Hello
Anam babam Savaş Çetinler doğu sürü bölgesine geldi
Ukemiz napacak bir Allah bilir
Öncelikle nefretten aşk sevmem pek
Saçma buluyorum birazcık
Ama çekişme olur gibi
______________________________Bu zamana kadar heyetler tabiki gelip gitmişti bu şaşırilacak birşey değildi, önemli olan şey Batı sürüsünün " tek Baskın "alfası olan Savaş Çetinler i baskın alfalari en çok olan yere, buraya yollamasıydi.
Ya bu Savaş gerçekten güçlüydü yada bizimle bir anlaşma yapmak için güven verme isteğiyle Baskın olanıda göndermişlerdi
Abimle birlikte toplantı salonuna girdiğimizde yabancı olan Baskını hisseden Omegam içimde hareketlendi.Bu zamana kadar hiçbir Baskın alfayi görünce bunu yapmayan omegam için bu kesinlikle anormaldi.
Belki de kızgınlığım yakın diyedir ?
Abim beni Kıranlarin oğluyla yan yana oturtmamak için babamın yanına oturturken kendiside yanımda yerini aldı .
Kendimizi adetler gereği tanıttık
- Hoşgeldiniz ,ben Doğu sürüsünün tek Baskın omega prensi Aden Soyer . Gelişiniz hayırlara vesile olur umarım .
- Hoşgeldiniz Batı'nın temsilcileri ,ben Baskın Alfa prens Kerim Soyer .
Gelişiniz pek bir ani oldu umarım kötü birşey yoktur.Baskın alfa gülümseyip kendini tanıttı " Bendeniz Batı sürüsünün lideri Kemal Karan' ın yeğeni Baskın Alfa Savaş Çetinler.Dayımın size selamını ve teklifini getirmek üzere görevlendirildim ".
Babam söze girerek tanıtmayi bitirdi
" Tekrar hoşgeldiniz, dayının seni göndermesini beklemediğimizi bilmeni isterim sonuçta şuan Batı sürüsünün tek Baskın alfasi sensin .Geliş nedenini merak ederim belli ki seni gönderecek kadar önemli bir teklifi var ."
Savaş babamın sözleri ile yandan gülümserken her bir hareketini analiz etmeye çalışıyordum ancak adam ifade ve beyanda hiçbir bocalama veya açık vermiyordu .
- Dayim beni gönderdi çünkü sizinle geçmişin savaşını bitirmek istiyor , eminim sizde farkındasınizdir Güney ve Kuzey ittifak halinde .
Ortak ürün çıkarma, ekonomik düzenlemeler ve bir çok ortak işleri var .
Böyle bir durumda onların ortaklığı yalnız olan biz diğer iki sürüye kesinlikle çok zarar verecektir.
Babam onu dikkatle izlerken bu adamın niyeti açıkça belliydi, müttefik olmak istediklerini beyan ediyorlardı .
İhtiyacımız var mıydı pek sayılmaz ancak iki sürüden darbe beklerken en azından bir sürü dostumuz ve müttefikimiz olursa" acaba onlar ne zaman saldırır "diye bir derdimiz olmaz
Babam bize dönüp bakarken abime döndüm bu işi ele alabilmem için onayıni alınca söze girdim .
- Söylemek istediğinizi gayet iyi anladık Baskın Alfa, açıkçasi gücümüzün iki sürüye yeteneğine eminim şahsen.
Hem ekonomik hemde askeri anlamda güçlüyüz bunu sizinde bildiğinizden eminim .
4 sürüdeki en güçlü Baskın alfa bizde sonuçta savaş alanlarımız daha çetindir bize saldırmak kolay değildir.
Ekonomik olarak zaten pek birşey söylemeye gerek yok değil mi ?
Siz Batı sürüsü ise savaş alanlarında en iyi ulaşım ve hareket etmesi en kolay toprak şekline sahipsiniz .
Alfalarinızin sayısı az ve Baskın alfa olarakta bir tek siz varsınız ki sizin gücünüzüde hiç kendi gözlerimle görmedim.
Bir müttefiklik iki tarafında kazanciyla olur bu bir gerçektir.
Sözümü bitirmemle gülüşü kulaklarımı doldurdu inkar etmeyeceğim gülüşünü sevmiştim.
- Ah gerçekten dedikleri kadar varmış, saygımi kazandınız omega prensim cidden çetin cevizsiniz ha
- Ne hoş, benim hakkımda neler duydugunuzu merak etsemde bunu daha sonrada öğrenebilirim değil mi?.
Siyah gözlerini yeşil gözlerime dikerken yandan bir şekilde sırıttı
- Tabi önce iş değil mi ? Ah hak vermiyor değilim ancak sizinde omegalariniz az büyük savaştan önce şenlikler düzenlenir ve omegalarla Alfalar bir araya gelirdi.
Bu eş seçimi için en kolay yollardan biriydi eskiden , şimdi bu olmadığı için her iki sürünün de üyeleri kendi sürüsüyle yetinmek zorunda kalıyor.
Sürünü,deki omegalar için Alfalar dövüşüyor ve kaybederlerse eşi olmadan hayatlarını sürdürmek zorunda kalıyorlar.
Bu tabi sizin için askeri ve ekonomik anlamda işe yarar. Gücünü istediği omegaya kanitmlamak isteyen Alfalar güçlenmek için daha da çok çalışıyorlar ..
Söyledikleri doğruydu, bu adamla konuşmak ve eğlenceliydi .
- Evet bu doğru, savaşta Güney sürüsü ile birlikte hareket edip büyük dedem Korkut 'u ve birliğini yok etmeseydi Batı sürüsünün o zaman ki lideri şimdi durumlar böyle olmazdı Alfa!
Suçlu oldukları şeyi biliyorlardı
- Doğru, büyüklerim ve büyüklerimiz zamanında yanlış kararlar verdi ancak geçmişin yanlış kararları bugünün çocuklarının canına mi sebep olacak OMEGA Prens ?
Haklıydı ,bir savaş durumda kazanan olsada büyük kayıplar vermemiz muhtemeldi.
- Hakkınızı yiyemem Baskın alfa gerçekten iyi konuşuyorsunuz , uzun zamandır bu kadar iyi bir tartışma yaşamamıştim .
İyi eğer lider Alfam izin verirse bir öneride bulunmak isterim.
Başımı eğerek babama saygımi sunarken başını sallayark beni onayladı
- O halde eski usulle karar verelim mi beyler? Hadi sulh masasına oturmak için bir dövüş müsabakasi düzenleyelim
Batının Baskın alfası ile doğunun baskın alfalari arasında eğer veliaht abim de bizi şereflendirir ve bu dövüşte hünerlerini gösterirse çok mutlu olurum ?
Abim gülerek onay verirken Batı Heyetine baktım tartışıyorlardi , Baskin Alfalari ise heycan dolu bakışları ile beni süzüyordu
Eee , kararınız nedir beyler bizimle sulh ve müttefiklik masasına oturmak için sırayla abim dışında ki tüm Baskinlarimizi ,Baskın Alfaniz yenecek
Abimle olan müsabakada ise 5 dk boyunca yere serilmeden durursan sizinle anlaşmaya oturabiliriz .
Heyetin kararı umrumda değildi, zaten bu Alfa da onların sözlerini takacak gibi değildi.
- Varım , hatta iddia yi artırıyorum eğer abiniz alfa prensi yenersem benimle bir şirket kuracaksınız prensim ,kabul mu?
Ahh çok eğlenceli
-Okey alfa ama hile yapmak yok
Beyler bir hafta sonra müsabakaları yapacağız
- neden bir hafta bekliyoruz ?
- Ah bende izlemek istiyorum çünkü, bir hafta bekleyemeyeceksen sürüne geri dönebilirsiniz .
"İyi akşamlar bu eğlenceli toplantı için teşekkür ederim "diyip masadan babamın da onayıyla kalktım .
Kızgınlığıma girmeme çok az kalmıştı..
--------------------------------------------------------------Allah allah
Arkadaşlar çok güzel değiller mi ama ya
Bence çok güzel ilerliyoruz ..
Fikirlerinizi belirtin
Cidden merak ediyorum
Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi ( BxB )
FantasySon dakika haberleri Yüz yıllık çekişme ve kavga sona erdi , Doğu ve Batı sürüleri artık müttefik olduklarını ilan etti ! Ünlü Kozmetik ürünleri markası sahibi Soyer ailesi ile Baskın alfa ailesi Çetinler'le ortak bir şirket kurma kararı aldı...