Απροσμενοι επισκεπτες

217 14 6
                                    

«Έλα», ειπε ξανά ο Κανελλος. «Φάε μόνο λίγο, ούτε εχθές δεν έφαγες. Δεν κάνει μικρό παιδι!»

Σήκωσε το ψωμί προς το πρόσωπο του παιδιού. Εκείνος γύρισε μακριά αποφεύγοντας το φαγητό.

Η Μορφουλα έσκυψε δίπλα του. «Θέλεις να φας μαζί με την Θεοφανω;» Τον ρώτησε αναφερόμενη στο μωρό της. «Είμαι σίγουρη ότι θα θέλει να πιει το γάλα της μόνο αν φας και εσυ».

Το παιδι κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.

Ο Κανελλος αναστέναξε και έπεσε πίσω στην καρέκλα. Τότε ο Αντρει μπηκε στην τραπεζαρία.

«Έλα. Ελα να δεις», του ειπε. «Πριν ειχα εσενα, τώρα έχω τον Τζανετο. Δεν τρωει!».

Ο Αντρει κοιταξε το παιδι που είχε μουτρωσει στην καρέκλα του. Έκανε νόημα στον Κανελλο να ηρεμήσει και έκατσε δίπλα στον μικρό.

«Δεν θα φας;» Τον ρώτησε σοβαρος.

Το παιδι έγνεψε αρνητικά.

«Ούτε λίγο;»

Έγνεψε ξανά αρνητικά.

Ο Αντρει έσπρωξε το πιάτο του πίσω με έμφαση ώστε να το δει το παιδι. «Ενταξει, ούτε εγώ».

«Ε δεν το πιστεύω», ο Κανελλος χτύπησε το χέρι του στο πόδι του.

Ο Αντρει τον κοιταξε έντονα.

«Εσυ γιατι δεν τρως;» Τον ρώτησε ο Τζανετος.

Η στάση του Αντρει του είχε κινήσει την προσοχή.

Σήκωσε τους ώμους του. «Επειδή δεν θέλω. Εσυ;»

«Δεν θέλω».

Ο Αντρει του έγνεψε καταφατικά προσποιούμενος ότι καταλάβαινε. «Ξέρεις τι θα μου άνοιγε όμως την όρεξη;»

«Τι;»

«Μια βουτιά στην λίμνη».

Πρώτη φορά από εχθές που ήρθε ειδε τα ματια του μικρού να γυαλίζουν από την ανυπομονησία και την παιδική ανεμελιά.

«Αλλά αν δεν θέλεις να πάμε...»

«Θέλω!»

Ο Αντρει χαμογέλασε παρόλο που το χαμόγελο δεν έφτασε μέχρι τα αυτιά του. «Για πάμε λοιπον να ετοιμαστούμε».

Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του και ο μικρός είχε φύγει τρέχοντας προς το δωμάτιο του.

Σηκώθηκε να τον ακολουθήσει.

«Αντρει...» ειπε αυστηρά ο Κανελλος.

«Τα παιδιά δεν πενθούν, Κανελλο. Για το καλό του το κάνω».

Σήκωσε το χέρι του σε ένδειξη παραίτησης. «Η συμπεριφορά του με προβληματίζει. Δεν θέλω να φύγουμε και να συνεχίσει έτσι, θα περάσω από την Αγαθη να συζητήσω μαζί της για αυτό, έχει τον τρόπο της εκείνη».

Μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος Where stories live. Discover now