Part 15

17 1 0
                                    

Az ölelésemet nem viszonozta, de hiába számomra az ölelés (még úgy is hogy egyoldalú) nagyon meleg volt, régen amikor kisebb voltam anyám ölelt meg utoljára így. A teste melegsége, mint egy meleg otthon számomra.

-Scarlet?
-Hm? -kaptam fel fejem, és ráeszméltem hogy még mindig szorítom őt a karjaimban.
-Oh bocsi... -néztem le a földre,de megfogta a két kezem és a kezébe tette.
-Nem azért mondtam hogy engedj el, hanem azért mert tisztázni szeretnék valamit kettőnk között... -a hangja egyre jobban elhalkult, vajon el akar küldeni?
-Hát én nem is tudom hogy mondjam... -mondta kínosan mosolyogva, mivel már tudtam mit akar rávágtam a kérdést.
-El akarsz küldeni, ugye? -kirántottam a kezéből a kezem, amire újra visszahúzta magához őket.
-Nem..., tudod én... KEDVELLEK! -összezavarodtam, most akkor nem akar elküldeni, de szerelemes belém?
-Oké, csal én nem igazán tudom mi is az... -elengedtem a kezét, majd meghátráltam.
-Majd én megtanítalak rá! -közelebb lépett és újra megölelt.

-Megtudnál többet ölelni? -motyogtam
-Minden vágyam az volt az elmúlt 8 éve...-kezeivel még jobban magához húzott és szorosabban átölelt jobban mint eddig. Nem tudom miért, de mosolyogtam. A sok kamu mosolygásom óta ez az első hogy tényleg valaki mosolyt csalt az arcomra.

-Lenne pár kérdésem Austin.
-Hm?
-Mit csináltál ennyi ideig? A másik pedig hogy miért vagy vizes? -röhögtem rajta, de hiába volt hideg a ruhája a teste melege és az ölelése semmihez sem fogható volt.
-Esik kint az eső és nem találtam a kocsim.
-Austin! Te meg fogsz fázni! Gyere velem! -fogtam meg a karjánál fogva, majd berángattam a fürdőszobába. Engedtem a kádba forró vizet, majd szóltam neki hogy áztassa meg magát vagy úgy 10 percig minimum.

Kimentem, majd mentem volna hogy csináljak nekünk kaját, de Austin behívott, hogy elfogyott a tusfürdője.
-Pedig mintha láttam volna... -törtem rajta fejem. Benyitottam, és tényleg nem volt benne így aztán hoztam neki egy másikat.
-Tessék! -adtam neki oda, majd megfogott a karomnál fogva és berántott a kádba.
-AUSTIN! -üvöltöttem rá, amire elkezdett röhögni. Közelebb húzott magához, majd a két kezem a vállára tette. Csípőmet megfogta és a lábaimat a lábára tette. Arcunk szinte összeért, és kapkodta a levegőt. Szívem olyan gyorsan dobogott mint még soha. Hasamban leírhatatlan érzést éreztem, lehet ez az amit mindig leírnak a könyvekbe amikor pillangók repkednek a hasban?
-Látod? Mosolyogsz és egyben el vagy pirulva. -mondta Austin, teljesen megvagyok zavarodva, mi ez a sok érzés?
-Köszönöm.
-Köszönsz mit? -kérdezte összezavarodva.
-Hogy képes vagy engem boldoggá tenni... -megfogta az állam és felemelte a fejem, az egyik haj tincsem a fülem mögé simította.
-Ezért vagyok neked. -mosolygott rám, ennyiszer még sose láttam őt mosolyogni, mintha új emberré vált volna.

Miért pont te?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin