Я походу не вчасно .

38 1 0
                                    

Нейт скинув і викинув телефон в невідому сторону .
Нейт : блять , а якщо я її не подобаюся, і вона взагалі думає що я дурачок .
Хлопець вирішив сходити в душ  аби змити з себе тривожні думки і освіжитися перед сьогоднішнім вечером, він знав що завтра він пошкодує про майбутне випиту кількість літрів алкоголю і дякувати богу якщо нейт вижеве.
В той час я вже замовила декілька піц сет ролів , і доставку з супер маркету .
Віка: так треба запитати в нейта де усі , здається в нас усе готово .
Я піднялася на горище але побачила що нейта немає , з душу було чутно звуки води .

Я вирішила спуститися на низ і зачекати його там але за мною відкрилися двері і перд мною зявився Нейт ледве прикритий рушником, з нього текли краплі води і йшов пар .

Я вирішила спуститися на низ і зачекати його там але за мною відкрилися двері і перд мною зявився Нейт ледве прикритий рушником, з нього текли краплі води і йшов пар

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Віка: оуу... схоже я не вчасно.
Нейт : напевно ти маєш рацію , ти щось хотіла ?
Віка : я хотіла спитати де усі але мені вже не так кортить.
Нейт: вже їдуть , ден і Емма будуть пізніше вони за бухлом поїхали .
Віка: ааа зрозуміло .
Я втупилася на його торс і не могла порухатися ,розуміла що треба зочаб відвести погляд а краще звалити звідци і поскоріше .
Нейт : так і будеш на мене таращитись , бо в мене зараз впаде рушник.
Я уся червона повернулася і швидким кроком пішла на низ.
Вже на сходинках нейт крикнув .
Нейт : скме цікаве пропустила .
Віка подумки :господи як соромно що я роблю ,але мушу признати я не думала що нейт такий широкий , він завжди ходе в своїх мішках і ніколи не ганяє панти про те які в нього тріцепси .
Я спустилася на низ  і ледве ледве встигла плюхнутися на диван як почула ділінькання на телефоні.
Взявши в руки побачила напис «малалетній дурачок « це був джим .
-ало
- відкривай двері чурчхела .
- ооо вже біжу.

Я встала з крісла і пішла до входу .
Я тикнула на кнопку біля дверей і вони повільно відчинилися .
Джим : ну привіт красуня .
Біля нього стояла весела лейла з пакетами ,вони забігли в дім викрикуючи коментарі на рахунок інтержру і маштабів будинку .
Лейла :єтать калатать шо це за хароми я в захваті .
Я провела їм міні екскурсію того що сама знаю допоки ми чекали нейта і інших .
Ми піднялися на 2 поверх і зашли на терасу покурити .
Джим : опа ось і всі .
Я зробила затяжку і побігла зустрічати інших .
В дім залетіла стая гієн які вже не могли чекати момента коли набухаються в хламіну .
Ми усі сіли на 2 поверсі і почали обдумувати що будемо робити .
Лейла : а ви нам розкажете ваші плани  .
Ден : так але коли прийде нейт .
Бі :єбать щож там таке .
Віка : так мені теж цікаво цілий день мене дрючить .
В цей момент спустився нейт , в цей момент я згадала його мокрий торс і одразу зачервоніла .
Нейт : ви просто ахуєєте що ми понапридумували .
Емма: здається тут не обійдеться без пляшечки ?
Ден : ооо так .
Конор з посмішкою побіг до бара який був прямо біля нас ,перед нами відкрився вид на 50 пляшок різних видів алкоголю .
Фарлі : викликайте швидку ви будете мене складати по частинам .
Всі засміялися і взяли по очікуваній пляшечкі слабоалкоголки .
Нейт : отож розпочнемо з плану .
1 день : для початку ми вирішим хто з ким спить , я проведу вам екскурсію по дому  ну а потм ми будемо грати в ігри , поки що я не розкажу вам які але там їх багато шоб нам вистачило на усю ніч .
2 день : ми прокидаємося і влаштовуємо вечірку біля басейну , шашличок музика басейн і так далі , вечером ми їдемо на пляжний Фестеваль , не переживайте квитки на усіх вже оплачено .

3 день :ми запланували тільки похід в мій домашній кінотеатр томущо подумали що ми заєбемся вже на 3 день тому ось так

Ну а далі не заслужили , плани на 4-5-6-7 день будемо розповідати по ходу.

Тая : ну я важаю що план піздатий тому давайте розпочинати .
Всі закричали і цокнулися пляшками .

Емма : ну що давайте розберемося хто з ким спить

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Емма : ну що давайте розберемося хто з ким спить .
Ден : Емма і я разом .
Бі : я з лейлою .
Тая : ми з фарлі разом .
Конор : ми з джимом разом
Віка : еммм , а я що з нейтом виходить .
Нейт : ну виходить так , в нас не вистачить кімнат  просто аби ти окремо жила ,та ладно тобі я приставати не буду .
Всі посміялися і закрили тему , а ось мені було не до того я переживала про те як я буду спати з нейтом , ми просто друзі спати разом це якось дивно навіть на ночівлях він спав на підлозі .
Конор: ну що там які в вас ігры,ролевушки сподіваюся.....

ЗрадникиWhere stories live. Discover now