Jutros sam ustao presrećan,nisam siguran da li Martinin dolazak ima veze sa tim. Kuća je bila prazna i dosadna bez nje. Samo njeno prisustvo je ovu prazninu činilo manje dosadnom. Spremio sam se i uputio na aerodrom po nju.
Kada sam stigao,ona je stojala sama blizu aviona. Gledala je u telefon pa me nije ni videla. Prišao sam joj na pola metra ali me idalje nije primetila. Bila je previše fokusirana na telefon. ,,Martina."
,,Izvini..Nisam te primetila."
Nedostajala mi je.
,,Zašto si sama?"
,,Devojke su imale obaveza. Ja ću danas raditi od kuće."
,,Hajde,idemo."Ispr
užio sam ruku,a ona ju je rado prihvatila. Santino je njen prtljag ubacio u gepek.
,,Kako je bilo?"
,,Prelepo. Sofija i ja nismo veliki obožavatelji rođendana."
,,Ali trudite se da ulepšate taj dan jedna drugoj. Andre je celu firmu izveo na večeru."
Prevrnula je očima. Naše ruke su idalje bile jedna u drugoj. Nisam nameravao da je pustim. ,,Radi to svake godine. Idalje ne razumem pojentu."
,,Kuća je puna poklona."
Dok ona nije bila kući,pokloni i cveće povodom njenog rođendana je neprestano stizalo. Kuća je bila puna brendiranih poklona i buketa cveća.
,,Da,i to je jedna stvar koju ne volim. Svake godine,ljudi sa kojima sarađujem šalju poklone."
,,Shvatam da imaš puno obožavatelja."
Prevrnula je očima ponovo. Nastavila je da gleda kroz prozor dok napokon nismo stigli kući. ,,Dobro došla. Kuća je jako prazna bez tebe."
Greta je obožavala Martinu. Zagrlila ju je čvrsto. Ponekad sam se osećao sapostavljeno. Greta je radila u kući mojih roditelja. Praktično me je ona odgajila.
,,Hvala. Divno je biti ponovo kući."
,,Ručak je spreman. Verovatno si gladna."
,,Previše dobro me poznaješ." - namignula ju je
Greta je postavila sto dok smo se nas dvoje presvukli.
Napala je supu halapljivo kao da danima nije jela ništa.
,,Polako.",,Izvini. Gladna sam.",,Ja moram u nabavku. Vas dvoje na miru jedite."
Kada je Greta izašla,nastala je tišina.Jako neprijatna.
,,Ujutru idemo na Santorini."
Pogledala je u mene ljutito. Moja tvrdoglavost ni približno nije ista kao njena,ali ja sam bio uporan.
,,Zašto si toliko navalio da idemo na to venčanje?"
Spustila je kašiku kojom je jela.
,,Rekao sam ti već."
,,Reci mi istinu."
,,Stvarno želiš da ti kažem istinu?"
Klimnula je glavom.
,,Od kada si mi priznala da si spavala sa tim idiotem."
Udahnuo sam i izdahnuo.
,,Od tada ne mogu da prestanem da razmišljam o tebi i tom idiotu u krevetu."
Zažmurila je. Skupljala je snagu da mi odgovori. Otvorila je ponovo oči.
,,Kada sam ti priznala kakva su moja osećanja prema tebi,tada si bio hladan nisi me ni primećivao. A kada sam ti priznala da sam spavala sa Markusom. Sada flumiš ljubomornog verenika."
Otvorio sam usta da kažem nešto ali me je ona prekinula.
,,Igramo ovu igru već dva meseca. Čas si hladan,čas brižan verenik. Meni je dosadilo da je moja glava zbunjena i da moram da te izbegavam."
Gledao sam u nju ali nisam znao šta da kažem. U pravu je za sve što je rekla. Ja sam bio zbunjen,nisam znao kako da se ponašam prema njoj.
,,Reci mi. Šta smo ti i ja?!"
Zažmurio sam da bih skupio snagu i suprostavio joj se ali nisam znao šta da kažem. Nikada je pre nisam video tako ljutu. Iz njenih očiju je bujao plamen koji je mogao sve da nas proguta.
,,Reći ću ti. Ti i ja nismo ništa! Vereni smo samo na papiru."
,,Stvarno tako misliš?"
,,Da. Bio si upravu od početka. Ovo je ugovoren veridba.Ne treba da se nadam da će postati nešto veće."
Ustala je od stola i otišla na sprat. Dođavola. Bila je upravu za sveku jebu reč koju je izgovorila. Nikada u životu nisam ostao bez teksta. Od početka ova veridba je bila velika greška ali ja sam to radio zbog moji roditelja. Moj otac je imao velika očekivanja koja sam ja trebao da ispunim. Ceo život se osećam kao lutka koju on kontroliše. Najbitnije mu je bila moja karijera i zauvek će biti. Ja nikada nisam bio bitan za njega. S druge strane moja majka je velika suprotnost njemu. Ona je brižna,osećajna,najdivnije biće koje poznajem. Podržala bi me šta god da odlučim,čak iako je to pogrešan put.
YOU ARE READING
Ljubav iz daleka
RomanceMartina je naslednica majčine firme,poznate modne kreatorke. Ona je odlučila da prati istu stazu kao i njena majka. Ona je potajno zaljubljena i to samo ona zna. Njeni roditelji ugovaraju brak za čovekom koji se ispostavi da je on,njena dugogodišnja...