Я взяла речі з його рук і подивилася на нього натякаючи що пора відвернутися .
Він підняв руки угору і засмучено обернувся .
Я зняла гидкі мокрі речі залишившись в одній білизні.
Віка: ммм, бля.
Вже декілька хвилин я не могла розтібнути застіжку ліфчику я кряхтіла не в силах зрозуміти що там не так.
Нейт: тобі допомогти?
Віка: НІІІІІ,НЕ ОБЕРТАЙСЯ
Через 10 хвилин каторги я сказала
Віка: бля, нейт допоможи.
Нейт: я знав що ти попрос....
Воу я не думав що проблема така.
Віка: просто розтібни і усе.
Нейт: окей.
Він покряхтів декілька хвилин і я відчула як лямки разом із бюстом спадают по моїм рукам спешимся на столешню.
Я зловила його і прикривши груди повернулася до нейта.
Віка: дякую.
Нейт:немає за що.
Повисла пауза , він дивився мені в очі зверху вниз.
Нейт: чому ми стоїмо
Віка: я..я не знаю.
Нейт: я теж, я знаю тільки те чого я зараз хочу.
Віка: чого?
Він повільно підняв руку і піддів кісточку ліфчика вирвавши його з моїх рук ,бюст з ляскотом впав на підлогу, я стояла перед ним в одніх трусиках .
Я соромливо прикрилася руками .
Нейт: чому соромишся?
Віка: томущо ти на мене дивишся!
Нейт: і?
Віка: і я гола!!!
Я перейшла майже на крик від його нахабності, в його очах плясали чортики в подробицях уявляючи що він буде зі мною робити, як, і коли.
Нейт: і що?
Його голос був спокійним наче те що відбуваєця в порядку речей.
Віка: ми просто друзі , друзі так себе не ведуть!
Мій голос тримтів але я намагалася втримати цю нотку притензії.
Нейт: буває різна дружба віка.
Він забрав мої руки і спустився очами нище.
Віка: Нейт зупинися, обернися і дай мені одягн.....
Він по господарськи , грубо поцілував мене, він був напористий і знав що я не в силах відмовити йому.
Я вперлася руками йому в плечі, хотіла відтовкнути але не могла, якби не старалася ніколи б не змогла і ніколи не зможу .
Він тримав мене за щоки не так сильно щоб я не могла зупинитися , я зрозуміла що я хочу цього , усі ці роки потайки я думала лише про нього , згадувала його руки які вивчали кожен сантиметр мого тіла, його нахабну посмішку , ці очі в яких я тонула , рощинялася як цукор.Потайки я мріяла про цей момент , про те як він цілує мене усе нище і нище, бере мене усю, будь де ,будь коли .
Моє тіло усе більше підчинялося йому ,він міг зробити зі мною усе що захоче і я булаб не проти.
Він легко підхопив мене підтримуючи за сідниці, я закріпилася на його талії затискаючи її в бедрах
Мої руки обхватили його передпліччя так сильно що залишалися білі сліди.
Він зупинився і напав на мою шию, приємно покусуючи ніжну шкіру залишав бордові синці.
Я могла лише постогнувати йому на вухо .
Він посадив мене на стіл і зняв футболку.
Віка: нейт це не правильно , не роздягайся.
Він сперся руками об столешню і глянув мені в очі.
Нейт: а що правильно?
Він запустив руку по внутрішній стороні мого бедра заставляючи усе тіло покритися мурашками .
Віка: правильно закінчити це усе .
Я нерішучіше доторкнулася до його руки .
Нейт: а ти цього хочеш?
Я відвела очі красніючи усе більше .
Нейт: не потрібно відводити погляд, скажи мені що ти цього не хочеш і я зупинюся.
Він насмішливо посміхнувся знаючи відповідь.
Віка:я...
Він доторкнувся рукою моєї талії викликаючи нову хвилю мурашок.
Віка: не знаю...
Нейт: не знаєш?можливо ти просто не хочеш приймати факт що ти хочеш щоб я взяв тебе тут і зараз?
Я роздратовано подивилася на нього але одразу заспокоїлася від його спокійного і насмішливого облича.
Він нахилився блище , так що кінчики наших носів терлися один одного.
Він прошиптав хриплим але такимж злегка насмішливим голосов.
Нейт: тоді чому дозволяєш робити мені усе це із тобою?
Його пальці розвили мої коліна поширше скорочуючи дистанцію між нами ще більше.
Віка: я знаю що я хочу.
Нейт: ну?
Віка: щоб ти закрив рот.
Я притягнула його блище ,вводячи руку в його волосся.
Не відриваючися від поцілунку поклав мене на стіл усім тілом,він перехопив мої руки і підняв угору .Він зупинився і піднявся, його очі без сорому роздивлялися моє тіло,
Нейт:така ніжна,лагідна в моїх руках.
його погляд ковзну з моїх очей на ключиці,зупинився на грудях,нахилився поблище і вкусив за сосок заставляючи мене піскнути, він уважно дивився за моєю реакцією , він спустився нище залишаючи доріжку поцілунків по животику.
Я уважно спостирігала за кожною його дією , він взявся за край трусиків зубами і стягнув їх.
Я закинула ногу на його пличе і сильно прикусила губу наче стримуючи дике бажання.
Він піднявся вище і повністью зняв їх вже руками відкинув в сторону.
Він зупинився на хвилину і сказав , хриплим беземоційним голосом.
Нейт:ширше.
Я підняла на нього очі і слухняно розвела ноги ширше.
Він запустив руку на мої шию , і війшов.
З моїх вуст зірвався вскрик.
Він зупинився на декілька секунд даючи мені звикнути.
Нейт: готова?
Віка: так.
Він продовжив повільно нарощуючи темп.
З кожним поштовхом я стогнала усе гучніше.
Зі столу падали предмети до тих пір доки не впало усе що було .
Але ніхто із нас не був в силах зупинитися, уся квартира була заповнена моїми стонами і вскриками.
З часом неочіковано навіть для себе я почала допомагати йому сама рухаючись вперед і назад.
Наші тіла змучені від довгої розлуки не могли насититися близкістью один одного, його рука в зомочкі з моєю , близкість наших душ ,те як він дивився в мої очі повними пристрасті ,любові і ніжності.
В якісь момент спалах,усе навколо не важливе моє тіло стало пірїнкою, таке розслаблене , я повисла на його руках,він лише зачекав доки я повернуся в себе і переберав моє волосся.
Віка: ох, вже стемніло, дівчата напевно
спереживались.
Я встала, почала одягатися одночасно збераючи речі по квартирі.
Віка: де мої трусики?
Нейт: здається десь там, не пам'ятаю.
Віка: блін це мій чай на підлозі, а я реально чаю хотіла попити.
Я розчаровано викотила нижню губу.
Нейт: ну вибач, зроблю тобі новий.
Хлопець який уже одягнувся почав прибирати наслідки у вигляді розбитих кружок і тарілок які впали зі столу.
Віка: це наскільки ти хотів сексу що розніс пів кухні?
Нейт: настільки що в мене після тебе нікого і не було.
Віка: не бреши!
Нейт підійшов до мене і попровив волося за вушко.
Нейт: не брешу, можна сказати ти у мене перша і остання.
Віка: а от зараз точно брешеш, я ж знаю що я у тебе була не перша.
Нейт: ну добре не перша але остання.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зрадники
Ficção AdolescenteВ мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ?