Selam
Oy vermediginiz görmek beni üzüyor
Şuan odağım daha çok "sevme beni "de olduğu için buraya iki günde bir gibi atabiliyorum bölüm
Kusura bakmayın
_____________________________
Öpüşmemizin ardından beni kucağından indirdiği gibi odadan kaçtım.Ona bu kadar hızlı kapılmak duvarlarımi yıkmak beni rahatsız ediyordu .
Duşa girip azgın kurdumun ateşini söndürmeye çalışırken ciddi anlamda yoruyordu beni artık.Onu da anlamaya çalışıyordum , feromon mührü olduğu alfası olarak seçtiği kişiyle birlikte olmak istiyordu.
Ama ben daha doğru düzgün birşey hissetmiyordum , iç güdülerime kapılıpta aslında sevmediğim bir adamla olmak istemiyordum.
Bana sözünü geçirebilecek biri yalnızca sevgimi ve saygımi tamamiyle kazanan biri olmalıydı.
Duştan çıkıp bornozumu giyerken kapım çalındı,hangi hadsiz odama izinsiz girebilirdi ki ?
- Aden , özür dilerim. Lütfen çık banyodan eğer seni rahatsız ediyorsam bir daha yanına yaklaşmam .Her ne kadar senin yanında olmak için ölüyor olsamda nolur nefret etme benden ..
Yalniş anlaşılan şeyler var sanırım üstümdeki bornoza aldırmadan banyonun kilidini açıp dışarı çıktım.
Bornoz kalçamın biraz altında bittiğinden ki neden bu kadar kısa olduğunu anlamıyorum Savaş in gözleri bacaklarımda biraz takılı kalmış ardından başını cama çevirmişti.
Onun bu davranışi gülümsememe sebep olurken kendini tutmakta zorlandığı belli oluyordu . Önü kabarmaya başlamıştı bile , ona yaklaşıp elini tuttuğum da yüzü bana dönmüştü .
- Özür dilemene gerek yok seni ben kışkırttim , yakın olman rahatsız etmiyor sadece kendi içimde kendim kurdumun veya iç güdülerim olmadan seni kendi şahsi benliğimle kabullenmek ve sevmek istiyorum.
Kurdumun etkisiyle değil kendi kalbimle , umuyorum ki beni anlıyorsun .
Başını sallayıp beni onayladı elini tuttuğum elimi dudaklarına yaklaştırıp usulca öptü.Öpüşü kötü hissettirmemişti.
- O halde ben gideyim , bize bir şans verdiğin için teşekkür ederim Aden ..
Başımı sallayıp " Şans verilmeyecek adam değilsin Savaş, hükmün altında olmak nasıl hissettir merak ediyorum. Unutmadan 6 da fabrikada toplantı var unutma bak !
Baştaki cümlelerimle çapkinca sırıttığını görmek beni neşelendirmişti " Anlindan ufak bir öpücük alim be bari dudak değil valla anlindan masum bir öpücük be Aden ! " İzin vermemle saç cizgimin dibinden öptü öperken kokumu içine çektiğini biliyordum.
Ayrılıp kapıyı kapatıp gittiğinde yine ben ve düşüncelerim bir başımıza kalmıştık.
Toplantı saatine kadar odamda planlamalarimi yapmıştim
Bu ortaklık kusursuz ilerlemeliydi!
____________________________________₺Savaş Çetinler den
Aden ile gideceğimiz topltanti için hazırlanırken sabah ki öpüşmemizin hatıraları dudaklarımı sızlatiyordu. .
Bana karşı birşeyler hissettiğini görebiliyordum sadece kurdundan dolayısıyla mi yoksa kendisimi hissediyordu onu ayırt etmek zordu .
Tipimi toparlayıp odadan çıktığımda karşi odadan da Aden çıkmıştı üzerindeki mor gömlek ve o dolgun kalçalarıni ortaya çıkartan siyah pantolonu giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi ( BxB )
FantasySon dakika haberleri Yüz yıllık çekişme ve kavga sona erdi , Doğu ve Batı sürüleri artık müttefik olduklarını ilan etti ! Ünlü Kozmetik ürünleri markası sahibi Soyer ailesi ile Baskın alfa ailesi Çetinler'le ortak bir şirket kurma kararı aldı...