10❤️‍🔥

492 29 18
                                    

Holaaa

Hadi devam edelim

Ne olacağını yine bilmediğim bir bölüm ama olsun
_________________

Gözlerimi araladıgimda zifiri karanlık karşılarken beni belimdeki sıcak kollar ensemde sıcak nefesi ve bacaklarımın arasında yer alan sikiyle öylece durdum bir kaç saniye ardından gözlerimin önünde beliren hatıralarla utançla kızarırken kollarının arasından çıkmaya çalıştım .

Kollarını araladıgimda çıkacakken koynundan başımın çevrilip dudağıma bıraktığı üst üste öpücükle artık Alfam olan adama baktım.

- Nereye omegam , sakin pişman olduğun u falan söyleme yemin ederim bir posta daha sikerim

Gözlerim büyürken " hadi pişmanım diyorum siksene sık hadi" onu kışkırtmamla deliğime girmesi bir oldu artık nasıl gevsettiyse rahatça sokmuştu Allahsiz .

Yavaş yavaş içimde kaydığında içimde tekrar beliren arzuyla inledim , bu yataktan bu gidişle çıkamayacaktim.

- ahh tamam tamam dur , bari duşta devam edelim bu gidişle bitmez .

Başını sallayıp içimden çıkmadan benimle birlikte yataktan kalktığında bacaklarımı beline sarmıştim.

Duşa girerken her bir adımında içime girip çıkıyordu.

Sırtımi duvara yaslayıp içime girip çıkmaya başladığında elim yanlışlikla kenardaki musluğun açma yerine çarpmış üzerimize suyun akmasına sebep olmuştum

Soğuk mermer duvar ve üstümüze akan suyla garip bir his olmuştu içimde Savaş hızlı hızlı girip çıkmaya devam ederken gözüm mühür bölgesine takıldı .Ay şeklinde ciceklerin görüntüsü hoşuma giderken burnuma gelen yağmur kokusu Savaşa aitti.

( Şah damarın üstünde bu var )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Şah damarın üstünde bu var )

İstemsizce feromonumu yayarken Savaş içimde tekleyip bana bakmıştı " Akşam Sefalari ha Aden , daha da kudurim diye kokunu da yaydin ha yavrum " güldüm dediğine zaten yeterince kuduruktu gayette dudaklarına uzanıp büyük dudaklarını ağzımın içine aldım .

Üstümüzden akan su ağzımıza da girerken içime girip çıkmaya devam eden Savaş dilini damağımda gezdiriyordu.

Elim küçüğüme giderken gelmeye yakın olduğumu hissediyordum . Savaş in hareketleri de yavaşlamış içime oturta oturta hissettire hissettire girip duruyordu.

Sonunda ben arkamdan ve önümden gelirken deliğimin kasılmaya oda gelmişti.Nefes nefese kucağında dururken o başını göğsüme yaslayıp nefesleniyordu.

Birkaç dakika daha öyle durduktan sonra başını kaldırıp bana baktı içimden çıkıp beni kucağından indirdi. Kenardan lifi alip gözlerimin içine bakarak heryerimi liflerken " Savaş biz korunmadik değil mi ?" Cümlemle birlikte göğsümü lifleyen eli durdu.

Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin