3. MARTINA

7 0 0
                                    

Naš put u Nju Jorku se brzo završio. Zbog incidenta na zabavi,odlučile smo da se vratimo kući ranije.Pet dana je prošlo i već je vreme za nedelju mode u Londonu. Sutra letimo za London. Sofija i ja smo zatrpane poslom od jutros. Vremena za jelo nismo praktično ni imale.Upravo smo završile sa poslom,kada mi je Andre javio da večeras mama i tata organizuju porodičnu večeru. Mi se porodično okupljamo samo za praznike. Brat mi nije rekao razlog,ali sam počela da sumnjam. Znala sam da nešto nije u redu.

Ušla sam u stan. Zaključala sam vrata iza sebe. Izula sam štikle i spustils torbu na sofu. Odmah sam otišla pod tuš. Spremila sam se i krenula kod roditelja kući. Ispred kuće je bilo previše auta i telohranitelja. ,,Mamino,dobro došla." Zagrlila me je.

,,Hajde,uđi." 

Ušle smo zajedno u kuću. Za trpezarijskim stolom su sedeli tata,Andre i još jedan čovek. ,,Enzo,ovo je moja kćerka Martina." - rekao je tata

Enzo je ustao i pružio mi ruku koju sam ja prihvatila. Sela sam preko puta brata. Ulazna vrata iza mojih leđa su se otvorila. 

,,Izvinite što kasnim." 

Taj glas bi prepoznala na kilometar. Šta on radi ovde?

,,Ovo je moj sin Leonardo." - rekao je Enzo

Leonardo je seo pored mog brata. Ubrzo su nam polsužili večeru. 

,,Verovatno se pitate zašto smo se okupili ovde." - rekao je tata

Ruke su počele da mi se tresu. Srce je želelo da iskoči iz grudi.,,Enzo i ja smo razgovarali i obojica smo pristali." - rekao je tata

Izbegavala sam Leonardov pogled iako sam ga osetila na sebi.

 ,,Dogovorili smo veridbu i brak za Leonarda i Martinu." - rekao je Enzo

,,Za nekoliko dana će objaviti da ste vereni." - rekao je Andre

Bila sam idalje u šoku. Znala sam da ne smem ništa reći tati. Ako mu budem rekla da ne želim da se verim ili još gore da se udam. Od trenutka kada sam ga upoznala,zaljubila sam se. Ja o njemu nisam znala ništa,osim da radi sa mojim bratom. A sada će moja simpatija postati moj verenik i kasnije suprug. Večeru smo nastavili u tišini. 

Mama i ja smo prešle u dnevnu sobu da bih razgovarale,iako ja nisam bila baš raspoložena za razgovor o ovome. Trenutno jedino što me interesuje je da nedelja mode prođe onako kako smo je zamislile.

 Gosti su otišli,a ja sam se vratila kući. Celu noć nisam mogla da spavam od razmišljanja.

Ljubav iz dalekaWhere stories live. Discover now