Part 12- Mégis ki vagy te?

35 3 0
                                    

Tekintete tele volt kérdésekkel, ahogy nekem is a fejemben gyülekeztek a kérdések.
Mégis ki vagy te? Minek jöttél az életembe?
Ezeket a kérdéseket, már nagyon régóta meg akartam tőle kérdezni, de sosem volt alkalmam feltenni neki...

A sok kocsikázás mellett végre haza is értünk. Gyorsan fogtam is magam, majd kipattantam a kocsijából és siettem be, hogy bezárkózzak a szobámba, és felkeressem a tetoválást, amit rajta láttam. Sietségemben a szoba kártyáját ott hagytam a székén...
Hát ez nagyon jó... Most mi lesz?

Egyszer csak lépéseket hallottam meg a folyosó túloldaláról, mint kiderült Austin volt az. Egy nagy mosollyal hozta a két kártyát a kezében, miután meglátott gyorsan oda is futott hozzám.
-Ott hagytad a kártyádat az ülésen! -mondta lihegve. -Nem megmondtam hogy csak kettő van?
-De,de csak nagyon sokat gondolkoztam valamin, ezért kiment a fejemből, bocsánat. -hajtottam le a fejem.

Kinyitotta az ajtót, és egyből elsuhantam mellette be a szobámba.
-Na nézzük mi ez a tetoválás... -kerestem az interneten, szinte mindent beírtam, de nem adott fel semmit.
És mi van, ha a telóm korlátozva van biztonságilag és ez miatt nem adja fel? -nagy gondolkozásaim után, rákerestem ugyanerre a laptopomon.

Ez a jelet hagyta maga után a híres banda...
-Megtaláltam!! Ezaz! -a sok keresés közepette besötétedett, így aztán gyorsan elrohantam fürödni, hogy utánna hozzak magamnak snacket is.

Miután megfürödtem felvettem a pizsamámat és indultam volna fincsi kis kajcsikért, de olyannal találkoztam amire nem számítottam... Austin ott ült a székemben olvasva a cikket, amit évezredek óta kerestem.
-Te mit csinálsz itt? -kérdeztem tőle ijedtem, megfordult a székemben és újra elővette a "rideg" nézését, amitől libabőrös lettem.

-Elmondanád ez mi? -nézett rám, tekintette üres volt, a közöttünk lévő levegő pedig fagyos.
-Ömm, semmi különös... -mondtam neki, amire láttam hogy nem hiszi el.
-Most mond az igazat! -Felállt a székemről, és elkezdett közelíteni.
-Oké! Állj! Elmondom! -bármennyire is nem akartam elmondani neki hogy titokban utána keresgetek mer' nem bízom benne, most muszáj voltam... féltem...
-Szóval... -kezdtem volna bele, de nem akart kijönni a számom.
-Szóval? -kérdezte. Vettem egy nagy levegőt majd ledaráltam neki az egészet.
-Csak tudni akarom hogy mégis ki vagy te!  Milyen szándékkal vagy az oldalamon!

Az egész szobában akkora volt a csend, hogy csak annyit lehetett hallani ki hogy veszi a levegőt.
-Ez-Ezért voltál a kocsiban is olyan?! Mer megláttad rajtam a kígyót és eszedbe jutott hogy mindenkin rajta volt, aki bent tartózkodott?! -szeme a szokásosnál is furább volt, ezt az oldalát még nem ismertem, mintha egy új érzelmet fedeztem volna fel benne, de akkor miért is fáj tőle szívem?

Miért pont te?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora