Evet
Bir haftalik bir zaman atlaması yapacağım
Düğün gününe gidelim direk
Sevme beni final yaptı
_________________________________Üzerime beyaz smokinimi giymiştim Savaşta benimkinin siyah olanını giymişti...
Bugün hem taç takma hemde nikah törenimiz olacaktı. Dayısınin oğulları alfa olsada gucsuz oldukları için baskın alfa olarak Savaş tahta oturacakti.
(Tipleme tam olarak bu )
Diğer kuzenleri başta karşı çıksa da benim varlığımla yıllardır ayrılığın verdiği acidan dolayı güçsüz olan kurdu baskinligini en iyi şekilde hissettirip onları susturmuştu.
Ben geçenlerde yine kudurdugumuz bir gece yarısında içimi kemirip duran o önemli soruyu sordum. Ailesi , onlara ne olmuştu bilmiyordum babası hakkında kimse konuşmazken bildiğim tek şeyin annesinin doğumda öldüğüydü ...
Ona babasını sorduğumda hiç tanımadığını annesinin , dayısının söylediğine göre kim olduğunu saklandığıni söyledi bende mezarina gitmek istediğimi söyledim.
En azından o şekilde bir tanışalım istedim ancak mezarlığa gittiğimizde bizim bölgemizde yapılan büyünün kalıntıları damarlarımda gezinmeye başlamıştı.
Savaşa belli etmeden annesinin kökenini sorduğumda büyükbabalarinin Doğu bölgesinden olduğunu söylemişti.
Bariz bir şekilde Alfalara yapılan lanetli büyünün kalıntıları vardı bu mezarda ... Kimden hamile kaldıysa o alfaya başka hiç kimseden çocuk yapamasin diye kısırlık büyüsü yapmıştı ...
Ama kime yapmıştı ki mezarlıktan döndüğümüzden beri Savaşin doğduğu kısır olduğu ortaya çıkan güçlü Alfaları araştırdım.
Savaşın annesinin fotoğraflarina bakınca hiç benzememeleri işimi kolaylaştırırken saç dibinde olan mor lekede babasından gelme olabilirdi ...
Bu zamana kadar elimde elemelerim sonucu kalan üç tane baba adayı kalmıştı.Biri bir oyuncu diğeri futbolcu sonuncusu ise Kuzeyin çocuksuz baskın alfası..
Savaşın doğduğu ay fenalaşan baskın alfa Tahir Alakurt hekimlerin ve şifacilarin kontrolünden geçmesine rağmen iyileşmemiş o sırada Kuzeydeki tek Baskın alfa olmasından dolayı büyük bir endişeye sebep olmuş .
En son Doğu büyücülerinden bir kadın gelip onu kontrol ettiğinde lanetlendigini artık çocuk sahibi olamayacağıni bundan dolayı kurdunun öfke krizlerine girdiğini söylemişti..
Tahir Alakurt kurduyla olan savaşında galip gelmişti ama bir daha hiçbir omegaya yaklaşmamişti.. Betalari ve çekinik Alfalari yatağına kabul etmişti
Öğrendiklerimi sindirmeye çalışırken tarihler nerdeyse tutuyordu.. Savaş belkide Tahir Alakurt un oğluydu..
Bunu kanıtlamak zorundaydım belki savaşı can kaybı olmadan bitirmem için işe yarardı ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi ( BxB )
FantasySon dakika haberleri Yüz yıllık çekişme ve kavga sona erdi , Doğu ve Batı sürüleri artık müttefik olduklarını ilan etti ! Ünlü Kozmetik ürünleri markası sahibi Soyer ailesi ile Baskın alfa ailesi Çetinler'le ortak bir şirket kurma kararı aldı...