17

266 20 29
                                    

Hadi bakalımm

Ne olacağını tahmin ediyor musunuz

Ben etmiyorum çünkü de

Neyse

_______________________________________

Neymiş ebeye gitmeliymişim neymiş bebekler için bölgeler arası toplantıya katilmamaliymişim ... Haklı olmaları canımı daha da sıkarken ebenin yanına gelmiştim bile herkes saygıyla eğilirken kontol için içeri girdiğimde ebe kadın önümde eğildi.

- Soy liderimize selam olsun nasil hissediyorsunuz kendinizi ,varisler yoruyordur eminim ki

Gülümseyen kadını süzüp gülümsedim kötücül birşey hissetmedigim için rahatlarken " İyiyim sizleri sormalı bir derdiniz eksiğiniz varmı gelmişken sorayım" bana gülümsemesi büyürken
" hiçbir eksiğimiz yoktur Alfa liderimiz  eksiklerimizi bu sabah tamamladı ."

Demek Savaş ben gelmeden önce eksikleri tamamlatmişti... Bugün benle gelmemesini telafi edemesede tatlıydi yaptığı bu şey.

- Alfam yine herşeyi önden düşünmüş ne güzel eee o halde varislerimin durumuna bakalım

Her ne kadar herşey gelişmiş olsada hamilelik gibi durumlarda hala eski usulü devam ettirdiğimiz için ebelik hala aktif bir iş koluydu ..

Bebeklerin ve rahim ağzının sağlığını kontol ederken huylansamda sesimi çıkarmadan işini yapmasına izin verdim.

Yarım saatin sonunda teninden ellerini çekmesiyle rahat bir nefes alırken üstümü toparlamam için başımdan ayrıldı . Üstümü giyinip yanına gittiğimde kâğıt işlerinden başını kaldırıp bana gülümsedi.

" Efendi Aden maşallah varislerimizin sağlığı yerinde yakın zamanda ikincil cinsiyetleriyle birlikte ilk cinsiyetleride ortaya çıkar. Alfa liderimiz kurda dönüştüğünde cinsiyetlerini anlayacaktır " başımı sallayıp bana uzattığı kağıdı aldım neler yapacaklarimi anlattıktan sonra Arman ile birlikte ordan ayrılmıştık..

Camdan dışarıyi izlerken gördüğüm dükkanla Armana arabayı köşeye çekmesini söyledim araçtan inip mağazaya girdiğimde gördüğüm kahve rengi kurt baskılı tulumla heycanla elime alıp inceledim.. çok tatlı bir tulumdu diğer renklerine de bakıp 5 tane aldım....

Benim minik kurtlarım bunların içinde çok tatlı görünecek yaa .. kasaya aldiklarimi götürüp bıraktığımda yan tarafta ki küçük patiklerdende birkaç çift almıştım.

Poşetleri Arman aldığında dükkandan çıkmıştık.. arabaya döndüğümüzde radyoyu açmasını istedim müzik kanalını ararken bir radyoda Savaşın ismi kulağima geldi .

- Dur Arman Savaş hakkında haber yapmışlar

O kanalda durduğunda tüm aracı sunucunun sesi kapladı

Sunucu : Savaş Çetinler diye bildiğimiz Batı'nın tek Baskın alfası aslında Tahir Alakurt un oğluymuş Kuzey sürüleri Batı ve Doğu ile barış anlaşması imzaladı..

Savaş başladığı gibi sonlandı.. Güney mecburi olarak geri çekilme kararı aldı sulh dönemi yeniden başladı..

Konuşması bittiğinde Armana kapatmasını söyleyip telefonu elime aldım Alfam acaba ne yapıyordu...

- Alo Alfam naptınız haberlerde sulh döneminin başladığı söyleniyor

Savaşım:  Evet yavrum Kuzey cephesi kapanınca Güney geri çekildiğini ilan etti

- Şükürler olsun , şey ben biraz kartından harcama yaptım kocacım bebeklerimiz için

Savaşım: İyi yapmışsin yavrum hem o kart benim değil ki senin istediğini al .

- Yok kocam kendi kartım var benimde çıkarken bulamadım o yüzden seninkilerden birini aldım

Savaşım: Peki peki akşama gelirken yavrularıma ne alayım canının çektiği birşey var mı hem ebe ne dedi onu de bakalım

- Ya bilmem ki aslında canım sadece er türü şeyler çekiyor minik kurtlarımiz içinde et yemem lazım..

Savaşım:  Bence bu akşam balık yemen daha iyi olur aşkım kırmızı ette yemeliler ama balık iyidir

Oflayip kabul ettiğimde Ebenin ne dediğini tekrar sormuştu.

- İyilermiş kocam bir aya cinsiyetlerini hissedermişsin ikincil cinsiyetlerinide o zaman öğreneceğiz aynı anda

Savaşım: Birlesmemiz hakkında birşey sordun mu yavrum daha sana doyamadım bende

- E yuh Savaş zaten dördüzler bir zahmet yasak olsun ben sana yardım ederim

Savaşım:Off iyi sen kimle gittin oraya kim var yanında

Yutkunup Armana baktım ardından tek nefeste " Betalardan biriyle gittim kocam" dediğime inanmadığını biliyordum ama evde hallederdim..

Savaşım: Allah allah beta diyorsun bizim o kadar iri beta korumamız mi vardi Aden

Yavrum yok Aden var demek anlamışti hatta demekki bizi takip ettiriyordu oflayip " ya ben hamile biriyim niye beni strese sokuyorsun bak ağrı girdi şimdi ahhh " biraz rolden can çıkmazdı herhalde derken gerçekten ağrı girmesi ile inlemistim...

Bu çocuklar babacimi olacaktı yoksa ya of kabul edemem bana düşkün olmaları gerek onları taşıyanda büyütende benim..

Savaşım: Sakinleş yavrum tamam birşey yok akşam sana çilek alım mi çok seversin sen he aşkım hatta niye soruyorsan alayım ben en iyisi

Savaş dikkatimi dagitmak için uğraşirken kabul ettim iki sepet almasını söyleyip yüzüne kapadım telefonu.. Ne be zaten çocuklarıda ona düşkün olacak biraz sürünmesi haktir .

__________________________________________

Kerime de bir güney kızı omegasi bulur

Bu kitapta final veririm tabi doğumdan sonra daha var canım korkmayin

Özel bölüm falanda yazarım hem tamam mı

Bitti bu kadar

Kalbin Sesi ( BxB )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin