Part 7

53 3 2
                                    

Levette a pólóját, szinte az egész háta te volt vágásokkal folyamatosan le a csípőjéig.
Mégis mi történhetett vele? Lehet hogy ő maga okozta?
Belépet a fürdőszobába, majd becsukta az ajtót.
Na itt a jó idő megszökni!- mondtam boldogan magamban

Ki is tettem a lábamat gyorsan a
gardróbból. Mire kiléptem volna végre a gardróbból, hirtelen elállt a víz.
Most meg mi van? Fürödjél szépen tovább, hogy végre elhagyhassam ezt a szobát!
A homályosított üvegén láttam, hogy felvette a köntösét és egyre jobban elkezdett közelíteni a kilincshez.

Nekem végem!
Ahogy tudtam szedtem a lábamat vissza a gardróba. Kilépett a fürdőszobából, a barna hajából csöpögött le a víz a padlóra. Egy kis idő elteltével elkezdett közeledni hozzám.
Ugye nem látott meg?!

Közeledett, majd közeledett egyre jobban felém és hirtelen elfordult. Mint kiderült az egyik fiókjához ment, de az a fiók eltérőbb volt mint a többi...
Az a fiók... Hol is láttam már...?
Kihúzta majd kivett belőle egy kis üveget, sajnos nem láttam mi volt benne mert műanyag volt... Felemelte a szájához, majd ami volt benne beleöntötte mind.

Elkezdett felöltözni, de a semmiből megszólalt egy telefon.
Ugye nem az enyém??!!
Matattam a zsebembe, de szerencsére nem az enyém volt az. Felállt heves tekintettel, majd visszament a fürdőszobába, de nem úgy történtek a dolgok ahogy én azt gondoltam. Bár mikor is történtek úgy...

Visszajött a szobába egy eldobható telefonnal, majd felvette.
-Igen? -kérdezte mély hangon.
-Persze, gondoskodtam róla. Remélhetőleg nem lesz több probléma.

A lábam újra elkezdett remegni, úgy hangzott mintha végzett volna valakivel. Annyira el voltam foglalva a gondolattal, hogy mi van ha csak azért kedvel mert egy pszichopatha és van egy hátsó szándéka is, hogy a könnyeim lassan elkezdtek lefolyni az arcomon, majd egy kisebb hangot adtam ki miatta, amire felkapta a fejét. 

Felállt, felém kezdte el vetni az irányt.
Lábaim még jobban reszkedttek, a kezemmel próbáltam takarni a számat, hogy még véletlenül se adjak ki mégegyszer egy hangot se. Megállt előttem, és mintha farkas szemet nézett volna velem a résen át. Kinyitotta az ajtót majd kiléptem.

-Mit keresel itt? -mondta, mérgesen. Ebből az egy mondatból tudtam hogy soha sem fog úgy tekinteni többet rám mint ahogy eddig...

Miért pont te?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin