7. MARTINA

5 0 0
                                    

Sofija i ja smo se vratile u Milano dva dana kasnije. Iako nismo imale više obaveza u Londonu,odlučile smo da ostanemo i uživamo. Zaslužile smo,ipak smo poslednja tri meseca provele na iglama i nespavajući. Sa aerodoroma smo otišle do firme na sastanak sa klijentima. Sofija i ja smo sele u restoran i čekale gospođu Luciu Marino. 

,,Podseti me zašto smo pristale na ovaj sastanak?" - rekla je Sofija

,,Zato što poznajem Luciu dugo. Insistira na ovom sastanku već mesecima." 

,,Šta je sada gospođa smislila?"

Lucia je malo starija od mene i uvek dođe sa nekom ludom idejom. S obzirom da je njen rođendan blizu,a ona je jako maštovita žena. Krajičkom oka sam videla poznate figure kako ulaze u restoran. Andre,Stefan,Dario i Leonardo. Pogledala sam u Sofiju,a ona je podigla pogled sa telefona na sekund i nastavila da gleda u telefon. Posle deset minuta je stigla i Lucia,vidno raspoložena. 

,,Devojke! Jako mi je drago da vas vidim."

 Lucia je sela preko puta mene. 

,,I nama je drago što te vidimo." - rekla sam 

Sofija je uzdahnula i spustila telefon na sto ispred sebe. 

,,Ja sam se verila pre deset dana."

 Sa ponosom nam je pokazala svoj prsten na ruci. Prsten smo mogle videti sa Marsa.

,,Vau. Jako je lep." - rekla je Sofija

 ,,Udajem se za deset dana i želim da dizajniram torbe za svoju kumu i deveruše. To će biti moj poklon za njih." 

Sofija i ja smo se pogledale i vratile smo pogled na Luciu.

,,Jako lepa ideja." - rekla sam

,,Ja imam nacrte kako bih želela da to sve izgleda."

 ,,Lucia,mislim da bi bilo najbolje da se Tini i ja prvo dogovorimo sve. Moramo da organizujemo par stvari. Možemo ti se javiti pa zakazati novi sastanak." - rekla je Sofija

,,Odlična ideja. Ja ionako žurim." 

Ustala je i pozdravila se sa nama. Otišla je iz restorana sva srećna. Sofija se nasmejala,ceo restoran je ječio od njenog smeha. 

,,Ovo mi je trebalo. Oraspoložila me je." 

I ja sam počela da se smejem. 

,,Ona nije svesna šta će se desiti." 

Obrisale smo suze i popravile šminku.

,,Zovi ga i dogovori sastanak."

,,Smatraj to obavljenim."

 Sofija i ja smo unapred znale za Luciu i njenu veridbu. Znali smo i koje njen verenik i budući muž. Sofijin drug sa fakulteta koji se bavio hakovanjem. Nas dve smo ga izvukle iz zatvora i sada radi za nas.

 ,,Idemo." - rekla sam 

Poreko ramena sam videla da ekipica sedi blizu nas. Ustale smo i otišle u firmu.Sofija i ja smo obično radile na crtežima a naš tim je završne crteže prebacivao na računar. Jesenju kolekciju spremamo već dva meseca,balansirali smo nedelju mofu u Londonu i kolekciju. Volele smo najviše da crtamo zajedno u konfecerijskoj sobi. Tako smo jedna drugoj pomagale. U kancelariju je upala naša ekipica jer su oni voleli sve da znaju,čak iako su im telohranitelji sve prenosili. Čula sam otvaranje vrata i njihove korake,izvlačenje stolice,ali nismo podigle pogled.

 ,,Tamno zelena. Izvrnuta koža." - rekla je Sofija iznenada

,,Sviđa mi se." 

,,Stvarno vam dobro ide izbegavanje nas." - rekao je Andre

Spustila sam olovku i zatvorila blok za crtanje i podigla pogled. Sofija je učinila isto. Leonardo je sedeo i posmatrao me. Od njegovog pogleda mi je bilo muka u stomaku. Srce je ubrzano kucalo.

,,Kako vam možemo pomoći?" - rekla je Sofija,sarkastično

,,Koje bila ona žena sa vama u restoranu?" - pitao je Stefan

Nasmejali smo se obe. 

,,Hajde,pređite na stvar. Nemamo ceo dan." - rekla je Sofija

,,U redu. Šta vas dve radite sa Luciom?" - pitao je Andre

Džejms je upao u kancelariju,da bi doneo Sofiji ravne cipele.

,,Gospođo,Vaša sekretarica je rekla da Vam ovo donesem." - rekao je Džejms

 ,,Hvala ti. Možeš ići." - rekla je Sofija

 ,,Dakle?" 

,,U zadnje vreme mi je slabo pamćenje." - rekla sam

Imala sam da osećaj da oni nešto znaju,a to mi je kvarilo sve planove. 

,,Šta vi radite sa Luciom?" 

,,Poznajem je dugo. Došla je zbog usluge." - rekla sam

,,Poslala nam je pozivnice za venčanje." - rekao je Andre

,,Venčanje će biti u Rimu." - rekao je Stefan

,,Ne razumem šta želite od nas." - rekla je Sofija

,,Prestanite da sarađujete sa Luciom. Znam sve o vašoj istoriji sa njenim verenikom." - rekao je Andre

Dođavola. Ako Andre zna,onda naš plan propada. Ali sve zavisi koliko zapravo on zna.

 ,,U redu,poslušaćemo vas. Da li je to sve?" 

U tom trenutku je Bela ušla u kancelariju. 

,,Devojke,imam odlične vesti."

,,Makar nešto dobro danas." - rekla je Sofija

,,Nova kolekcija je rasprodata. Sajt je privremeno ugašen dok ne bude zaliha. "

Odahnula sam. Kamen sa mog srca je pao.

,,Konačno možete mirno spavati."

Za ovaj trenutak sam živela,disala i radila. Oduvek sam želela da čujem ove vesti. Nova kolekcija je rasprodata za dva dana. Konačno mogu mirno spavati.

,,Jedna stvar me je uvek interesovala." - rekao je Dario

,,Šta?" - rekla je Sofija

,,Kolika vas dve zarađujete?" 

Sofija nije mnogo govorila o svom privatnom životu,ali ja sam znala sve bez da ona ništa kaže. Primetila sam promenu u njenom raspoloženju od kada se Dario vratio i počeo da sarađuje sa Andreom i Stefanom. S druge strane ja sam izbegavala Leonarda maksimalno iako je to bilo teško za mene ali najbolje je tako.

,,Zajedno ili svaka posebno?" - rekla je Bela

Andre i Stefan su u čudu pogledala u Belu. 

,,Njih dve zarađuju više od svih vas." - rekla je Bela 

Njih četvorica su u čudu gledala u nas dve. Sofija je slegnula ramenima i nasmejala se.

,,To je nemoguće." - rekao je Stefan

Nasmejala sam se na prizor ispred sebe. Oni nisu svesni kako je naš posao dobro plaćen,a plaćen je jer smo dobre u ovome i volimo ovo. Koliko god moj brat bio dobar u svom poslu,nekako sam imala osećaj da ne voli dovoljno držanje lenjira i olovke kao ja.

Ljubav iz dalekaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ