися , в 20:30 чекаю усіх під моїми воротами , тоді і розпочтеця єбейший марафон тусіча , ми з Деном розробили план 5 днів 4 дні тому ,о тож можете не сумніватися що це літо буде ахуєним .
Ми усі завоплили як дике племʼя ,це і стало початком так названого ахуєного літа .
Ми ще посиділи разом хвилин 15 мучаючись в догатках що пацани напридумували і потім потехеньку почали розходитися по парам збиратися і відпрашуватися в батьків .
Ми з Нейтом були останіми , спочатку ми поїхали до мене усю дорогу сміялися та жартували тай просто розмовляли ні про що .
В мене ми швиденько зібрали речі я сходила в душ ,позвонила мамі й відпросилася типу в 5 дені змаганя з джас фанку адже на 5днів на велечезний дім без дорослих з підлітками в яких воюють гармони мене ніколи би не відпустили ,а мої танці це найкращий привід щоб не було запитань де я брожу 5 днів .після цього на мій рахунок прийшли 450 доларів , 200 на проживання 50 за дорогу до каліфорнії і 200 мені на їжу тай просто щоб були усе це очевидний пиздьош але мама ні про що не здогадуєця .
Після я взяла усі речі і ми сіли в машину Нейта вже прямуючи до його дому .
Віка: Нейт , покажи свій дім .
Хлопиць хмикнув і покопирсавшися в галереї перевернув до мене екран ......

ЗрадникиWhere stories live. Discover now