4

426 38 22
                                    


Holaa

Sizi çok beklettim kusura bakmayın

Sevme beni biraz uğraştırdı ama iyiyiz

Şimdik enson biricik Baskın omegamizi gacirdilar

Bir şeyler öğrendik

Bizimkilere nolmus böyle geçmişte ne var bilmiyorum

Öğreneceğim ama öğrendiğim anda size de haber vercem ( okuyacaksınız)

_________________________

Aden Soyer' den

Gözlerim gelen ışikla tekrar kapanırken başımı eğdim , vücudumda gezinen zehri hissediyordum bu benim zehrimdi .

Benim feromonlarim diğer hiçbir kurdunkine benzemez ,kurdum kendini korumak için feromonuyla herkesi bilhassa kendisini zehirler .

Kızgınlığımla birlikte kontrolü iyice kaybetmişken kendi kendimi öldürüyordum .Nerdeyim onu bile bilmezken yanıma bıraktıkları alfa bana dokunmaya çalıştığı içim kendini korumaya geçen içimdeki kurdum onu zehirleyerek öldürmüştü.

Şifa olan zehride taşır derdi annem , bu doğruydu.

Ben hem zehir hem şifayı taşıyordum bedenimde , hem kendimi öldürüyor hem yaşatıyordum.

Dışardan gelen gürültülerle düşüncelerimden siyrilirken öksürük krizi vurdu ansızın bedenimi , iyice kötüleşiyordum .

İçimdeki kurdum kendini güvende hissetmedikce daha da artıyor du zehrin dozunu .

Bulunduğum kulübenin kapısı gürültüyle açılırken, gelen kişinin alfa olduğunu hissetmemle artan feromonlarimdan gaz maskesiyle korunan adama baktım .

- Ahh ciddi anlamda kıymetli bir omega oluşunuz feromonlarinizdan belli prens Aden ama korkmayın sizi Savaş beye götüreceğiz burdaki kimse size dokunmayacak. Korkmayın

Son kelimesi ile acı içinde olsamda kahkahami tutamadim , adam beni izliyordu.

- Sizin o maskeleriniz feromonlarimi durdurabilir ama benim sadece feromonlarim mi var sanıyorsun?

Adam sorumla birlikte geri çekilirken korkuyu görmüştüm zayıf bir alfadan başka hiçbir bok değildi burdakiler!

- Ahh unutmadan Savaş Çetinler öylemi yani beni kacirmanizi söyleyen ,  ne kadar da ezikce bir plan tabiii Kıran oğlundan beklenecek bir eziklik .

Adamın korkuyla geriye adım atarken düşmesi beni eğlendirmeye başlamıştı, ne gerizeklica işler ya

- Sen şimdi inkarda edersin ha , aman hiç nefesini tüketme çünkü benim herşeyden haberim var !

Siz plan yaparken benim yapmamam mümkün mü sence ?

Flashback

Toplantıdan sonra Merti yanıma çağırmış Kıran oğlunu ekstra yakın takibe almasini buluştuğu konuştuğu herkesi öğrenmesini söylemiştim

Tahmin ettiğim gibi iki saat sonra gelen raporla Savaş Çetinler e olan ilgimi bitirmek ve sulhun olmasına engel olmak için aptalca planlar yapacaktı.

Abime söylemeye kalksam öğrenme ihtimalleri vardı, her yanımız casuslarla doluydu daha beter olmadan Kıran ailesinin ihaneti ortaya çıkmalıydim.

Beni kaçırmak ve batı sürünün bölgesine götürmek tam olarak istediği şeyi elde etmelerini sağlardı.

O halde oyun başlasın, küpemde olan yer sağlayıcısini açmıştim.Kacirilma durumunda Mert en büyük yardımcım olacaktı.

Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin