5. LEONARDO

8 0 0
                                    

Izbegavala me je posle večere. Poslao sam joj milion poruka i mjelova i milion puta sam je zvao na teleon,ali njen ponos i tvrdoglavost su bili bitniji. Želeo sam nasamo da razgovaramo o veridbi i našem braku. Tokom večere je bila tiha,pognute glave. Ja sam je posmatrao tokom večere. Njena crna kovrdžava kosa je bila podignuta neobavezno,a dva pramena napred su virila. Nosila je tamno plavu haljinu koja je isticala njene oblike i njene plave oči.Kada mi je Andre saopštio da je Martina u Londonu,morao sam da odem da bih razgovarao sa njom. Sastanak koji sam imao se brzo završio. Sedeo sam u restoranu hotela kada mi je prišao jedan od mojih telohranitelja.

,,Gospodine,saznao sam gde se revija održava."

,,Kada je revija?"

,,Za sat vremena."

 ,,Odlično." 

 Dovršio sam kafu i onda smo krenuli ka dvorani gde će se revija održati. Obezbeđenje me je sprovelo kroz gužvu novinara koji su čekali. Seo sam na svoje mesto i čekao početak revije. Svetla su se ugasila,reflektori i muzika su se upalili. 

Revija je počela i manekenke su počele sa šetnjom po pisti. Pred kraj revije su manekenke izašle još jednom,Martina i Sofija su bile sa njima. Na kraju piste su se Martina i Sofija poklonile publici. Cela publika je je stojala na nogama i tapšala.Martina je nestala u gužvi,ugledao sam je kako daje intervju iza scene. 

Na trenutak me je ugledala i pokušala je da me izbegne,ali joj to nije uspela. 

,,Šta radiš ovde?" - pitala me je

 Pratio sam je u sobu za presvlačenje koja je bila prazna.

,,Revija je bila jako lepa."

 ,,Odgovori mi na pitanje."

Kosa joj je bila podignuta u čupavu punđu.Nosila je crnu usku haljinu i crvene potpetice. Nije bila mnogo niža od mene,ali pored mene je nekako sitno izgledala.

,,Čuo sam da u gradu ima revija i došao sam."

,,Nisam znala da te zanima moda."

Leđima se naslonima na sto i prekrstila je ruke.

,,Ne poznaješ me dovoljno dobro."

,,Šta želiš?"

,,Ti i ja smo vereni. Treba o tome da razgovaramo."

,,Veridba se neće desiti."

,,Videćemo,ljubavi. Pre ili kasnije ćeš sama doći kod mene."

,,Sanjaj o tome." 

Prišao sam joj bliže. 

,,Znam da ćeš doći kod mene da bi usrećila roditelje. Ja isto ovo ne želim,ali zbog sreće mojih roditelja ću uraditi sve."

,,Ja ne želim da živim sa tobom do kraja života i budem nesrećna." 

Ja sam bio tvrdoglav,ali njena tvrdoglavost prelazi sve granice. 

,,Sutra ćemo razgovarati." 

Izašao sam iz prostorije i krenuo sa obezbeđenjem na zadnji ulaz. Ispred dvorane su me čekala kola. 

Kada mi je otac rekao za veridbu,bio sam protiv toga.Još kada sam saznao da je to sestra mog partnera u firmi. Odmah sam rekao ne,ali je moj otac odlučan i dobiće sve što želi. Morao sam da pristaanem da veridbu zbog sreće mojih roditelja. Martina je prelepa devojka,posebna je i jako je neobična. Bio sam sa dosta devojaka tokom godina,ali do sada nikada nisam sreo nekoga kao što je ona. Nas dvoje smo dobar spoj i dobra prilika ali nisam siguran kako bi se borio sa njenom tvrdoglavošću. Ona želi sve,sada i odmah.

Ljubav iz dalekaWhere stories live. Discover now