Починався фінал , ми залізли на плечі хлопців і на фразу
:марш .
Почали збивати один одного.
Я схопила бі за плече і почала нахиляти в сторону але сама почала втрачати рівновагу,я зупинилася від того що нейт почав падати разом зі мною .
Ми обоє плюхнулися у воду.
Конор переможно закричав знімаючи з себе бі .
Віка: це все ти винен .
Нейт ледве ледве посміхнувся і кивнув головою , через десять звилин усі вилізли з басейну і пішли в альтанку їсти .
Я сіла під деревом не подалік альтанки і підпалила цигарку , до мене приєдналкся Емма .
Емма: позич одну .
Я протягнула її пачку і підкурила.
Емма зробила затяжку і сказала .
Емма: ну що ви тепер зустрічаєтесь?
Я поперхнулася і сказала .
Віка: кхм ... незнаю напевно, після сексу всеодно потрібно пропонувати зустрічатися .
Емма: в тебе що сексу не було , звісно треба як так .
Віка : незнаю він нічого не говорив , але ми постійно цілуємося , значить він мене любить ?
Емма піджала плечі .
Емма: ми з деном почали зустрічатися ще до сексу .
Віка: топто я шлюха ?
Емма: ні ні ти що , ви вже щнайомі майже рік чому ти шлюха , переспали і переспали що тут такого .
Вона склала губи бантиком і замовчала .
Віка: дуже голосно ?
Емма: та пізда як , я в тебе не питаю я стверджую ти маєш розповісти мені усе в подробицях , але трохи потім бо я голодна як собака .
Вона піднялася і дала мені руку .
Ми дійшли до альтанки під розповіть як вона вдарилася коли я її спизнула з дена.
Ми поїли що трохи посиділи і пішли в дім збератися на пляжну вечірку .Ось такі були ці 5 днів , це все було наче не зі мною як це все могло статися з вікою , зі мною .
Ми курили кальян пили багато пили курили і пили , ходили на всі самі божевільні вечірки нашого міста , пірнали в басейн з балкону , гуляли вночі співаючи пісні , ден грав нам на гітарі , купалися в нічному морі , ходили в парк актракціонів . Але все це я памʼятаю дуже смутно .
Більш яскраві спогади про ....Нейт: велика ведмедиця .
Віка: о це оріон ?
Він кивнув головою притискаючи мене до себе крепче ніби я кудись втічу .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Teen FictionВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?