18

254 22 7
                                    

Holaaa biraz zaman atlaması yapalım mı

Bence yapılabilir

Aklımda pek bir fikir olmadığından.. ne yazacağımı bilmiyorum

Diğer yerler için kaos bol ama burda zannettiginizin aksine az gerçekten az yani o yüzden ne kadar erken biterse hepimiz için o kadar iyi

___________________________________________

Karnıma saplanan ağrılarla dayanmaya çalışırken son bir tane kalmışti bir alfalarim doğmuştu omegam kalmıştı nefes almaya çalışarak ikindigimda etrafımdaki omegalarin kollarına tutundum yapabilirdim biraz daha lütfen....

Ve çıkmıştı kurdum kendini hızlı bir şekilde iyileştirmek için feromonunu yayarken omega oğlumu getirdiler kanlı bezlerin arasında..

- Biriciğim Çınarim.. dikkatlice temizleyin üstündeki koyucu sıviya dokunmayın hastlanir yoksa iki saat sonra yıkayın onları tamam mı ?

Hepsi beni onaylarken takatim kalmamışti gözlerim kapanırken alfamin bana seslendini duydum..

Ne kadar uyudugumu bilmezken ağlayan bir bebeğin sesiyle gözlerimi açmıştım. Karşımda kucağında bebeğimle bulunan ebe mahcup bir ifadeyle bana bakıyordu .

- Efendim varisler acikmaya başladı sizi uyandirmayacaktik ama doyurulmasi gerekiyor bebeklerin

Başımı sallayıp baskın alfa olan Ateşi kucağıma aldım minik kurdum ikinci aydan baskinligini hissettirmisti omega kardeşinin gelişmesini ister gibi geriye çekilip büyüme feromonlari yaymıştı..

Üç baskın alfanin arasında tek Baskın omega olan oğluşum en ufak olanıydı yaşayamaz demişlerdide abisi onu korumuştu..

Abisi diyorum çünkü ilk doğum pozisyonuna girende doğanda Ateşti diğerleri ondan tam iki saat sonra doğmuştu..

En net hatirladigimda oydu ya..

Küçük oğlum ağzına uzattığım meme ucumu hızla küçük dudaklarıyla kavrayip canımı yaksada doyurmaya başlamıştı kendini..

Gözleri tam açılmamış olsada hafiften gördüğüm koyu mavi gözlerle Tahir babama benzediğini söyleyebilirim..

Kapinin önünden gelen ağlama sesleriyle Ateşin dikkati dağılmış kapıya dönmüştü minik başı kardeşini hissetmişti sanırım..

Ebe kapıyı açtığında yeşil elbiseleri içinde ki omega oğlumu gördüm babasının kucağında bir ağlıyor bir susuyordu..

Benim gibi Ateşte onun Çınar olduğunu hissetmiş olaki feromonlarini yaymaya başlamışti yine... Aralarında ki bu farklı bağ çok hoşuma gidiyordu..

Diğer kardeşlerle çokta bir alakalari yoktu çünkü ikisi tek yumurta ikiziydi...

Mememi uzatsamda artık istemeyen oğlumla oflayip vermiştim ebeye belki Çınar doyunca yine isterdi...

Çınarim kucağıma geldiği gibi mememi avuclamişti baskın omegam fazla acti sanırım 15 dakika kadar emdikten sonra uykuya dalmıştı ağzındaki mememle onu dikkatle Savaşa verdiğimde Ateşi kucağıma almıştım. a

Ağzına uzatıp verdiğimde atılmışti bildiğin göğsüme kardeşi için beklemesi biraz sıkıntılıydı..

- Bundan sonra Çınarı emzirmeden Ateşi getirmeyin.. Çınarın aç olduğunu hissediyor yemiyor paşam

Savaş gülüp Çınarla birlikte odadan çıkarken Ateş memeden ayrılıp çığlığı bastı.. Çınar korkuyla uyandığında rahatlatıcı feromonlarimi yaymaya çalışsamda ikiside susmuyordu

- Gel otur şu kanepeye Savaş susmaz bunlar ayrı kaldıkça.. Niye böyle oldular ki ?

Savaş alfa feromonlarini yayip ikisinide sakinleştirmeye çalışırken Ateş kardeşinin burda olduğunu hissettiği gibi minik bir gülüş vermişti bana bildiğin gülümsemişti o minicik dudaklarıyla..

Gözlerim dolarken mememi tekrar uzatmıştim rahat bir şekilde emmiş emecegi kadar oda uyumuştu... Ebe ve Savaş ikisini götürdüğünde rahatlamıştım bir göğsüm şuan bomboştu hissediyorum..

Tekrar geldiklerinde bu sefer diğer miniklerim gelmişti.. ikisi birer dakika arayla doğmuştu iki baskın alfa..

Barış ve Özgür iki bebeğim

Sırayla ikisinide emzirdigimde gözleri açılan Özgür ile heycanla doğruldum bebeğimin gözleri açılmışti..

- Savaş yemyeşil gözler Savaş ... Oğlumun gözlerinde bir orman yatıyor..

Barışta sanki yaristalarmis gibi onun ardından gözlerini açarken iki tane orman gözlü bebeğim vardı benim şimdi...

Minik bebeklerimize yarım saat kadar ilgilendikten sonra onları uyutmustuk ..

Savaş yanıma gelip anlimdan öperken yorgun düşmüştüm " yavrum üç gün yikanman yasak  güzelce dinlen sen tamam mi ben bebeklerimle ilgilenirim " saçlarımı okşayan kocamla gözlerim tekrar kapanırken onun varlığına şükrettim..

___________'_____________________

Bitti

İki bölüm diyorum

Sonra finito diyorum siz anlayın

Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin