Part 6

48 3 0
                                    

-Mégis mit szeretnél? Mit csináljak meg helyetted? -mondtam neki duzzogva. A semmiből elkezdett csörögni a telefonja.

Vártam mire befejezi, majd egyszer csak ráeszméltem miközben telefonált, amikor máshoz beszél miért változik át egy szívtelen emberré? Velem miért viselkedik ennyire eltérően? Mit szeretne tőlem? Vagy csak kihasznál mint a többi ember...?

Letette a telefonját és rám nézett. Tekintettétől kirázott a hideg.
-Mire vársz? Egyél. -mondta aztán a kezembe nyomott egy szelet pizzát.
-Miért nem eszel? -kérdezte tőlem, én meg csak gondolkodtam, még mindig ugyanazon, miért ilyen kedves velem?
-Hm? Mondtál valamit? -kérdeztem tőle.
-Nem, semmit. -befejezte a pizzáját és el is tűnt. Újra vissza változott a rideg emberré ahogy ismertem...

Nem is vártam többet bementem a szobámba, hogy újra megpróbáljak elaludni, de a tervem kudarcba fulladt.
Csak azon tudtam töprengeni, mivel tudtam megbántani? Miért lett a melegszívű emberből hirtelen kőszívű?

Már láttam hogy világosodik, de sajnos én csak addigra tudtam bealudni. Aludtam pár órát majd 10 óra körül fel keltem.

-Mi lenne ha mára ki vennék egy szabit? Addig sem kell ugrálnom neki.
-mosolyogtam, majd kikeltem az ágyból.
Kimentem a szobámból hogy megnézzem egyáltalán ebben a házban van-e valami ehető étel. Miközben csuktam be a hűtőt észre vettem a főnököm szobáját ami pont tárva nyitva volt.

Nem, lehet baj ha oda benézek nem?
Fogtam magam aztán elkezdtem belépegetni a szobájába. A szobája sötét kék volt, a fürdőszabának az ajtaja pedig tiszta üveg volt. A polcok tele voltak könyvekkel. Gyorsan oda is siettem a könyvekhez hogy lássam milyenek vannak ott.

-Na nézzük..., van itt Twisted love, twisted hate, twisted lies, twisted game...
Neki meg van az egész twisted sorozat?! Mindig is el akartam olvasni nem árt ha bele vetek egy kis pillantás, ugye? Le ültem az ágyára aztán el is kezdtem olvasni, annyira izgalmas volt hogy észre sem vettem, mennyire elrepült az idő.

Egyszer csak lépteket hallottam meg közeledni a nevemet kiabálva.
Úristen, már haza ért?! Hát én hova fogok elbújni?!?!
-Scarlett? Scarlett, hol vagy? Biztos elment...
-mondta a főnököm.

Hova bújjak, hova bújjak??? Mmm, talán megfelel a gardrób? Fogalmam sincs...- fogtam a fejemet.
Bebújtam a gardróbjába, aztán láttam hogy van rajta egy kis rés, na de jó ha most elmegy fürödni mindent fogok látni...
Ki tervezi meg ezeket a berendezéseket így?!

A főnököm bejött a szobájába és egyből elment fürödni.
Most komolyan, ti istenek vicceltek velem?!

Miért pont te?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن