Gülüp eğlenmeliydim
Su gibi akmalıydım şu yaşımda,
Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği...
Kaç gecem daha böyle uykusuz geçecek
Beni felaketler değil düşünmek mahvedecek.|
3 Gün Sonra 12.28 Türkiye/İstanbul
Corvus'tan
Jacob ile geçen kısa konuşmamız daha yeni bitmişti ki kapıda Maya'yı görünce oflamamak için kendimi zor tuttum."Naber kocaoğlan?"
"Daha iyi zamanlarım oldu"
Elini dudaklarına kapatıp kıkırdadı."İngiltere'ye dönünce inzivaya çekilirsin artık"
Elimdeki telefonu çekmeceye koyup kapattım"Hemde en sağlamından"
Küçük odada duran tek sandalyeyi es geçip masanın üzerine resmen zıplayarak oturdu ve ayaklarını sallamaya başladı Maya."Bana ne zaman sıra gelecek?"
Ona sırtımı dönüp diğer çekmeceden başka bir telefonu çıkarıp içine hat taktım."Ne istiyorsun?"
"Belki biraz ilgi"
"Sebep?"
"Hadi ama corvus" atlayıp indiğini hissettim ardından kollarını bedenime dolmaya çalıştı ama genişliğinden başaramadı."Maya bilmem farkında mısın ama aramızda bir şey yok"
"Bu olmayacağı anlamına gelmiyor" Ona döndüğümde kollarını saldı ve geriye çekildi."Bu tam olarak o anlama geliyor"
Yeniden ona arkamı döndüm ama bu sefer odanın başka bir tarafına ilerlemiştim."Niye böyle yapıyorsun? Kapılarını aşka kapatma birine şans ver artık"
"O biri sen misin?"
"Tabi ki de benim"
"Oldu Maya bir ara şans vermek istersem seni ararım."
"Dalga geçme! Benim sana olan duygularım yalan veya oyun değil!" Kapı açıldı Maya konuşurken.Maya susmuştu.Onu susturanın kim olduğunu görmek için döndüğümde şaşırmadım.Bengü'yü ben çağırmıştım zaten.Birbirine ölümcül bakışlar atan iki kadına boş boş bakıyordum.
Bengü gözlerini Maya'dan çekmeden bana konuştu."Beni çağırmışsın ondan geldim" bu cümleyle Maya'ya meydan okuyordu anlaşılan.
Bunlar ne yaşıyor?
"Evet.Al bu telefonu" elimdekini görüp bana döndü.Bir iki adımda yanıma varıp telefonu aldı."Aileni ara ve onlara Brendon'ın sana söylediklerini söyle.Umay'ın babaannesini de hallet"
"Ayzer"
"Ne Ayzer?"
"Adı Ayzer"
"Umay da isminde geçmiyor mu?"
Kendimi aptal gibi hissetmem normal mi? Ne diyor bu kız.
"Evet ama herkes ona Ayzer der"
"Yani?"
"Ben çıkayım"
"Çık"
Bengü arkasını dönüp odadan çıkarken Maya'ya kapıyı gösterdim.O da arkasından çıkınca kasadan tableti çıkardım ve sandalyeye oturdum.Tabletin kamera sistemine girince içinde duran tek kaydı açtım.Umay'ın tutulduğu odayı çeken kamerayı gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmez +18
RomantizmYerde geriye doğru sürünürken üzerime adımlayan beş maskeli adama bakıyordum.Güldü bir tanesi,bu bariz bir 'sen şimdi elimize düştün' gülüşüydü.Daha ne yaptığımı bile bilmiyordum. İçlerinden bir tanesi daha da öne çıktı ve yerde olduğum için bir diz...