Віка:хахах,хто ти такий Нейт браун звідки у тебе стільки грошей
Нейт: якби я не хотів розповісти не можу.
Він взяв мене під руку і повів до яхти,встав біля сходинок і подав мене руку як джентельмен допомагаючи залізти.
Віка:ахахха ,який ти галантний.
Він грайливо посміхнувся і зайшов на яхту слідом за мною.
Віка:нумо проводь мені екскурсію)
Нейт:а як по другому)
Іди за мною.
Він поманив мене рукою за собою і я чемно потопала виглядуючи за його широку спину.
Нейт:ось тут така чіл зона типу полежати поговорити по їсти і так далі,барна стійка і монгал,тут гамак.
Він плюхнувся в крісло-мішок вказуючи на те про що розповідає.
Віка: ця яхта створена для вечірок.
Нейт: це так і є,я придбав її 5 років назад ,можливо трохи менше одразу після того як випустився зі школи і поселився в нью йорку,кожна вечірка яку ти знаєш не обходилася без мене ,в цьому місті мене знають усі,я був заядлим тусовщиком і усю свою біль топив в алкоголі.
Віка:був?
Нейт: так я випустився 2 роки тому після того увесь бізнес тата ліг на мої плечі ,до того я займався лише мальнькою частиною справ або керував коли тато ...їздив в командировки.
Зараз я диваний клоп,на вечірки їзджу рідко ,тай вже не так напиваюся,стараюся дипломатично вирішувати проблеми.
Віка:хлопче не виправдовуйся ,ти просто постарів і твоя печінка просить залишити її в спокої.
Нейт:камон я старше на декілька років не вийобуйся.
Віка:ляляля,нічого не хочу чутииииии.
Нейт посміявся і потягнув мене далі.
Нейт: тут кухня і вітальня нічого особливого,піднімемось на 2 поверх.
Ми піднялися на верх,усе з світлого дерева,не великий коридор.
Нейт:дві спальні,і вбиральня.
Він відчинив переді мною двері і ми увійшли в простору світлу спальню.Я з захватом пробіглася по спальні розглядаючи меблі і саме головне цей чарівниц ніби нереальний вид на простори моря і напівпрозорих немов мераж полонин.
Віка: уявити не можу як тут солодко спати ,з видом на зірки .
Я зачаровано плюхнулась на ліжко вдивляючись в світло голубе небо в вікні надімною.
Нейт сів біля мене.
Нейт:хочеш перевірити на собі?можемо залишитися тут наніч.
Віка:справді?а хто буде дивитися за яхтою вночі?
Нейт:ахаах,капітани теж сплять,в мене чуткий сон і я буду спати в каюті капітану недалеко від мостіка.
Віка:ммм,топто будемо в окремих кімнатах і я зможу спати тут?
Нейт:а ти цього хочеш?
Він заповз рукою між моїми бедрами припіднімаючи тонку тканину обтягуючого плаття аби зайти далі.
Віка: а а а,так не буде сонце, не забувай про що ми говорили пупс)
Я ніжно забрала його руку і вибігла на балкончик .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Teen FictionВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?