19

265 20 29
                                    

Holaaa

_____________________________

Bugün bebeklerimin ikinci yaş günüydü.. Hepsi kocaman olmuştu Ateş hala Çınara ekstra düşkündü Savaşa bile yaklastirmiyordu diğer Alfalari saymıyorum bakın babasına yaklastirmayan diğerlerine napar siz düşünün...

Özgür ve Barış çok yaramazdi emeklerken sanki arkalarında motor var gibiydi yürüme işinide iyi kıvırıyorlar...

Hepsinin baskın olması dehşet vericidi.. biri birine sinirlense ev baskın kokudan geçilmiyordu..

Ve ben yine hangi akla hizmet bilmiyorum ama hamileydim... Hemde üçüzlere tanrı bana acısın çünkü bu yavrular acımıyor..

- Bayba Ateş özgüye vudu

Çınar parçalarımdan tutup beni kardeşlerinin yanına götürdüğünde gördüğüm görüntüyle daha fazla kendimi tutamamiş ağlamaya başlamıştım çok zordu...

Herşey gerçekten çok zordu nefes almak bile zulüm gibi gelirken hamile halimle birde dördüzler sabrımi sınıyordu..

Aglamarim arasinfa " Yeter Ateş kardeşlerine vurmamayi öğrenemedin bir türlü Çınar nasıl kardeşinse Barış ve Özgürde kardeşlerin senin .Yeter artık babanla konuşacağım ve Çınarla birlikte aynı odada kalmayacaksin artık ! "

Ateş kendini yere atarak ağlamaya başlarken delirmek üzereydim bende sesli bir şekilde ağlamaya başladığımda diğer bebeklerim gelip kollarını bana sarmıştı..

Kapı sesiyle birlikte Savaşın feromonlarini hissetmemle sakinleşmeye başlamıştim.. Ateşte hem korkmuş hemde üzgün bir şekilde susmuştu oğlum babasının oteritesine boyun eğmeyi öğrenmişti çok şükür ki..

- Yavru kurtlar babanizi neden bu kadar üzdüğünüzü sorabilirmiyim size ?

Sakın biz birşey yapmadık demeyin delirtmişsiniz biriciğimi

Beni kucaklayıp yatak odamıza götürürken küçükler peşimizden geliyordu paytak adimlarla..

Yatağa yatırıp bir bardak su vermesiyle onun önünde suspus olmuş evlatlarımi keyifle izledim..

- Bir daha böyle birşey görmeyeceğim anladınız mı yaramazlık başka birşey birbirinize zarar vermeniz başka birşey.

Hele sen Ateş Çınari paylaşmak zorundasın oğlum o benim küçük OMEGA oğlum, senin kardeşin böyle yaparak kardeşlerini de bizide çok üzüyorsun anladın mı ?

Ateş üzgün gözlerle bana baktığında elimi alfamin koluna koydum sakinleşmesi gerekiyordu hala bebekti onlar...

- Bence seni çok iyi anladılar  , Ateş tamam seni Çınardan ayirmayacagim ama hepinizi bir odaya alacağım tamam mı bebeğim ?

Çınar heycanla ziplarken üç baskın alfa birbirine bakıp öyle onaylamışti... Ah çocuklar çok yorucu..

-Halbuki gelirken size çok güzel şeyler almıştım neden böyle yapıyorsunuz yavru kurtlarım yakinda dördünüz abi olacaksiniz sizin  gibi minik kurtlarımiz daha okacak ..

Kurt çocuklarının zekası farklıydı hele baskın olanlar diğerlerinden daha hızlı gelişirdi.. Savaşın dediklerini duyan yavrular gelip yanağımdan öpmüştü özür niyetine bende bu tatlı özrü kabul etmiştim tabiki...

- Şimdi beyler akşama doğum günü partiniz var dayı ve dedede gelecek

Dayilarina ve dedesine ayrı ayrı aşık olan  kurtlar neşeyle güldü tabii onların en şımarık olduğu yer dayilarinin yaniydi...

Başımı iki yana sallayıp bunlar akillanmaz dediğimde Savaş eğilip dudağıma bir öpücük kondurmuştu bunu gören Çınar gözlerini iki eliyle kapatıp küçük parmaklarının arasından izlemeye devam etmişti...

Savaş onun tatlılığına dayanamayip yanağından ısırdığında tabii ki kardeşine düşkün abiden dayağın yemişti..

Savaş onun tatlılığına dayanamayip yanağından ısırdığında tabii ki kardeşine düşkün abiden dayağın yemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Söyle birşey düşünün dehşet)

Savaş onları teker teker yıkayıp yeni aldığım takımlarını giydirdiginde çoktan şeker komasına girmiştim bile..

Savaş onları teker teker yıkayıp yeni aldığım takımlarını giydirdiginde çoktan şeker komasına girmiştim bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Allah belamı versin ki öldüm buna )

Sofranın hazırlanması kurulması derken misafirlerimiz gelmişti bile Tahir babam beni kolunun altına alıp anlimdan öpmüştü.. Şişik karnıma elini koyduğunda tekme atan alfa bebeğimle çenem kasılmışti..

Tahir baba : Ohh güçlü olacak bu yavruda ha , Aden yavrum gözlerin neden kızarmış senin yine yoksa bu yaramaz yavrular seni üzüyor mu

Bizi kapıdan izleyen minikler onlar hakkında konuşulduğunu anlayınca kikirdayip  dedelerine koşmuşlardi
.

Barış: Deye biye heyiye getiydin mi ?

Barış in tatlı tatlı sormasinin karşılığı tabiki bir parça ısırık olmuştu.

Tahir baba : Evet ama babayı uzerseniz bende size hediye almam 

Ateşe dönüp söylediği şeyle küçük yavruma bugün herkesin yüklendiğini hissetmeye başlamıştım..

Onun elinden tutup kendimle oturma odasına sokarken koltuğa oturup kucağıma çektim önce karnımdan dolayı cekinsede ısrar etmemle oturmuştu.

- Aşkım benim küçük Alfam biliyorum bugün biraz sana kızdık ama aşkım sizin zarar görmenizi istemiyoruzda

Benim küçük Alfam aynı baban gibi fazla kıskançsin , Çınar seni çok seviyor o senin ikizin başkalarını sevmesi oynaması sana olan sevgisini değiştirmeyecek..

Dudaklarını büzerek bana baktığında yanaklarından öpmüştüm babam bebeklerle birlikte  bizi köşeden izliyordu..

Ateş bebiş: Tayam ama Çıyar hala ey çok beni seviyoy dimi

Başımı salladığımda kucağımdan dikkatle inip gidip özür diledi Özgürden ve sarıldı.. Çınar dışında kardeşlerine hiç sarılmamişti..

___________'________________

Evet bir bölüm daha ve finito

Bitiyor anam babam

Ben size demedim mi 20 de biter bu diye

Dedim ve yaptım kimse beni durduramadi..



Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin