Merhaba ♥️
Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum, eksik etmeyinizzz
İyi okumalar ❤️
"Evet,yıllık iznimi kullanmak istiyorum." Makyajımı kontrol ederken bir yandan da verilecek cevabı bekliyordum.
"Tamamdır, Efsan hanım."
Gülümsedim, "Teşekkür ederim."
"Ne demek, iyi tatiller."
"Sağ ol," Telefonu kapattıktan sonra odamdan çıkıp aşağıya indim. Erken kalkmış kahvaltıda yaptıktan sonra hazırlanmak için odama geri çıkmıştım.
Şeyda’nın gelişi üzerine yıllık iznimi kullanmaya karar vermiştim. Kapının önünde telefonuyla ilgilenen Şeyda’yı gördüğümde gülümseyip, "Geldim," dedim.
Başını telefonundan kaldırarak rahat bir nefes aldı ve "Çok şükür," diye yakındı.
Gözlerimi devirecek gibi oldum ve koluna hafifçe vurdum. "Abartma."
Arabama doğru ilerlemeye başladım, ama Şeyda’nın arkamdan gelmediğini fark ettim. Arkama döndüğümde, Şeyda'nın bir noktaya kitlenmiş gibi bakmakta olduğunu gördüm. Bakışlarını takip ettiğimde, bir an yerimde kalakaldım. Sungur, Çiçek Teyze, Zeynep ve Zeynep’in annesi olduğunu düşündüğüm kadın, Sungur’un arabasına yönelip teker teker bindiler.
Kendimi hızla Şeyda’yı çekiştirirken buldum. "Haydi yürü, sabahın köründe sokak ortasında korkuluk yapmaya kalkmadık."
Zeynep’in Sungur’un yanına bindiğini gördüğümde midemde bir kıpırtı hissettim. Bu kıpırtı canımı yakmıştı.
Bakışlarımı oradan çekip Şeyda'yı da bıraktıktan sonra arabama doğru ilerleyip sürücü koltuğuna oturdum. Kapıyı kapattığım da çantamı gelişi güzel arkaya attım, ancak içimde acı bir gerçek vardı: Yüzük bakmaya gidiyorlardı.
Şeyda da arabaya bindiğinde, hiç vakit kaybetmeden motoru çalıştırıp hızımı dikkatlice kontrol ederek mahalleden çıkmaya başladım. Radyoyu açıp sesi yükselttim ve şarkıya eşlik etmeye başladım. Şeyda’nın sessizliğinin az önce gördüklerinden kaynaklandığını biliyordum.
Bu kadar hızlı olmalarına şaşırmış gibiydi.
Bende şaşırıyordum.
Işıkları gördüğümde frene basıp hızımı otuza kadar düşürdüm. Araba tamamen durduğunda, çantama uzanıp içinden glossumu aldım. Dikiz aynasından bakarak glossumu ağır ağır sürdüğümde, Şeyda’nın bakışlarını üzerimde hissettim.
İşim bittiğinde yüzümdeki tebessümle ona döndüm. "İster misin?"
Şeyda biraz duraksadı. Yutkunduğu sırada gülümsemeye çalışarak, "Sürdüm, güzelim," dedi.
Anladım dercesine başımı sallayıp glossumu çantaya geri koydum. Arabayı tekrar çalıştırıp yola koyulduğumda radyodaki şarkının ritmi oldukça hoşuma gitmişti.
"Şarkı çok güzel değil mi?" diye sordum.
"Evet, güzelmiş," diye mırıldandı.
Kaşlarımı çatarken kısa bir bakış attım. "Neyin var? Sakın bana o sarı züppeyi düşünüyorum deme!" diye sesimi yükselttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-SAUDADE-
Teen Fiction"Sevilmek isterken iliklerine kadar sevgisizliği hisseden herkese..." (...) "Senin şımarıklıklarını çekecek bir adam değilim." Sözleri üzerine gözlerim gözlerinde asılı kaldı. Kelimeler zihnimde bir oraya bir buraya kaçışırken hepsini bir araya topl...