Знову ти

6 0 0
                                    

Я прокинулась в мʼякому ліжечку з білими простиннями , за вікно був шикарний вид на нью йорк .
Я перевернулася, витягнула руки і ноги і солодку зівнула .
Протерши очі я почала панікувати.
«Ліжно, вид, кімната, блять де я «
Я зазирнула під ковдру і побачила що я в чужій футболці і слава богу в своїх трусиках.
Я різво піднялася з ліжка і вибігла щ кімнати.

Я різво піднялася з ліжка і вибігла щ кімнати

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я спустилася по сходинкам на кухню.
Спиною до мене сидів хлопець і говорив по телефону.
Хлопець: так так вона в порядку, дівчата не кричіть на мене , вона просто спить я не маньяк чесно.
З трубки на нього хтось люто кричав.
Я взялася за кінчик футболки ц натягнула сильніше аби прикритися.
Віка: кхм.
Він обернувся до мене.
Хлопець: вона прокинулась , не кричіть даю трубку.
Він протягнув мені МІЙ ТЕЛЕФОН
Мої брови взлетіли до стелі, але я взяла телефон і приклала до вуха.
Віка: ало.
- БОЖЕ Я ТЕБЕ ВЛАСНИМИ РУКАМИ ПРИДУШУ ТВАРЮКА ТИ ТАКА.
Віка: а це хто?
Віта: ТИ БЛЯТЬ ПЯНЧУГА ЙОБАНА ТИ ВЖЕ АРІНУ ПЕРЕПЛЮНУЛА МИ ТЕБЕ 10 ГОДИН ВЖЕ ШУКАЄМО, ДЕ ТИ ВЗАГАЛІ.
Віка: не кричи голова і без тебе болить .
Віта: фух , добре де ти і хто цей хлоп який говорив з нами.
На фоні сказала аріна.
- боже ну що не ясно , я з самого початку говорила що вона просто розважалася з якимось мущинкою.
Я фиркнула і відповіла.
Віка: чесно кажучи я його перший раз бачу.
Хлопець вальяжно спершийся об столешню хмикнув собі під носа.
Надя: так мене не хвилює хто він , щоб через годину була в гуртожитку ясно?
Віка: угу.
Я скинула трубку.
Віка: слухай в мене дуже багато запитань, сподіваюся що хоч ти знаєш на них відповідь.
Хлопець: ну якщо ти про те що ти робиш вдома в такого красеня то я звісно зможу відповісти але скоріш за все ти почнеш питати де твій одяг і сумочка ну і збіжиш.
Віка: давай не вимахуйся.
Хлопець: ну ти в 3 години ночі наригала на мене , я відвіс тебе до себе , переодягнув , ще ти декілька разів приставала до мене , ще декілька разів обригала мені пів квартири ну а потім мирно заснула в мому ліжку.
Віка: ой бля , краще б правда не казав.
Хлопець: та зі всіма буває , мене звати ммм... Тайлер, а тебе я так зрозумів віка?
Віка: ти звідки знаєш.
Тайлер: от чиє чіє імʼя, а твоє я запам'ятаю на довго, твої подруги декілька разів прокричали його мені прямо в вухо, сніданок?
Я хмикнула і обережно ніби стільчик розвалиться присіла за стіл.
Віка: я не буду їсти , ти і так завіз мене витерпів усю ніч щей спати вклав, навіть не згвавтував.
Тайлер: я не питав взагаліто.
Перед моїм носом влетіла тарілка щ ароматним тостом, слідом за ним вода з бурлящою таблеткою.
Я тикнула пальцем в шипащу воду і вигнула брови.
Тайлер: ентерес гель, від похмілля саме то, це наркотики точно , якщоб зотів зробити з тобою щось то зробив би це ще ой як давно.
Він присів поряд попиваючи каву з таким самим тостом.
Віка: можеш сьорбнути, щоб я була впевнена.
Він хіхікнув і сьорбнув з мого стакану.
Я посміхнулася і напала на тост.
Від задоволення я ригала і мичала від чого тайлер заливався бархатним сміхом.
Коли я доїда вирішила трохи поговорити з Тайлером.
Віка: а чому ти в окулярах, блатним і вночі і вквартирі сонце світить.
Тайлер: хаха, ні , я блатний але окуляри не черкз це.
Я питаючи вигнули брови.
Тайлер трохи заметушився і невпевнено сказав.
Тайлер: в мене були проблеми з зором і цейво , недавно операцію зробив тому поки так хожу.
Віка: лазерна корекція типу?
Він кивнув головою.
Віка: поняла, ну я вже буду бігти, дякую що врятував , не зрозуміло що могла зі мною статися якщоб не ти , реально дякую .
Тайлер: ааа за спасіня як подяка номерок можна?
Віка: нуууууу, незнаю.
Тайлер: ну будласочка, в наступний раз зможеш просто позвонити а не шукати мене по нью йорку щоб обблювати.
Віка: о господи, добре записуй.
Я продиктувала номер , вдягнула свою одежу вже збиралася вийти як, тайлер схопив мене за руку і сказав.
Тайлер: не спіши я ще не зібрався.
Віка: куди?
Тайлер: як куди , ти не в тому стані щоб іти до метро, сомніваюся що у тебе залишилися гроші на таксі, тому я тебе підвезу.
Віка: ні ні і ще раз ні , це не обговорюється мені соромно що ти стільки для мене робиш, мені не має чим тобі відплатити.
Тайлер: ти відплатила уже.
Він зобразив з руки телефон і повертів біля вуха.
Віка: ахаха, мій номер для тебе настільки дорогоцінний.
Тайлер: ще як.
Ми вийшли з дому і спустилися вниз.
Віка: ми що до тої бмв ідемо?
Тайлер: ні не люблю на ній їздити вона гудить як незнати хто.
Я випучила очі.
Віка: це усе твої машини?
Тайлер: в точку)
Віка: ти зто такий , тут 10 машин , не меньше.
Тайлер: ні , мої тут той чорний гелік, біла ауді, чорний бмв, тесла , і он той красень, на ньому і поїдемо.
Він натиснув на кнопку ключів і машина поцентру підмігнула нам фарами.

Він натиснув на кнопку ключів і машина поцентру підмігнула нам фарами

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Віка: СПОРТ КАР?
Тайлер: так, моя улюблена.
Віка: хто ти сука такий.
Тайлер : розкажу якось мммм завтра за стаканчиком кави?
Віка: боже який ти зухвалий, завтра в 18 тобі підійде?
Тайлер: дла тебе знайдуться декілька годин)
Ми сіли в машину і стартанули на дорогу.
В салоні бітами відавала музика, від швидкості моє волося розліталося на пів салону.
Віка:ВАУУУУУУ , Я ЩЕ НІКОЛИ ТАК ШВИДКО НЕ ЇЗДИЛА .
Я хотіла визирнути з вікна щоб ще більше відчути швидкість але мене втискувало в крісло так сильно що я навіть здвинутися з місця не могла.
За декілька 15 хвилин ми підїхали до гуртожитку.
Віка: боже я не знаю як тобі віддячити, справді дуже дякую, я встала на носочки і чмокнула його в щоку.
Тайлер: це найкраща подяка, до завтра красуня.
Я зіхікнула і побігла до дівчат які ледь не вискакували з балкону і присвистували коли побачили мене з таким красенем щей з такою тачкою.

ЗрадникиWhere stories live. Discover now