9. MARTINA

5 0 0
                                    

Pošto nemam obaveza u firmi,odlućila sam da ostanem kući i raspakujem se do kraja. Sinoć sam zaspala u spavaćoj sobi koja je bila najveća u kući.Pretpostavljam da je to soba koju nasd voje treba da delimo. To je od sada bila moja soba. 

,,Gospođo,dobro jutro."
,,Danas idemo u kupovinu. U kući nema ništa." 

Treba mi malo vremena da razmislim o svemu. Sve se prebrzo izdešavalo. U dva dana sam se preselila kod čoveka s kojim sam verena. Naše venčanje je planirano da bude za kraj novembra. ,,Bela ili crna?" 

Prvo smo kupovali stvari za kuću. Lampe,jastučnice,posteljinu.  

,,Bela." - rekao je Santino 

Santino i ja smo postali prijatelji.Nisam mu mnogo verovala,ali sam pokušavala. Znam da je on tu bio zbog moje bezbednosti i pomalo da bi me pratio. Posle potrepština smo bili u marketu i ja sam svratila do apoteke.

,,Dobar dan."  

Pružila sam joj papir u ruke.

,,Ovaj recept vam važi još ovaj mesec. Moraćete otići do vašeg doktora da Vam napiše novi."

,,U redu. Hvala Vam." 

Moja majka ima dijabetes,tako da je genetski. Moj oblik je bio malo teži. Imala sam nesvestice,dok moj blizanac je imao lakši oblik. On je bio oprezan sa dijabetesom. Poštovao je terapiju i ishranu. Kesu sa lekovima i ampulama insulina sam stavila u tašnu jer ne želim pitanja od strane Grete ili Leonarda,ako je kući.Sedela sam u dnevnoj na sofi za laptopom i radila. 

,,Gde si ti bila danas?"

Znam da mu je Santino sve rekao. Zašto me dođavola pita?

,,U kupovini."

 ,,Za dva sata idemo na večeru sa mojima."

 Podigla sam pogled sa laptopa. Sam pogled u njega je terao moje srce da preskoči. Bio je zgodan u odelu,čak i u kućnom izdanju. 

,,U redu." 

Počešala sam pozadinu vrata. Vratila sam pogled na laptop. Mrzela sam onlajn sastanke ali na pauzama smo ih tako održavale.

,,Hej." - rekla je Sofija

,,Sofija,Nina,Nadia,Logan.Svi su tu." 

,,Paletu boja sam vam poslala na mejl." 

Otvorila sam mejl na laptopu. Gledala sam u paletu boja i kao da mi je nešto falilo. Imali smo crvene tonove,braon,krem,čak i crnu ali nešto je falilo.

,,Martina?"

,,Izvini,zamislila sam se." 

,,Paleta boja je tu." 

,,Nedostaje nam jedna boja." - rekla sam 

Sofija je udahnula i izdahnula iznervirano.

,,Zelena." - rekla sam 

Leonardo me je pogledao. Ja sam klimnula glavom zbunjeno,a on je vratio pogled na laptop. ,,Sada kad to kažeš..Upravu si."

,,Želim zelenu boju koja malo podeseća na plavu. Nina,ti znaš na šta mislim." 

,,Znam. Popraviću paletu i pono vam je poslati." 

,,Odlično. To je onda sve."

Prekinula sam vezu i završila sastanak. Na satu sam videla da za pola sata treba da krenemo na večeru. Ustala sam sa sofe i krenula na sprat da se spremim.

Ljubav iz dalekaМесто, где живут истории. Откройте их для себя