Hola gencolar
Bu kurguyla sürekli bir sorun yaşıyorum
Amannn neyseeeeee
_______&___&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Aşsagidan gelen seslerle uyandığımda bugün olanlar birbir aklıma düşmüştü.. Savaşa bir açıklama yapmalıydım ona anlatmaliydim herşeyi..
Kapının açılmasıyla tavanda olan gözlerimi kapıya çevirdim Alfam gelmişti, bana dikkatle bakıp kapıyı kapattı ... O yanıma yaklaşırken benden biraz doğrulup yatak başlığına
yaslanmıştim.Gelip oturduğunda eli önce karnıma gitmişti orayı nazikçe sevip bana döndüğünde ikimizde bir süre sessizce durduk.. Lafa nasıl gireceğimi bilmiyordum oda bana nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu sanırım...
- Aden sürekli aramızda sırların olmasından çok sıkıldım, her gün yeni birşey çıkıyor ve sen bana hiçbir şey demeden kendi bildiğini okuyorsun..
Haklıydı karşılıklı olarak baştan beri birbirimizden sakladığımiz şeyler vardı, şimdi ilişkimiz bu kadar netken sırlarin ortadan kaldırılması gerekiyordu .
- Ben biliyorum hataliyim ama beni dinle önce bak gerçekten emin olmadığım içindi, hatırlıyormusun annenin mezarına gitmiştik.
Ben o mezardan kötücül Doğu büyüsü hissettim, annen bir alfaya ondan başka kimseden çocuğu olmasın diye büyü yapmış ama yalniş şekilde yaptığı için büyü onu ölüme sürükledi.
Savaş bana inanmazca bakarken gözlerim dolmuştu onun için zor olduğunu biliyordum elini tutup avcunun içini öptüm..
- Alfam annen baban olacak adamın omegasi olmak için önce onunla yatmış ardından büyü yapmış.. Yaşasaydi seni kullanarak onun eşi olacaktı güçlü bir alfa olan babanda başka kimseden çocuğu olamayacağı için mecburen anneni kabul edecekti..
Ama işler istediği gibi gitmemiş işte hem büyü yaptığı alfa ölümden döndü hemde kendi canından oldu, senin yaşaman bile mucize ...
Sustugumda hiçbir şey söylemeden göğsüme yasladı başıni durdu öylece sanırım anlamıştı lafın nereye gideceğini... Tahir Alakurt onun babasıydı ve babası bizim düşmanımızdı..
En güçlü Baskın Alfa olan Tahir Alakurt un oğluydu ondan geliyordu bu güç ve kan...
-Belki ona bu gerçeği söylememiz , kan dökülmeden bu savaşı bitirmemizi sağlar.. Bunu düşündün başından beri değil mi Aden.
Başımı sallayıp saçlarını okşamaya devam ettiğim kollarını iki taraftan belime sarmıştı..
- Eğer bu savaş yakın zamanda bitmezse Batı en büyük zararı gören topraklar olacak.. Alfalar bu kadar zayıf ve uyuşukken Kuzey sürülerine karşı koyamayiz.
Gözlerinden akan yaşlar pijamami islatirken benimde gözlerim dolmuştu sevdiğim adamın bu denli acı çekişi kalbimi acıtıyordu ...
Alfam ,Tahir Alakurt güçlü bir alfa dogru ama yavruya aç bir alfada.. Kurdu seni oğlu olarak bile kabul etmiştir bile..
Zeki bir adam fark etmiştir belki gerçeği , bu akşam herşey ortaya dökülmeli eğer bir savaş olacaksa hazırlık yapmalıyız .
Başını göğsümden kaldırıp dudaklarına yapıştığında onun yaralarını sarmak için öptüm yavaş yavaş,tutkulu değildi bu öpücükler kanayan bir yarayı dindirmek içindi...
Ayrıldığımızda ona gülümseyerek baktım iyi gibi duruyordu artık benimde içim rahatlamıştı günlerdir içimde tuttuğum bu sır ağır geliyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi ( BxB )
FantasySon dakika haberleri Yüz yıllık çekişme ve kavga sona erdi , Doğu ve Batı sürüleri artık müttefik olduklarını ilan etti ! Ünlü Kozmetik ürünleri markası sahibi Soyer ailesi ile Baskın alfa ailesi Çetinler'le ortak bir şirket kurma kararı aldı...