Elim kalçasını sıktığında inledi. Sırıttığımda alt dudağımı dişledi. Tırnaklarını çıplak tenimde gezdirip enseme getirdi. Bir eli karnımdaydı. Kalçasını erkekliğime sürtünce bu kez ben inledim. Üstündeki crobun ip askılarını indirdim. Dudagindan çekilip crobunu çıkartıp boynuna yöneldim. Dişlerimi sürterek kızartıp kızaran yeri dudaklarım arasına aldım. Nefeslerinin düzensizliği daha da kendimi kaybetmeme sebep oluyordu.
Kendini bana ittirip dudaklarımızı buluşturdu. Bir elim kalçasına bir elim de kopçasına gitti. Sütyenini çıkarıp kenara attığımda dudaklarımdan ayrıldı. Ben de beklemeden boştaki elimle bir göğsünü hapsettim. Göğüs ucunu dudaklarım arasında ezdiğimde inledi. Artık altımızdaki parçalar fazlalık gibi gelmeye başlayınca altındakini aşağı çektim. O da esofmanımın ipini çözdü o sırada. Birkaç saniye içinde çıplak tenlerimiz birbirine sürtmeye başladı. Kontrolü eline alıp beni koltuğa uzandırdı. Üstüme uzandığında göğüsleri çeneme sürttü. Yutkunup kalçasından kendime bastırdım. Erkekliğimi eline aldığında hızla saçını tuttum.
"Naz.. Hayır"
Dinlemeyip aşağı kaydığında saçını çektim. İnledi. Boşluğunu fırsat bilip içine girdim.
"Ahhh! Çağann!"
Sırıtıp icindeki derinlige ulaştım. Sıcaklığı tenimi yakarken dudağına minik bir öpücük bıraktım. Üstümde titreyen bedeninin kontrolünü ayarlayıp zıplamaya başladığında inledim.
Üstümden altıma alıp gel gitlerimi artırdım. İnleyişleri arabayı doldururken zevkten dört köşe olmuştuk. Bir anda camın patlamasıyla hızla içinden çıktım.
"Mhh! Çağan, giyin hemen"
Üstünden çekilip ayak ucuna oturdum. Cam kırıkları Naz'dan taraftaydı. Onu kendime çekip dağıttığım kıyafetlerini uzattım. Sütyenini üstüne geçirdim. O da altını giydi. Ben de tişörtümü üstüme geçirip çelik yeleği Naz'ın omuzlarına bıraktım. Yeleği ona giydirdigimi görünce kızacaktı ki ön tarafın camı da kırıldı.
Altıma esofmanımı geçirip yavaşça kapıyı açtım. Arabadan inmeden yerden kurşunu aldım. Üstünde yazan yazılara baktığımda Karamanoğlu yazısı direkt gözüme çarptı.
Metin, Karamanoğlu.