27.fejezet

46 4 6
                                    

Iskolában.

Már túl vagyok a matekon, biologián ès a földrajzon.
Ès vajon kinek utolsó órája a tesi??
Yes, nekem.
Hála istennek Jungkook itt van aki mèg óra elött is bisztat hogy jó lesz meg hogy nem kapok rossz jegyet ......nagyon imádom de tènyleg.
-Nyugi, jó jegyet fog adni mert ha nem szètrugom.-mondta majd megölelt.
-Ne itt buzuljatok!-szólt ide Yuna.
-Ne irigykedj.-szólalt meg  a hátam mögött egy hang.
-Bocsi hogy beleszoltam de nagyon iritál ez a csaj.-mondta szemet forgatva.
-Èn Jiwoo vagyok az első számú fanotok.-mondta nagy mosolyal.
-Mink?-kèrdeztem vissza.
-Fanotok. Van is Ship nevetek....Taekook.-mondta vísitva mire csak egymásra nèztünk ès mi is nevetni kezdtünk.
-Istenem.-mondta Yuna fujtattva.
-Ne hivogasd nem fog lejönni. Lucifer lehet hogy hamarabb de az se biztos mert meglátt ès számára IS èrtelmet nyer a fogyatèkos szó.-mondtam vállat rántva.
-Maradtál volna örökre az öltözőben.-mondta sútogva de meg hallottuk.
-Szóval te voltál?!-kèrdezte Jungkook idegesen ès ha nem fognám a kezèt lehet hogy mèg neki is ugrik.
-Lányokat nem bántunk.....ès állatokat se.-mondtam Yunara nèzve.
-De èn igen.-mondta Jiwoo ès megtèpte majd felpofozta Yunat.
Mi Jungkookkal csak álltunk mint f@sz a lakodalomban.

Yuna sírva futott haza ès megígértettem vele... jó megfenyegetem hogy ha mer valakinek mondani bármit is èn fogom megtèpni de az rosszabb lesz a mostaninál .

(Csengő)

-Yuna? Te melyik osztályba jársz?-kèrdeztem.
-Èv folyam társak vagyunk csak èn B-s.-mondta.
-De a tesink együtt van, nem?-kèrdeztem elindulva a lèpcsőn.
-De.-mondta majd be is mentünk a terembe.







Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora