Holaaaaaa
Offf bu kitapta tekrar bölüm yazmakta eğlenceli
Başlayalım bakalim
Zaman atlaması var canolar
_____________________________Aden Soyer' den
Baskının üzerinden 1 hafta geçmişti, abimle babam sürü bölgemize dönerken ben batı sürüsünde kalmaya karar vermiştim .
Baskından sonra ortak bir kararla müttefik olduğumuzu ilan etmiştik.
Benle Savaş yeni bir şirketin yönetiminden sorumlu olacak ve Batı'nın ekonomisiyle askeriyesini güçlendirmek üzere çalışmalar yapacaktık.
Birde Yaşam Festivali geri dönüyordu.Omegalarla Alfalarin birbiriyle kaynaşması için yapılan festival!
Şimdi günlerden Salı Alfalar ın iradesine sahip çıkmayı öğretme dersim vardı , Savaş buna karşı çıksada ben bu dersi vereceğimi net bir şekilde söylemiştim.
Şimdi krem rengi pantolon üzerine siyah dekolteli bir gömlek giymiştim. Önce kolaydan başladığımı söylemem gerek,bu herifler Savaş tan korksada bana göz ucuyla bakacak kadar iradesizler . Önce onlarin korktuğu şeyden baslamaliydim, korkmalarina rağmen bakmaları dehşet verici şekilde kötüydü.
Bir Alfa iradesine sahip çıkmazsa , hiçbir şey yapamazdı en kolay yenilgi iradesizlikten gelir .
Bahçeye çıktığımda ilk takım benim gelmemi görmelerine rağmen rahatça konuşuyordu. Kaşlarım kalkarken bu kadar aptal olmaları sinirime dokunmuştu.
Zehrimi şifamla birlikte kontrollü şekilde üzerlerine saldım. Nefesleri ve kelimeleri boğazlarına takılırken dizlerinin üzerine çöktüler .
- Beylerrrr ! Karşınızda yatağıniza attığınız bir omega yok! ben doğunun prensi Aden Soyer sizin irade dersinizden sorumluyum .
Eğer bir daha geldiğim de hazır olda beni bekliyor olmazsanız , yapacaklarımi siz düşünün.
Şimdi başta yaptığınız densizlik için ufak bir ceza vereceğim size beyler . Bugün eslerinizi ve dahi başka bir omegayla birlikte olmanız yasak !
İtirazlar yükselince bu sefer normal feromonumu yaydim odaya , arkamdaki doğu sürüsünden olan alfalarin tepkisizligine karşı onların gözleri ufacık bir feromonla kırmızıya dönmüştü.
- Ne kadar acizsiniz , bağlayın şunları sandalyelere önce feromonlara alışmaları için ders vereceğim
Onlar bağlanırken feromonlarimin dozunu arttirdim . Baskın omega olduğumdan dolayı etkisi yüksekti , güçsüz olmalarından dolayı itemedikleri askerlerim onları hırçınlasmalarina rağmen kolayca bağlamıştı.
- Ya düşman sizin omegalara karşı olan zafinizi kullansaydi ,baskında beyler ?
Çok zayifsiniz sürünüzde bolca omega var diye şimarmişsiniz !
Ancak ben derslerimi verene ve sizden emin olana kadar derslerimiz haricinde OMEGA yasak!
Birbirinizi sikmenizde öyle!
Şimdi başlayalim mi?
Bu sefer cilveli şekilde feromonlarimi yaydim , dozunu her 15 dakika da bir arttırarak onların feromonlara alışmasini bekledim.
İlk bir saat bittiğinde üstümdeki gömleğin düğmelerinden 4 tanesini açtım , beklediğim gibi direkt olarak arzularına yenik düşmüşlerdi.
Ayağa kalkıp omuzlarına sürttüm ellerimi sırayla ön tarafları damlatmaya başlamıştı bile off, kendi askerlerimi onların önüne getirip sandalyeme oturttum birini bacağına oturur gibi yaptığımda askerimde mimik oynamaması beni mutlu etmişti.
Buna şaşıran alfalar " Ne yaptınız içindekileri kurtlarını mi öldürdünüz ? " Diyince kucaginda bulunduğum alfaya baktım " söyle bakalım Arman , kurdun neden hareketlenmiyor ? "
Arman benim süt kardeşlerimden biriydi , normal bir alfa değildi yani abimden farksızdı. Tabi bunu batı Alfalarina söylemeyecektik!
- Omega prensimiz bizim namusumuz ve şerefimizdir! Eğitimlerimiz sonucunda eşlerimiz hariç hiçbir omega bizi baştan çıkaramaz. Kurtlarimizi etkileyebilecek tek omega uğruna savaştigimiz omegamizdir.
Arman nin kucağından kalktığım sırada balkonda bize izleyen Savaşı gördüm,hayal kırıklığı ile bakıyordu bana .
Onun hiçbir şey söylemeden içeri gitmesi ile kalbimin sıkışması bir olmuştu lanet omegam ağlamaya başladığında hiddetle bağırdım " BU ALFALARA 4 GÜN BOYUNCA OMEGA YASAK, ODAYA KAPATİP BASKİN OMEGA FEROMONU VERİN !.
İçeriye geçerken çalışanlara Savaşın ne tarafa gittiğini sordum çalışma odasına gittiğini öğrendiğimde , hızla odaya girdim.
Savaşın zehirli feromonlarini hissettiğim de karşılık olarak feromon kokumuda bırakarak şifayı yaydim.
Masaya bakan gözleri gözlerimle buluştuğunda kırmızı gözleri bu zamana kadar görmediğim bir öfkeyle bana bakıyordu.
Bakışı canımi yakarken başımı dikleştirdim " Neden bunu yapıyorsun ?Eğer beni Arman dan kıskanıyorsan soyliyim kendisi süt kardeşim abimden farksızdır benim için."
Gülmeye başlamasiyla kaşlarım catildi neye gülüyordu ya bu " Ah omegam , orda batı askerlerini şaşırtmak için bunu yaptığını ve tabiki Arman'ın senin süt kardeşin olduğunu biliyorum ."
Eee dercesine baktığımda sandalyesinden kalkıp önüme yürüdü, bir taraftan açık olan düğmelerimden gözüken tenimi gözleriyle yiyordu
Eli göğüs olduğuma giderken ona engel olmadım " Sevgili omegam , bir daha birinin kucağına çıkarsan o kişiyi yemin olsun ki öldürürüm."
Üzerimde hükmünü hissetmek şaşırilacak şekilde hoşuma gitmişti, kabul ederek başımı salladım . Kaşları kabul etmemle kalkarken sanırım ona karşı çıkmamı bekliyordu.
Haklı olduğunu söylemem gerek, bende onun gibi kıskanç biriydim ki zaten yaptığım hareket tepki verilmesi gereken bir şeydi.
Neden yaptığımi bilecek kadar beni tanıması hala garip geliyordu " Sakın buna karşılık birşey yapmaya kalkma Savaş tamam mı oyuna çevirme bunu sakın!" Bana ders vermek için böyle birşey yaparsa uzatirdim biliyordum kendimi .
Başını salladı ve eğildi dudakları dudaklarımın dibindeyken nefesi nefesime karışıyordu.
" Ah omegam ah , tutkunu olduğum uğruna adam öldüreceğim feromonlarini eğitim diye başka alfara sunman beni delirtiyor hele tenini görmeleri onları öldürmem için uğraşıyor gibisin ! Onların iradelerini sikerim .Bir daha işin olsa bile bunu yapma !
Aden sakın bir daha tenini onlar görsün diye açıkta bırakma! Yoksa zamanı geldiğinde senin o beyaz tenini mosmor ede ede yerim !
Tehdidi hoşuma gitmişti " Göstersene nasıl yiyormuşsun tenimi çok merak ettim bak" dediğimde dudaklarıni önce dudaklarıma bastırdi , açıkçası dudaklarınin verdiği hissiyatin etkisiyle dudaklarım aralandı .
Savaşın dili bu fırsati kullanarak ağzımı işgal ederken elim omzuna çıktı, üst dudağımi ağzının içine alıp emmesiyle alt dudağını yalayıp emmeye başladı.
Damagimi okşayan dili dişlerime dokunup geçerken kendimden geçmiştim sanki dengemi kaybettiğimde kalçamdan tutup kucakladı beni şimdi eğilen ben başını kaldıran oydu .
Bir süre öpüştükten sonra kızarmış dudaklarımi dudaklarından ayırdım.
Göz göze gelmemizle utanip başımı boynuna saklarken . O halime gülüp şakagimdan öpmüştü.Teslim oluyordum ona yavaş yavaş.
__&&______________₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺
Evet başta Aden' e uyuz olduğunuz bir bölümdü biliyorum
Ama bakın her şerrin sonu hayırla biter
İlk kiss oldu bile
Şimdi feromonla mühürlü olsalar da öpüşmeye kadar hatta Savaş onu öyle görene kadar, Aden ilişkide olduğunu düşünmüyordu.Onun yaptığı işiydi sadece
Bu çift diğer kitabıma oranla daha hızlı ilerler gibime geliyor
Sonra görüşürüz aşkolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi ( BxB )
FantasySon dakika haberleri Yüz yıllık çekişme ve kavga sona erdi , Doğu ve Batı sürüleri artık müttefik olduklarını ilan etti ! Ünlü Kozmetik ürünleri markası sahibi Soyer ailesi ile Baskın alfa ailesi Çetinler'le ortak bir şirket kurma kararı aldı...