Я не бачу зла

0 0 0
                                    

Темрява волокла мене,манила і в одночас сіяла страх.
Здається я була звʼязана ,чи ні.
Жахливий сморід заполонив увесь простір сирого та темного приміщення.
Звідкись донеся звук готсрого металу,так ніби наточують ніж.
З темного кута повільно йшов невідомий,в його руках відблискував гострий кінчик ножа.
Я хотіла закричати,сказати,попросити щоб не чіпав,але усе це змішалося в незрозуміле бурчання.
Віка:Ммм....мвмм...пвмм
Руки заніміли не менше ніг.
Невідомий підходив усе блище і блище повільно проводячи то по одній то по другій стороні ножа наждаком створюючи звинящий лязг металу.
Незнайомий підійшов в притик заставляючи мене сильніше битися в конвульсіях,спробах вирватися .
Він покрутив ніж в руці прямо біля мого облича і повернув лезо в протележну сторону.
Присів так щоб наші облича були на одному рівні.
Нейт:якаж ти наївна.
Я завмерла пририваючи спроби втікти.
Капюшон сповз з його голови відкриваючи занакто знайомі риси облича .
Нейт: як ти могла подумати що я буду робити усе це через те що закохався по вуха і уся ця дитяча історія.
Він підніс руку до мого облича від чого я як залякане кошеня ледве не впала разом зі стільцем.
Нейт:розумієш такі як ти ,не можуть знати так багато .
Він різко зірвав скотч з рота викликаючи пекучу біль.
Віка:я нічого не знаю,нікому нічого не казала і я...яя нічого не знаю.
Нейт: не потрібно Боятися,я зроблю усе швидко ,буде зовсім не боляче.
Він піднявся і в його руках заблищало наточене лезо,його рука взлетіла наді мною і....
Я підірвалася на ліжку жадно ковтаючи кисень.
Віка:сон....сон,лише сон.
Пройшло декілька хвилин доки я повернула звичний темп дихання ,за вікном було досить темно,темна ніч забрала весь нью-йорк в свої обійми,не берегу вітер колихав гілки дерев.
Я вирішила вийти на балкон розуміючи що просто так я вже не засну.
Стопи доторкнулися холодної підлоги і на ципочках я пройшла по кімнаті.
Скляні двері легко підалися .

Прохолода осіньої ночі торкнулася мене залишаючи на тілі мурашки

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Прохолода осіньої ночі торкнулася мене залишаючи на тілі мурашки.хвилі вдярялися в яхту покачуючи її,вітер завивав відому тільки йому мелодію.
Я присіла в крісло і вдихнула свіже повітря.
Взяла цигарку і підпалила повільно видихаючи дим,через 20 хвилин я вже зовсім позабула про кошмар і просто мовчки сиділа не заважаючи нічній ідилії природи .
Аж як біля мене роздалось гудіння.
Я взяла телефон в руки.
Віка:ого 4 ранку,блін щей дівчата звонили ,як я так вирубилась.
Я написала в групу з дівчатами що зі мною все в порядку і моє ока заципилося за галерею на екрані.
Віка:»фото документів»
Я натиснула на іконку і стала перевіряти фото.
Половина були змазані ,на половині був настільки маленький шрифт що неможливо було в піксельному зображені щось знайти,але одне з перших фото приволікло мою увагу.
Я нащурила очі і максимально приблизила фото.
«документ про власність готелив «Manthaten" "Fairy" та «Day was born " власник:браун Нейт джексон»
Я в шоці відкинула телефон в бік.
Віка:найдорощі готелі манхетона....
«Для чого йому стільки готелів,тай чомуб він від мене тримав це в таємниці ,грошей він багато не потребує,в нього квартири,пентзауси,будинки,машини,яхти,навіщо йому щей готелі???»
Я сама не помітила як перкйшла на сторінку одного з готелів і просто не стримала істиничного смішку коли побачила ціну за ніч в найдишевшому номері.
Віка:точно ,якщо я напишу його імʼя тоді я зможу дізнатися що він ще приховує,дожилася інформацію про мого хлопця взнаю через гугл.
Я вбила в пошукаву стрічку цого імʼя але не знаходила ніяких даних,переписувала,спробувала ініціали,і нічого.
Віка:що???
Добре тоді так.
«Власник готелю «day was born"
Жодної статьї ,жодної інформації.
Віка:та хто він блять такий.
Я посиділа ще трохи переварюючи усю інформацію ,але коли закінчились цигарки я вирішила що ще декілька годин сну не зроблять гірще.
Я тихо пройшла повз кімнату,потім коридор і на сходинках почула голос нейта.
Віка:»чому він так рано встав,чи він взагалі не лягав»
Я встала на носочки і спустилася ще на декілька сходинок аби подивитися де він.
Хлопець вальяжно розсівся на дивані спиною до мене,здається він говорив по телефону і крутив в руках якісь папери.
Нейт:подзвони саманті,він потрібен мені завтра о 19 в Manthaten в моєму номері,інакше голими руками вас усіх випотрошу,ти мене зрозумів чи мені повторити?
Він говорив це на диво спокійно ,так ніби йому це усе наскучило і він говорить таке кожного дня.
Нейт:якщо це потрапить в пресу віддуватися будеш ти,далі ,що там по поставкам ?
Він зіжмякав один папірець і відкинув в сторону .
Нейт: доречі ,скажеш Гарі приготувати мою вілу в швейцарії,через місяць планую туди зїздити.
Віка:»через місяць це буде ..... це за тиждень до нового року,куди він може поїхати перед святом,хоча мені здаєтьця що я взагалі не знаю що він може зробити «
Я тактично кашлянула і голосно потопталася аби від помітив що я йду.
Нейт: все в мене немає часу ,завтра о 19.
Я спустилася до нього і він скинув трубку.
Нейт: чому не спиш?
Віка:кошмар наснився.... Захотіла водички попити.
Нейт: я принесу підіймайся на гору .
Я матнула головою і пішла до себе .
Віка:»ти так просто не відвертишся браун,я дізнаюся правду»

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Nov 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ЗрадникиWhere stories live. Discover now