Od malena sam slušala majku kako priča o materijalima,bojama,krznu,koži. Odrasla sam pored majke koja je modna kreatorka. Od mene se očekivalo da krenem jednom stazom,ja sam izabra majčinu.Završila sam isti fakultet u Milanu kao i ona.
Moja majka se najviše fokusirala na haljine,suknje,bluze,kapute,jakne. Ja sam više tip koji voli cipele i torbe. To sam počela da crtam i stvaram. Sofija je kćerka od mog ujaka. Ona je mlađa od mene tri godine. Sofija je završila isti fakultet kao i ja,sada radimo zajedno u istoj firmi.
Nalazim se u avionu zajedno sa svojom rođakom i partnerkom Sofijom. Zajedno letimo za Nju Jork,zbog nedelje mode. Ovu nedelje mode smo preskočile jer se spremamo za nedelju mode koja će biti u Londonu sledeći mesec. Sletele smo na aerodrom. Obezbeđenje nas je sprovelo do auta,pa do hotela. U hotelu smo ručale,presvukle se i krenule u naš prvi dan u Nju Jorku. Idalje se nisam navikla da nas prate dva telohranitelja. Moj brat je poslao malo paranoičan i poslao je obezbeđenje sa nama.
Sofija i ja smo se prvo sastale na kafi sa Viktorijom i Belom. Bela je radila u istoj firmi sa mojim bratom,a Viktorija je zapošljena u našoj firmi kao model. Na četiri ćemo se družiti na ovom putovanju. Viktorija i Bela su nas čekale u kafiću. Pozdravile smo sa njima i sele za sto. Obezbeđenje je stojalo ispred vrata kafića.
,,Kada ste stigle?" - pitala je Viktorija
,,Pre dva sata." - odgovorila je Sofija
,,Revija počinje za sat vremena." - rekla je Bela
,,Ne brini.Imamo još vremena." - rekla sam
Bilo mi je drago što ih vidim posle toliko vremena. Sve četiri smo jako zauzete i nedelja mode je bila jedini događaj na kome ćemo se videti. Kada smo završile sa ćaskanjem,ustale smo i krenule na dvorani gde će se održati prva revija koju ćemo posetiti. Kada smo stigle u dvorano smestile smo na mesta u drugom redu.
,,Bela i Viktorija imaju ručak posle revije. Ti i ja imamo još jednu reviju." - rekla je Sofija
,,Dobro. Večeras je žurka od Luis Vitona." - rekla sam joj
,,Ja sam totalno zaboravila za to." - rekla je Sofija
,,U redu je." - nasmejala sam se
Revija je počela. Posmatrala sam je pažljivo zbog inspiracije. Revija je imala tri promene,brzo se završila. Manekenke su još jednom izašle i mi smo ustali i tapšali. Izašle smo iz dvorane,pozdravile smo se sa Belom i Viktorijom. Sofija i ja smo sele u obližnji kafić do sledeće revije.
,,Mrzim ove cipele." - rekla je SofijaSofija je modna kreatorka koja mrzi visoke potpetice,neudobne cipele.Ni ja nisam baš bila ljubitelj,ali zbog svog posla sam morala da stisnem zube i izdržim dok ne dođem kući.
,,Osećam se isto kao i ti." - rekla sam
,,Hajde,idemo." - rekla je Sofija
Ustale smo od stola i krenule na sledeću reviju. Posle revije smo se zaputile u hotel. Sofija nije mogla da hoda koliko su je noge bolele. Sedela je u autu i nije mogla da izađe.Izula se i izašla. Ušla je bosa u lobi hotela pa u lift.
,,Podseti me da ih zapalim kada se vratim kući." - rekla je
Nasmejala sam se.
,,Koja pojenta je cipela,ako ćete noge boleti narednih sedam dana." - rekla je
Meni je cela ova situacija bila smešna.
,,Ništa ne može zameniti patike."
Vrata lifta su se otvorila. Uputile smo se ka sobi. Obezbeđenje je ostalo ispred vrata.
,,Do žurke imamo dva sata." - rekla sam
,,Odlično."
Sofija i smo odlučile da odmorimo do žurke. Legle smo i zaspale. Možda se na kraju i odlučimo da ne odemo na istu.
YOU ARE READING
Ljubav iz daleka
RomanceMartina je naslednica majčine firme,poznate modne kreatorke. Ona je odlučila da prati istu stazu kao i njena majka. Ona je potajno zaljubljena i to samo ona zna. Njeni roditelji ugovaraju brak za čovekom koji se ispostavi da je on,njena dugogodišnja...