-Na gyerekek csipkedjètek magatokat! Nincs sok időm erre a szarságra!-mondta a tesi tanár.
-Akkor meg mi a fasznak jött tanárnak?-mondtam imárom a párom mellet állva.
Ő csak ott röhögött melletem.
Wow milyen èdes a moso....... jèzusom szerintem agyamra ment a sok tanulás!
-Mondot valamit?!-kèrdezte belemászva az arcomba.
-Tulajdon kèpeeen......igen.-mondtam összefont kezekkel.
-Megosztaná kèrem az egèsz osztályal?!-kèrdezte.
-Nagy örömmel! Azt mondtam hogy akkor meg mi a fasznak jött tanárnak.-mondtam mosolyogva ès nyugodtan.
-Ha nem zavarná órát szeretnek tartani!-mondta dühösen.
-Ha akarja leveszem a falról.-mondtam mire mindenki röhögött.
-Fejeze be ezt a stílust vagy kivágom az óráról!
-Agyak ollót?-kèrdeztem mar èn is röhögve.
-Húzzon az igazgatóiba!
-Agyon kötelet.-mondtam. Mire csak pufogva egyet elment.
Odanèztem a barátaimhoz pontosabban jiminhez. Akkinek a szájárol ezt tudtam leolvasni "Ezt hogy csináltad?" Ès csak megvontam a vállam . Valaki megpöckölte a vállamat pontosabban Ő megpöckölte a vállamat.
Rá nèztem ő csak mosolygott mint aki jol tette dolgát.
-Szèp volt.-mondta suttogva.
"MIVAN?! EZ MOST KOMOLYAN MEGDICSÈRT?!!"-gondoltam magamban...........
Az órának vège lett. Elmentem áttöltözni. Csak èn voltam az öltözőben amit igazából furcsáltam is. Na mindegy.
Mar mentem volna ki mikor valaki rám zárta az ajtót ès ezt kiabálta vissza. " Szálj le Jungkookról!" Ahogy hallotam egy lány kiabálta viszont több lèptet is halotam... meg nevetèst.......
Már 5 órája hogy bezártak ide. Ès tudni kell rólam hogy kiskoromban anyukám úgy büntetet(a semièrt) hogy bezárt a pincèbe ahol semmi fèny se semmi.
Már itt ültem összegubaszkoda egy jo ideje mikor futás hangokat hallotam ès elkezdtem dörömbölni ès sírni.
Valaki mondta hogy áljak hátrèbb. Hátrèbbáltam ès az ilető szinte szo szerint betörte az ajtot annyi külömbsègel hogy csak a kilincset verte agyon.-Vègre megvagy.-mondta egy nagy sohaj után. Èn csak sírva oda futottam hozzá ès megöleltem.
-Köszönöm.-suttogtam Jungkooknak.
-Nem tesz semmit.....nyugodj meg.-mondta ès elkezdte simogatni a hátam ès a fejem.Reggel
******Arra keltem fel hogy egy teljesen idegen szobában vagyok.
YOU ARE READING
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹