Ez a nap is elèrkezek. Hogy az èn BFF-emnek megkèrik a kezèt ès èn ott lehetek mellette hogy nyugtasam ès segítsek neki amiben csak tudok.
Ès most ez nagyon is jól jött most neki.
-Jimin! Nyugi! Persze hogy tetszeni fogsz így Yoongi-nak. Neki minden hogy szèp vagy.-mondtam de akkor se hallgatott rám.
Egy szèp fehèr öltönyt viselő barátom csak fel alá járkált , míg a másik barátom fekete öltönyben varta hogy elkezdödjön a ceremónia.-Figyelj!! Yoongit nem az èrdekli mi van rajtad! Hanem az hogy minèl elöbb együtt legyetek ès boldogok.-mondta Kook.
-Kezdünk!-mondta a fönököm bekukucskálva az ajtón.
-Nyugi.Tetszeni fogsz neki.-mondta majd kiment ès vissza ült a helyère.Jimin elindult ès az oltárig meg sem állt.
(Nem tudom mit mondanak egy ilyen esküvőn szóval saját szavaimmal mondom el)
-Kedves rèsztvevők! Ma azèrt gyültünk itt össze hogy e kèt èletet vèglegesen is össze kössük az èleteteket.
Min Yoongi! Fogadod hogy hűséges leszel a házastársadhoz ès szeretni fogod egèzsègben, szegènysègben míg a halál el nem választ?-kèrdezte a pap Yoongit.
-Ige. Fogadom.-mondta Jimin szemèbe nèzve.
-Park Jimin! Fogadod hogy hűséges leszel a házastársadhoz ès szeretni fogod egèzsègben, szegènysègben míg a halál el nem választ?-kèrdezte ugyan ezt Jimin-től.
-F..Fogadom.-mondta.
-Meg csókolhatjátok egymást.-mondta ismèt a pap mire összeèrintetèk az ajkukat.Mindenki állva tapsolt, fütyült.
Engem a sírás kerülgetett.
-Jajj, kicsim ne sírj!-mondta nevetve Kook majd átölelt.
-Mennyèl! Most dobja el Jimin a csokrot.-mondta Kook mire bólintotam.Mindenki beált Jimin háta mögè. Ès közvetlenül az első sorba.
De Jimin oda adta Annának a csokrot ès a kislány meg hozzám futót vele majd átadta nekem.
Valaki megkopogtatta a vállamat mire hátra fordultam.
Kook tèrdelt elötem egy gyürüt tartva a kezèben.
-Taehyung. Nagyon köszönöm ezeket a csodás èveket amiket veled töltöttem. Nagyon boldog vagyok hogy vègül minden így alakult. Ès hogy ez így maradhatson..... hozzám jönnèl?-kèrdezte mire elsírtam magam.
-Igen!-mondtam sírva mire felhúzta a gyürüt az ujjamra majd megölelt. Úgyszintén mindenki tapsolt, fütyült mint Jimin-nèknek.Ès így lett az hogy èn ès Jungkook egy tengerparti esküvőnèl hivatalosan is egybekeltünk míg Jimin ès Yoongi már egy újabb kisgyereken gondolkodtak. Úgy úgy nekünk is Jiminèk szerveztèk az esküvőnket, ami csoda szèp lett.
Megkezdtük öket hogy ne legyen olyan flancos. Legyen sima. Úgy is a táj a fontos.
Nekem nagyon tetszet az össze állítás.Ès igen. Ez lett volna a mi törtènetünk. Jimin ès èn is megtaláltuk a szerelmet ès mèg házasság után is boldogan találkozgatunk, összegyültünk, ès JÓ sokat beszèlgetünk. Egy hèten legalább ötször találkoztunk.
-Mit írsz kicsim?-kèrdezte a nászútunkon.
-A naplómat írom.-mondtam mèg mindig a naplómat írva.
-Mióta vezetsz te naplót?-kèrdezte.
-Mióta találkoztam veled. Így minden benne van ami törtènt velünk ès amin keresztül mentünk együtt . Ès amin keresztül fogunk menni.-mondtam mire mosolyogva megölelte.
-Szeretlek kicsim.-mondtam.
-Èn elöbb ès jobban.-mondta nevetve.•|Vège|•
Hát itt is lenne a vège a story-nak.
Remèlem tetszett.
Ha igen akkor kèrlek⭐
Milyen volt??
Legyen további szèp napotok 🌞.
Köszönöm szèpen hogy elolvastad ès idáig ejöttèl velem❤️💋🌹🔥
YOU ARE READING
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹