Ми з нейтом пройшлися по підвалу .
Сауна , басейн , солярій ,більярд , і таке все інше
На першому в другій частині 2 спальні і вбиральня .
Нейт : ну і перейдемо в нашу зону обітанія на найблищі 5 днів .
Ми піднялися на 2 поверх .
Нейт : там кінотеатер , тут ще 3 спальні , тут читатьський зал , камін і усіякі такі справи .
Нас зустрів «читатьський зал « він був не великим 4-5 рядів з книгами 2 крісла качалки столик і камін навпроти стільців .
В дверях біля сходинок був невеликий кінотеатер .
І гостіві спальні в яких будемо спати ми .
Ще була велечезна вбиральня з джакусі .
Нейт : хочеш покажу мою кімнату ?
Віка : звісно хочу .
Я очікувала що ми підемо в якусь з 3 спалень на 2 поверсі але ми піднялися на горище .Ми зайшли в кімнату , перше що кинулося в очі це колекція електро і звичайних гітар , їх було 6-7 штук , на стіназ весіли плакати з його улюбленими групами і так далі , в кінці кімнати гардером і двері скоріше усього в вану , по центру кімнати втулина під вікно кровать , декілька ламп герлянда , письмений стіл , зеркало в помний рост і декліька комодів /тумб.
Віка : вау в тебе так атмосферно .
Нейт : так я довго її обустроював .
Він плюхнувся на ліжко і похлопав по ньому призиваючи лягти біля нього .
Нейт : давай перекуримо а потім будемо готуватися до приходу цих кабанчиків .
Віка : о дааа , я не курила цілий день .
Нейт : лохужка , ти сіги чи свою сасалку електрону .
Віка : давай сіжки .
Ми відкрили вікно і хлопець протягнув мені товсту цигарку і підкурив запальничкою.Нейт : а ти цнотлива .
Віка : ого що так спонтано ,я не очікувала .
Я подивилася на нейта який робив тугу затяжку і дивився у вікно очікуючи відповідь не реагуючи на мої коментарі .
Думки віки : сука який ти секс , з тобою я б її залишила в минулому .
Я часто уявляла секс із Нейтом , він був дуже сексуальним він був моїм тепажом , але поки думати про якісь відносини дуже рано .
Нейт : ну ?
Віка : я цнотлива .
Нейт поперхнувся і закашляв .
Нейт : реально , тобі вже скоро 16 я лумав ти вже все , ну а хотіла би .
Я сперлася об стінку і покручуючи в пальцях цигарку відповіла .
Віка : якщо буде людинка то чому б і ні , але це має бути коли і я і він будемо підготовленими і морально і фізично .
Нейт : добре мислиш , в мене є принцип , перед тим як вступати в відносини треба взнати про вподобання двух сторін в сексі і в загалі усіх аспектах відносин , ну а для мене секс на 2-3 місці в відносинах , якщо дівчині не принципово переспати уже в відносинах або ні то я б хотів спочатку потрахатися а потім по ситуації дивитися .
Віка : харош , а що на першому , ну и другому .
Нейт : на першому це перчинка в відносинах , мені стає нудно коли все одне і теж на протязі усіх відросин , хочу знайти ту з якої навіть в 60 років коли в нас буде 5 дітей і внуки я буду бачити в очах пристрасть і наше кохання буде всеж таке як і в ті 18-16 років і буде ще крепче , з кожним днем , ну а другий це мова любові , ти знаєш що це .
Віка : чесно кажучи ні .
Нейт : це типу як людина розуміє що це любов можна так сказати , є тактильність , подарунки , слова і так далі , топто людина в якої мова любові слова не зрозуміє що якщо хлопець її дарить картьє то вона йому подобаєця ,поняла .
Віка : ого , в мене напевно дії тактильність .
Нейт : в мене теж , і для мене дуже важливо щоб в нас від був однаковий .
Віка : єбать , я коли тільки з тобою познайомилася я думала що ти чисто єбешся і трахаєшся а все інше тобі до сраки .
Нейт : бля ну дякую , я теж думав що ти шлюхувата але тут таке вилазе .
Віка : я доречі актив .
Нейт: не охотно вірю .
Віка : ой іди нахуй .
Ми посміялися докурили сіги і почали готувати кімнати .
Я сіла в залі на першому поверсі і тикала по сайті доставки їжу шукаючи пепероні .
нейт вже підготував усі кімнати і набирав Дена аби він купив випивку .
«Нейт у своїї кімнаті «
Нейт : ало , Денчік ти не забув що треба купити .
Ден : звісно ні , ми з Еммою вже у мене я дозбируюся і ми поїдемо в магаз закупимося , і ще треба буде заїхати за конором і бі , фарлі з таєю виїжають , і лейла з джимом теж разом будуть такщо через 2 години чекайте .
Нейт : Ден ,Емма біля тебе?
Ден : ні вона в душі ,а шо ?
Нейт : я походу в Віку втріскався .
Ден: ЄБАТЬЬЬ ТИ ШО ДЯДЯ НАХУЙ ВІТАЮЮ .
Хлопець присвистував в трубку , але Нейту будо завсім не весело , він боявся опозоритися перед вікою ,боявся що поряд з нею веде себе як придурок .
Нейт : блять я коли з нею говорю в мене стояк як бурш халіфа , І ЦЕ МИ ПРОСТО ГОВОРИМО .
Ден : о братела співчуваю , памятаю як в мене з моєю було , я себе вів як придурок пиздів не зрозуміло що , але потім признався і ніби гора з плечей , раджу тобі теж саме а далі буде видно , хлопче це диття одразу кажу один відказ це не смерте....
Нейт вибив трубку .
Нейт : АААААААА .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Teen FictionВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?