Я не хочу нічого

20 0 0
                                    

Я прокинулась в лікарні, голова боліла так ніби я була не декількох рейв тусовках за один день.
Я відкрила очі.
Нейт розвалився в кріслі напроти , сходе він сидів зі мною всю ніч .
Я спробувала встати , я звістла ноги з койки , в очах рябіло рука нила .
Віка: дідько, це капельниця.
Нейт встав і підійшов до мене.
Нейт:як ти сонце, в тебе два переломи, легкий струс мозку , але лікарі кажуть дити будеш.
Віка: не чіпай мене , іди лейлу заспокоюй.
Його очі були по 5 копійок.
Віка: не роби вигляд що ти здивований, я бачила як вона цілувала тебе , чула все .
Як ти казав що ми справді не пара, як я хуйово вдягаюся , що насправді той пагорб ти назвав нейла .
Я знала що ви розійшлися але нейт зрозумій , розійшлись це не « я буду єбати віку а на наступний день цілувати лейлу «ти казав що любиш мене , це були леше слова для тебе?
Він стиснув переносицю і протер очі наче втомився від моїх ревнощів()
Віка: та це хуйня по зрівняню з тим що я незнаю тебе , я незнаю про тебе нічого нейт , хто ти такий Нейт, хто ти щоб так спокійно вбити людину.
Він тривожна підняв голову і пініс палець до губ.
Нейт: віка дай мені час, я усе розповім тобі , але він заслужив на цю смерть, тут ми не будемо це обговорювати .
Він покосився на лікарів як то тут то там бігали по коридорам .
Віка: я не хочу нічого чекати, я закунчую цю інтрижку тут і зараз .
Він наче щенятко глянув на мене , він лише робив вигляд що йому сумно.
Я встала , взяла капельницю і вийшла з палати.
Мед сестра: Віка стоун? Як ти стоїш на ногах це не можливо .
Я зиркнула на її бейджик .
Віка: мішель правильно?
Я добре себе почуваю , і ще я дуже хочу в туалет .
Вона кивнула і зайшла до нейта.
Я зацшла в вбиральну напротив палати.
« господи ну чому лейла , хто він взагалі такий що він таке з себе уявляє що може просто ось так вбити людину , звідки в нього пістолет , здаєця я чула як він казав щось про наркотики»

Нейт: ТИ АЛКОНАФТА ОБДОВБАНИЙ ЇЇ НАВІТЬ 16 НЕМАЄ ,ПРО ЯКІ КРАДІЖКИ ПОСТАВОК НАРКОТИКІВ ІДЕ МОВА?

« стоп, поставка наркотиків, він що ділер якісь,мафіозі чи що, ну ні який з нейта мафіозі чи ділер він водку з медецинським спиртом позавчора мішав яка мафія»
В голові ехо було
- ПОСТАВКА НАРКОТИКІВ. що ти з нею зробив я в тебе питаю ???
На очах застигли сльози , я згадувала як цей покидьок ларав мої груди , бив по сраці і говорив брудні речі , я істерично сповзла по дверцям кабінки , терла себе ніби він зараз лапає мене , мені хотілося блювати від самої себе, яка я брідна і гитка , я подивилася на себе в зеркало , на халаті була червона пляма позаду .я вибігла вся в сльозах і зупинила першу попавшу під руку медсестру .
Віка: м...міше.....мішель в мене заду ......в мене там мішель.
Мед сестра стурбованоглянула мені в очі .
Мішель: сонечко не плач все добре , витирай сльозки я допоможу .
Вона обійшла мене і налякано схопила проходившого повз лікаря
Мішель: масована ...... ї сходе .......швидко потрібно.....
Я не розчула половини слів , другий лікар побіг до регестрації.
Мішель: сонце лягай на носилку потрібно оглянути тебе добре ?

ЗрадникиWhere stories live. Discover now