20(Final )

397 27 26
                                    

Ve bitti

Özel bölüm aticam önce bunu soyliyim

Daha çok kardeşler üzerinden gidip

Çınarın aşk hayatı ve Ateşin kafayi yemesiyle olan güzel bölümler olacak

___________'__''__

Sessiz sakin bir akşama düşen bomba gibi bir haber abim Güneyli omegasi Alyayla bize yemeğe geliyordu...

Dayısına fazlasiyla düşkün olan Çınar o kızdan gram haz etmiyor ve kriz geçirip duruyordu..

- İstemiyorum getirmesin onu, baba söyle getirmesin

Buna beş yaş krizimi derler yoksa şımarıklik mi derler bilmem ama sabrimin son demini harcadigim denebilir..

ÇINAR! O kız senin yengen ister kabuk et ister etme dayın onunla evlenecek !

Kızarmış gözleriyle bakarken son kozunuda oynayıp ağlamaya başlamıştı üçüzler ayrı dördüzler ayri sabrımı sinarken arkada un pakedini üstüne deviren Canla tepem atmışti.

- Yeter hepiniz buraya derhal ! Can  kardeslerin nerde oğlum?

Mutfağa girdiğimde biri bal diğeri çikolata yiyen Akın ve Aseli gördüm..

Çok tatlı görünmeleriyle birlikte yeni yıkanmış olmaları aklıma düştü sabır duası ede ede üçüzleri küvete sokup yikamaya başladım tekrar.. İki erkek bir kız olmalarına rağmen Asel ikiz oglanlarimdan daha yaramazdi..

- Babi isyemiyoyum yılanmak

Bunu diyen Asel heryeri çikolata içinde olan kızımdi..Onu böyle Savaş simartmişti altı erkeğin arasında tek kız oluşu onu iyice kıymete bindirmişti ama tahmin edin bakalım Aselin ikinci cinsiyeti neydi ?

Edemedik diyorsanız soyliyim baskın alfa ,ikiz oğlanlardan Akın normal omega ve Can'da baskın alfaydi..

Kızımin ikincil cinsiyeti fiziken dışarıdan belli olmasada davranış olarak tam bir babası kılıklı bir baskın alfaydi..

Hepsini yıkayıp çıkardığımda hızlı bir şekilde tulumlarini giydirmiştim. Kapı sesiyle yerinde uslu uslu oturmaya zorladigim üçüzler saçlarını daha tam kurulaymadan odadan çıkmıştı..

Bende tükenmiş bir şekilde odadan çıktığımda benim halimi gören Alfam kucağına alıp koltuğa oturmuştu..

- Benim yavrumu yine çok yormuşlar ... Bebeğim kaç kere dedim gel bir yardimci tutalım bende burda olamıyorum çocuklar yoruyor seni..

Omuz silkip surat astım anlamıyordu kimseye güvenemiyorum ya birşey olursa bebeklerime ölürdüm..

- Of yavrum dördüzler nerde aklıma gelmişken?

Gözlerimi sonuna kadar açılırken kucağından inip mutfağa gittim..

Etrafı topluyorlardi Ateş bile temizlik yapıyordu şakasiz.. donmuş bir şekilde onları izlerken Alfam belime elini belime sarip  kendine yaslamışti beni..

Çocuklarımız büyümüştü sanki bir anda..

- Afferin  size akıllı çocuklarım benim , yavru kurtlarım

Çınar babasına dönüp " Baba dayım o şırfıntıyla evlencekmiş " şırfıntı? Bu kelimeyi nerden öğrenmişti ki  Savaşa dönüp baktığımda oda şaşırmış görünüyordu..

Eğilip " Aşkım nerden duydun sen o lafı?" Omuz silkip söylemediginde Savaş sorumu otoriter sesiyle tekrarlamişti..

- Yardımcı abladan duydum

Sinirle gözlerim kapanırken neden herşey ters ilerlemek zorundaydı?

- Bundan böyle sizden kötü söz duymayacagim kim hakkında konuşursaniz konuşun anladınız mı beni !

Savaş itiraz istemeyen bir tonla onları uyarmisken kapı çalmıştı. Yardımcı kapıyı açarken abimle omegasini gördüğümde gülümseyerek içeri buyur ettim...

Abim yeğenleriyle oynarken Çınar bakışlarını Alyaya kitlemiş sadece onu izliyordu...

Ona uyarı dolu bakışlarımla baksamda beni takmamiş üstüne bide laf atmıştı kıza ..
- Kusura bakma abime fazlasiyla düşkün yoksa böyle konuşacak çocuk değil o

Alya sorun olmadığını söylesede Çınar işin iyice dozunu kaçırıp üstüne atlamışti.. Savaş zarzor kızın üzerinden aldığında daha fazla dayanamayıp odasına gitmesini söylemiştim... Kıskançlığında bir dozu vardı yani .

Abim onun peşinden gittiğinde kızın yolunmuş saçlarına baktım Çınarim cidden fena hırpalamisti..

Onunla lavaboya gidip döndüğümüzde Çınarın üzgün bir ifadeyle baktığını gördüm bu çocuklar ah bu çocuklar..

Çınar: Ben özür dilerim.. Dayım seni ve bebeklerinizi  daha çok sever diye korktum..

Alya büyük bir gülümsemeyle ona gidip sarıldı gülümsemesinin sahici olduğuna dair kuşkum olsada yinede olayın tatlıya bağlanması iyi olmuştu..

Gecenin kalanında üçüzlerin yaramazlıklari dışında şükür ki birşey olmamışti..

Abimle Alya evlilik kararlarını duyurmuş bizede onları kutlamak kalmıştı..

Büyük ailemiz bazı sorunlara rağmen mükemmeldi..

_______________________

Evett

Bitti

Bu kadar finito

Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin