11.fejezet

69 4 2
                                    

Az iskolába érve  nagyon meglepődtem.
Jimin ès Yoongi.... csókolóznak. Pedig az egèsz világon ők utálják egymast a legjobban.
-Szeinted melyik a Bottom??-kèrdezte kicsit közelebb hajolva de mèg mindig öket nèztük.
-Hmm.....nem tudom.-mondtam. Ebben a pillanatban Jimin belesugott Yoongi ölèbe.
Egymásra nèztünk.
-Jimin!-mondtuk egyszerre ès elröhögtük magunkat.
-Ohh, sorry. Nem látunk titeket.-mondta Jimin pirulva.
-Semmi. De szerintem mar nem megyünk suliba.-mondta Jungkook.
-Baszki! Tènyleg már elmut 10 perce 8óra.
-Hát..... figyú......20 perc ès kezdödik a moziba a Grincs. Ha sietünk akkor mèg oda èrünk kezdès elött.-mondtam a telefonomat bujva.
-Okè! Akkor siess!-mondta Jimin. Mikor felnèztem a telefonomból mar senkise volt ott.
-Hè ,várjatok meg! Basszátok meg!-mondtam de valaki megvárt amitől hálásan nèztem rá.
-Amúgy.........mi a baj??-kèrdeztem miközben mentünk Yoongièk mögött .
-Semmi! Mert?-kèrdezte mosolyogva.
-Hát....fura vagy....nagyon. Már reggel óta.-mondtam.
-Mi a fura?-kèrdezte.
-Hát tudod most...nem nyomulsz mint az eltelt napokban.
-Figyelj! Igen, de èn ezt nem ugy akarom hogy kènyszerből kedvej. Ezèrt mindent megteszek hogy neked jó legyen ès ne legyen semmi kelemetlen.-mondta mosolyogva.
-Köszönöm.-mondtam halkan ès vissza mosolyogtam.
-Ömm.....Tae....Jiminèk hol vannak?-kèrdezte.
-Szerintem tudom.-mondtam mire le eset neki ès egyszerre kezdtünk el nevetni.
-De mi azèrt mèg megnèzük a filmet. Mert nem láttam még.-mondta mire èn felnevetem.
-Na ne!!!-mondtam.
-De!!-kezdet el nevetni.

Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang