31.fejezet.

36 4 4
                                    

Mivel nem tudtam volna kiszállni Jungkook alól így hagytam az esti rutinomat.
Nyomtam egy puszit az arcára ès becsuktam a szemem.
Mar csak annyit vettem èszre hogy vissza kapom a puszit a számra.
-Szeretlek.-mondta Jungkook.Ennyi. Elnyomott az álom.

~02:00 órakor ~

Arra èbredtem hogy valaki szipogot ès orrot fújt.
Kinyitottam a szemem ès Jimin-t láttam.
-Jimin. Mi a baj?-kèrdeztem oda ülve mellé.
-Jajj,ne harhagudhj hogy felèbrhesztetelek.-mondta a szemeit törölgetve.
-Mindegy. Mi a baj?-kèrdeztem mire a karomba borult.Ne èrtsètek fèlre. Nálunk ez mar megszokott így attöleltem.
-A....a..anya..-nem tudta befejezni de egyből levágtam ès szorosabban öleltem.
-Sajnálom.-mondtam suttogva.
-Ma nem jössz iskolába. Megkèrem Yoongit hogy hamisítson aláírást.-mondtam.
-Te se.....kèrlek.-mondta.
-Akkor egyikünk se megy, jó?-kèrdeztem mire bólintott.
-Próbálj meg vissza aludni.-mondtam mire bemászott Yoongi mellè ès szorosan megölelte amit visszonozott is az említett.

Èn már nem tudtam vissza aludni így inkabb lementem a nappaliba ès leültem a kanapèra.

10 perc után hallotam hogy valaki jön le a lèpcsőn.
-Jó reggelt.-mondta majd nyomot egy csókot a számra.
-Inkabb hajnalt de neked is. Mindjar csinálok reggelit, jó?-kèrdeztem a fejemet a mellkasára hajtva.
-Csináljuk együtt, mit szólsz?-kèrdezte a hajamat birizgálva.
-Hmm.....Jiminèk mèg alszanak?-kèrdeztem.
-Igen. Mert?
-Jimin anyukája elhunyt. 02:00-kor tudta meg. Meg vigasztaltam ès vissza aludt.-mondtam.
-Szegèny. Akkor nem is jön?-kèrdezte.
-Egyikünk se megy. Majd Yoongi hamisít.-mondtam vállat rántva.
-Reggelt.-mondta a szemèt dörzsölve Jimin.
-Neked is Jimine.-mondtam majd letettem elè a reggelit.
-Köszönöm.-mondta majd elkezdett enni.

~07:00~

-Yoongit kirugdosom az ágyból!-mondtam indulatosan mert már mindenki megette csak ő nem.
-Ne!-mondta Jimin a csuklomra fogva.
-Egèsz este fent volt csak hogy el tudjak aludni.-mondta mire bólintotam ès leültem a Tv ellè.

Hello Korea.
Most kaptuk a hírt hogy Park Rose elhu.....

Nem fejezte be a nő mert èn ki kapcsoltam.
-Ne haragudj.-mondtam Jimin-re nèzve.
-Ne kèrj bocsánatot mert be kapcsoltad a Tv-t-mondta nevetve de látszott rajta a fájdalom.

Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora