Bu kitabı angst yapmam için büyük uğraş içindesiniz yapmayın
Yorum yapın edin bence yorum yapması en keyifli kitaplardan biri olacak
Mmmm aklımda ufaktan birşeyler var amaa tamda oturmuş denilemez ..
Kısmet ben yazarken siz okurken öğreneceksiniz yine herşeyi
Oy ve yorum yapın rica ediyorum
Yorum yapın
Lann niye 0 inci bölümü geçtiğinizi sorabilir miyim, kitap o bölümden itibaren başlıyor
Unutmadan sevme beni kitabı için ayarladığım sınır geçmediği sürece bölümleri biriktirip kendim okuyacağım
_____________Benim için hazırlanan evime doğru yoll almıştım kızgınlığım vurmak üzereydi , Saat gecenin 1 de sıcaklık hissettiğim için arabama atlayıp yola çıkmıştım
Normal bir omega bunu yapsa saçma ve pervasızca olurdu ancak benim insanlardan kesinlikle uzak olmam gerekliydi.
Yağmaya başlayan yağmur ile araç daha bir zorlanirken şansıma lanet okudum eve derhal varmaliydim yola odaklanmış sürerken arabamın arkasindan bir darbe yedim neyseki kemerim takılıydi.
Elim hemen telefona ve silaha giderken abimi arayıp silahın emniyet kilidini açtım dikiz aynasından gördüğüm kadarıyla beni vuran araç,4x4 bir arazi aracıydi.
- Aden! Ne oldu , iyimisin abim ?
Dudaklarmi aynaların birinden okuyamayasinlar diye başımı iyice egerken- Abii acil benim evin yoluna ekip yolla en iyilerinden hatta sen gelsen daha iyi olur birileri peşimde, biri benim evin yolunu deşifre etmiş arkamda 4x4 arazi aracı var .
Abimin sinirli sesini ve etrafa yağdırdığı emirler kulaklalarimi doldururken ,camima çarpıp düşen mermileri gördüm şükür ki camimda lastiklerimde mermi geçirmezdi.
- Sakin ol tamam mi Aden ! Geleceğim abim tamam mı eğer gerekiyorsa zehirli feromonunu kullanmasi için omegana izin ver yavrum .
Abin gelecek sakin telefonu kapama duyacağım herşeyi!
Başımı kaldırıp yola odaklanmaya onları oyalamak için aynı güzergahta dolanmaya başladım. Yakıtım bitiyordu Abimlerin aracının önünü Güney sürüsünün adamlari keserken işler iyice çığrından çıkmıştı..
Dikkatim dağılmışken aracama yandan vurulmasiyla öne doğru savruldum, kızgınlığıma giriyordum ve eğer kontrolü kaybedersem canımdan olabilirdim
Tekrar aldığımız darbeyle yan şekilde yuvarlanmaya başladı sıkı sıkıya tutum direksiyonu
Araç sonunda yere çakılırken gözlerim kapanmaya başlamıştı ,bilincim gidiyordu ..
Sonrası karanlık..
_________________________________________
Kerim Soyer' den
Önümüzü kesen adamları biçtikten sonra telefonu elime almıştım , ne kadar arasamda ulaşılamıyor bildirimi geliyordu ..
Evinin orman yoluna dağılırken en azından bir iz ufacık bir iz bile yeter .Aden beni korkutma abim yine olmaz yine yaşayamam bunu ...
- Alfa prensim! OMEGA prensin arabasını bulduk.
Hızla oraya koşarken yan yatmış paramparça olmuş araba görüş alanima girdi, ellerim titrerken yavaşça yaklaştim .
- Efedim omega prensimiz burda değil kapılar parçalanmış ya bedeni uçtu bir yere yada peşinde olanlar onu aldı
Kalbim sıkışırken söyledikleri ile dizlerimin üzerine çöktüm, şoför koltuğunda ki kan lekelerine elim gitti ..
O gün gibiydi sanki herşey..
Acı bir lastik sesi ormanı inletirken arkamı döndüm Savaş gelmişti, kardeşimin feromonla mühürlü olduğu adam ...
- Toparlan Kerim Soyer , benim omegami kaçırmislar kardeşini almışlar Kerim!.
Hani bu evin yolunu kimse bilmezdi , hani en güvenli yer burasiydi !
En güvenli yer onun için senin yanındi diyemedim gururumu sikipte diyemedim
- Biri deşifre etmiş
Kırmızı gözleri, ne kadar uzun zamandır görmemiştim bu gözleri...
- Benim Omegam sizin gerizekalı sürünüz yüzünden bilmediğim bir haldee ve kızgınlıkta yani oylemi Kerim! Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?
Derhal arama ekiplerini oluşturun, yanlış bir şey yapanın canını alırım haberiniz olsun !
Bugün af yok ! Dua edin katliam çıkmasın!
Kıran oğlu yanımıza yaklaşırken kendimi tutamayip üzerine atladım .Bu olayın arkasında da onun olduğuna canım üzerine yemin ederim!
Yumruklarimi ardı arkası kesilmeden yüzüne geçirirken kimse bir hamlede bulunmuyordu! İçimdeki kurdu serbest bırakma isteği o denli yüksekti ki kendimi kontrol edemiyordum .
Başımın arkasından aldığım darbeyle yere yığıldım , sinirli yüzüyle bana bakan Savaşı gördüm bilincim gitmeden önce " işe yaramayacaksan öl daha iyi Kerim!" dediğini duydum.
_________________________________
Savaş Çetinler 'den
Kerim'i bayılttıktan sonra OMEGA mi bulabilmek için Kıran oğlu nu yakasından tutup arbama yasladim
" Kıran oğlu, ben ne Kerim'im nede Adenim .Onlar sana yalnızca acı verir ben sana acının ne olduğunu iliklerine kadar hissettirim!
De bakalım şimdi benle iş birliği yaparmisin yoksa bütün öfkemi senin bu aciz ve vasıfsız bedeninden mi çıkarayım?
İşkencelerimle ünlendiğimden beni çok tutacağını sanmıyordum, derhal Adeni bulup kollarımın arasında yaşatmam lazımdı.
Omegam o kadar zaman sonra bizi ayıran şey bizi birleştirebilir mi acaba ?
O kadar uzun zamandır kokusunu içime çekmemiştim ki..Dayan güzelliğimm Alfan seni alacak
Kıran oğlu nun çığlıkları kulaklarımı doldururken adamlarımin geçirdiği sopaların sesleri tüm ormanı inletiyordu.
- Kıran oğlu yeter sanki ha yok soylemiycem diyceksen hiç yavaştan almayalım malum omegam bekler. Pense yi falan getirin sikini koparacagim bu piçin
- Durun! lütfen tamam söyleyeceğim! Prensi Batı topraklarına götürüyorlar , onu kaçırıp suçu size atacaktım böylece prensimizi size kaptirmamiş olacaktım..
Benim olanı bana nasıl tekrar kaptirabilir ki bu gerizekalı!
- Kıran oğlu tamam aptalsın falan ama sence de benim olanı almak için onu kaçırırmiydim az mantık be ! Toparlanin Lidere haber verin prensi almaya gidiyorum
Geliyorum Omegam , bu sefer zarar görmene izin vermeyeceğim..
///////////////////////////////////////////////
Bitti ,gayet güzel gidiyoruz
Olay ne sizce ne olmuş olabilir.
Bunlar önceden tanışıyor hatta kokuyla falan mühürlenmişler amk bende yeni öğrendim vay anasını be
Neyse öğreneceğimiz daha çokkkk şey var
Hadi bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi ( BxB )
FantasySon dakika haberleri Yüz yıllık çekişme ve kavga sona erdi , Doğu ve Batı sürüleri artık müttefik olduklarını ilan etti ! Ünlü Kozmetik ürünleri markası sahibi Soyer ailesi ile Baskın alfa ailesi Çetinler'le ortak bir şirket kurma kararı aldı...