11🔥

419 31 17
                                    

Selamm

Şimdi ufaktan kitabın olaylarına giriyoruz

____________________________&_

Antrenman yeri olarak kullanılan ovada şimdi annemin dökülen kan hakkı için babamin ki akacakti .

Benim için ayarlanan gunesliğin altındaki sandalyeye oturdum , ikisi burdan çok net görünüyordu.

Abim büyük bozkurda dönüştüğünde ona sevgiyle baktım . Yanıma yaklaşıp başını eğdiginde kulağının arkasıni kaşiyarak başını sevdim .

Savaş bana kaşlarını çatıp baktığında " Ne o kıskandın mi Alfam , o benim abim sakin ol. " Ona alfam dediğimde yüzünün yumuşamasini gördüğümde kıyafetinden çekip eğilmesini sağladım . Ensesinden tutup dudaklarina öpücük bıraktığımda o çapkın gülüşü yerini bulmuştu.

Geri çekilip abimle babama döndüğümde ikisinin birbirine hirladiğıni gördüm. İzleyiciler arasinada göz atarken Merti gördüm bana baş selamı verdiğinde gülümseyip babamlara döndüm.

Yılmaz Soyer eğer bir hile planliyorsan seni o hileye gomecegim.İkilinin birbirine atılmasıyla yerimde diklesirken hareketlerini dikkatle izliyordum.

Abim baskın ve genç olduğundan daha atikti kazanacagina emindim . Babam olacak piç onun boynuna dişlerini geçirirken abim hirlayarak bacağından ısırdığı gibi onu boynundan ayrip geriye atmıştı.

Yere yapışan babam kalkamazken abim gururu için onun ayaklanmasını bekledi . Öylece yere düşmüş birine saldirmazdi hele ki gücünü kanıtlamak istiyorsa Alfalara .

Beş dakika boyunca onun etrafında dönüp incelerken hiçbir hareket görmeyince ona yaklaşmışti . Babam hızla ona pençesini geçirdiğinde tüylerinin islandigini gördüğümde korkuyla baktım boynuna çok yakın bir yer yaralanmisti yine abim daha fazla sabredemeyip üstüne çıktığında babam altında çırpınmaya başlamıştı.

Ayağa kalkıp yaklaştım onlara boğazına geçirdiğinde dişlerini başını hızlı bir şekilde benden tarafa çevirdiğinde kırılma sesi kulağıma geldi. Dişlerini onun boynundan çektiğinde yere düşen hareketsiz bedeni gördüm. Abim patisiyle onu iyice kontol ettiginde başını kaldırip uguldamişti . Kazanmıştı..

Babamızin cansız kurt bedenine bakarken herşeyin bu kadar hızlı bitmesini beklemiyordum . Belki biraz daha direnir diye düşünmüştüm. Tatmin edici değildi .

Abim bana yaklaşıp kanlı çenesini üstüme sürdüğünde babamın cesedine yaklaşıp boynundan akan kana baş parmağımi bastırdım ardından abime yaklaşıp iki gözünün ortasına kanı sürdüm.

Bu bir gelenekti lideri kan yoluyla yenen kan imzasını alırdı düellodan sonra. Bu bir artık lider sensin demekti . Kurda dönüşüp onun önünde eğildiğimde diğer Doğu alfalarida dönüşüp egilmisti. Bu bir biatti .

Basima başını sürtüp kabul ettiğinde dönüşmeden önce hizmetlileri örtü getirmesini bekledim hepsine arkamı dönüp üstüme serilen ötüyle dönüşürken arkamdan gelen seslerle onlarında dönüştüğünü anladım .

Belime sardiktan sonra Savaşın yanına yaklaştım. Bana gülerek bakıyordu anlamsız şekilde ona baktığımda kahkaha atıp gövdemi gösterdi.

Ananı ama ya heryerim morluk içindeydi dimi . Utançla kızarmaya başlarken üstündeki ceketi çıkarı bana giydirdiginde ofladim herkes görmüştü bile sırtımda da morluk hatta diş izi bile vardı .

Sinirli sinirli ona bakarken abimin beni kolunun altına almasıyla dönüp baktım . Boynundaki yara hızla kapanmış olsada izi hala vardı elimi oraya sürüp başımi göğsüne yasladigimda sıkıca sarmışti bedenimi.

Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin