8.BÖLÜM

278 19 41
                                    


🫀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🫀

Haritalara bakıyorum
Hiçbirinde evin yok
Ansiklopedilere bakıyorum
Hiçbirinde resmin yok
Sözlüklere bakıyorum
Hiçbirinde adın yok
Bakıyorum kendime
Seni görüyorum
Benden başka yerin yok

ARKADAŞLAR BEĞENİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM,KEYİFLİ OKUMALAR 💖🙃🌹

|03.08 Türkiye/İstanbul

Bengü'den

Kucağında çılgınlar gibi dans ettiğim adam maharetli elleriyle boynumu sıkıyordu.Onun bu sahiplenici tutuşu beni ayrı etkilerken onu ilk gördüğümdeki amacımı düşündüm.

İstediğim tek şey içeri girerken bize eşlik etmesiydi ama şimdi resmen kucağındaydım.O bana istediğimi vermişti şimdi ben ona karşılığını veriyordum.Gece bizim için daha yeni başlıyordu,hissediyordum.Bu adam rahat rahat beni bırakacak değildi.

Kapıdan girince bile benim odama gelirsin demişti ama ben gitmeyince dans pistine inmiş beni bulmuş ve odasına götürmüştü.Ne yalan söyleyeyim etkilenmiştim.Hatta bu adamı bir süreliğine corvusun önüne alabilirdim o derece beni etkilemişti.Ondan hemen sonra kocam corvus geliyordu.

"Adım ne demiştin?" Kafam öyle güzeldi ki aynı soruyu belkide üçüncüye soruyordum.Dişlerini gösterecek kadar güldü."Şu sorularına sırf kafan güzel diye katlanıyorum güzelim yoksa çoktan  küfür yemiştin"

Dans etmeyi bıraktım yorulduğum için."Eminim senin diline küfür de çok yakışıyordur"

Yüzlerimiz arasındaki mesafeyi kısaltarak "Başka şeylerde yakışır dilime" diye bir imada bulundu.Dudaklarımız büyük bir şehvetle birleşince anında inledim.Bu adam sadece bana bakarak bile beni inletebilirken şehvetle öpmesi beni büyük bir dönülmeze sürülüyordu.

Dudaklarını geri çekip boynuma yöneldi."Miran" boynumu emip,yaladı sonra çıplak göğüslerime indi."Hamza" sol göğsümün ucunu dişleyip sağ eliyle sağ göğsümü sıktı."Kaya"

Bu soy ismi bana bir yerden tanıdık geliyordu ama bunu algılayabilecek kadar kendimde değildim.Kafasını gömdüğü göğsümden kaldırıp kısık siyahlarını benim kahvelerime dikti."Sen sormadan dördüncüye söyleyeyim 30 yaşına dün gece girdim"

Yine göğsüme gömülmeden yüzünü avuçladım."O zaman kaçıncıya söylediğimi hatırlamadığım cümleyi bir daha kurayım" biraz daha yaklaştım."Doğum günün kutlu olsun" yeniden birbirimizi öpmeye başladık.Oturduğu koltuktan kucağında benimle beraber kalkıp yatağa ilerledi.Uzun ve yorucu bir gece beni bekliyordu.

Bilinmez +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin