Все пішло не по плану .

19 0 0
                                    

Я помітила те що ми проїхали місто , і завертаємо в ліс .
Я запанікувала .
Віка: ой плани змінилися, зупиніть мені будласка ось тут .
Таксист: які ж у тебе плани в лісі , давай ми заїдемо на іншу трасу і випущу.
Я тяжко сковтнула .
Очі забігали по салону.
Я ковзнула по ручці поглядом, і зрозуміла що ми їдемо на дуже маленькій швидкості через постійне коріння дерев і ями в оісній породі , якщо я швидко відкрию двері і вискочу то зможу зловити попутку, я пам'ятаю здідки ми звертали від траси , там я зможу зловити попутку і плвернутися в місто.
Я швидко потягнула ручку машини , з якоюб силою я не тагнула її вона не піддавалася.
Таксист: ти що твориш стерва.
Він заглушив машину і протягнув рука на задні сидіння до мене.
Віка: ще один рух і я буду кричати, я позвоню в поліцію ,просто відчиніть двері і ми більше ніколи не згадаємо один одного.
Чоловік не слухав мене і вже переліз до мене на задні сидіння, вихопив мій телефон і кинув в невідому сторону , заламав мої руки .
Я кричала що було сили, била цого ногами ,але через його велику масу тіла після моїх відчайдушних спроб відбитися на ньому напевно і не було синців.
Сльози хлинули з моїх очей , я розуміла що мож життя не стане таким яким воно було , але най важливіше зараз це залишитися живою будь яким способом .
В мене закінчилися сили , я не могла більше протистояти велечезному жирному амбалу .
Він дістав мотузку і звязав руки та ноги , роздягнув повністью.я не можу забути той день , ніколи не забуду .він витягнув мене з машини , заклеїв рот тейпом.
Кинув під дерево , зняв штани і встав переді мною
Таксист: в нас є ще трошки часу тому давай зробиш таткові приємно.
Він взявся за краєчок мотузки і підняв у гору піднімаючи мої ноги .
Він зробив це , я плакала мичала , хотіла вирватись , мені не вдалося,потім він встав одягнувся і позвонив комусь .
Я лежала на холодній землі вся в бруді в кінчі,я думала що гірше уже не буде але через декілька хвилин я почула гул машини не подалік , я подумала що це якісь люди і вони мені допоможуть .
Але це точно були не ті хто зможуть мені допомогти .
До нас підїхав чорний мінівен, з нього почали виходити люди в суворих костюмах .
Чоловік в костюмі : вона?
Таксист : так , вона .
Чоловік з валізою:точно?
Таксист: так , це точно вона я впевнений .
Чоловік з валізою підійшов і поклав на капот валізу , клацнув замками і відчиним .
З валізи полетіли стопки грошей .
Таксист тяжко дихаючи від задоволення зачинив валізку і запихнув в багажник.

Підійшов до мене й вдарив ногою в спину .
Таксист: ВСТАВАЙ,єбана стерва.
Взяв мене за волося і проволочив за собою під ноги людям в костюмах.
В мене уже не було сил плакати, я ледве дихала , один чоловік нахилився і зірвав тейп з мого рота .
Чоловік в костюмі: не кричи, відповідай на наші питання і все , зрозуміло .
Я ледве матнула головою.
Він було присів , почав щось говорити але позаду було чутно як наближаєця якась машина.
Він піднявся і сказав.
Чоловік в костюмі : Стив, хто там.
Стив: це начальник, казав починати без нього, сходе встиг.
Я почула знайомий голос.
- це та сама яка вкрала нашу партію, хочу глянути її в очі.
Я відкрила очі ширше , крізь суворих чоловіків в костюмах проходив знайомий силует.
Я була в шоці коли побачила .
Віка: не....нейт
Хлопця скрутив страх .
Нейт: віка що з тобою, чому ти тут.
В роті пересохло я не змогла нічого сказати адже сама нічого не розуміла .
Нейт : ХТО З ВАС ЙОЛОПІВ ЦЕ ЗРОБИВ,ЦЕ НЕ ВОНА ВИРОДКИ ВИ ОБЛОВБАНІ .
Хлопець погрожуючи дістав пістолет з внутрішнього карману піджаку .
Підійшов до таксиста.
Нейт: З ЧОГО ТИ СУКА ВЗЯВ ЩО ЦЕ ВОНА ДОВБОЙОМ ТИ НІКЧЕМНИЙ
Таксист: я...яяя. Думав що це вона , ц .....це вона...це правда вона.
Нейт: ТИ СУКА АЛКОНАФТА ЗАСОХШИЙ , ЇЇ НАВІТЬ 16 НЕМАЄ ПРО ЯКІ КРАДІЖКИ ПОСТАВОК НАРКОТИКІВ ІДЕ РІЧ.
Він кинув погляд на мене .
Нейт: стоп, стоп стоп стоп , ти що з нею зробив , Я В ТЕБЕ ПИТАЮ СУКА ЩО ТИ З НЕЮ ЗРОБИВ.
Таксист: пане ... я не знав .. я ппп......правда не знав.
Нейт підійшов ще блище взяв його за голову і тріснув об дерево, вдарив ногою в живіт.
Чоловік впав .
Таксист: пане будласка , не потрібнл....я чесно не знав.
Нейт направив пістолет йому між ніг і натиснув на курок.
Всі люди які приїхали на мінівені почали розходитися , хтось комусь звонив, хтось залітав в машину, хтось хотів зупинити нейта але сабі потрапляли під гарячу руку.
Таксист: А-А-А
Хлопець бив його ногами втискаючи і вбиваючи усе більше  напів живе тіло в землю,
Холи чоловік перестав дихати і кричати нейт витер об нього ноги і плюнув .
Підбіг до мене .
Нейт: віка віка, скажи шо з тобою усе добре віка.
Я втратила свідомість.

ЗрадникиWhere stories live. Discover now