Sziasztok babák ❤️. Mègegyszer köszönöm hogy segítetetek elèrni a 1k megtekintèst ❤️❤️ Ennek örömère kirakok ma is egy rèsz.
Taehyung.sz.
NAGYON jó volt a film. Wednesday nagyon nagy forma 😝😂.
Jimin-t sikerült elaltatnunk ès Yoongi valahogy megtudta annyira nyugtatni hogy mosolyogva jött le hozzánk.
Èn vagyok a legjobb barátja mègse megy a nyugtatás......hat èn nem olyan ember vagyok, sorry Jimin.
Most kívètelesen mindenki fent tudott maradni ès nem aludt el a film vègère.
-Ez brutálisan jó volt.-mondtam nevette.
-Igen. Nekem Izè tetszet a legjobban. Ahogy felpofozta a csáveszt.-mondta Jimin nevetve.
-Igen, az is jó volt.-mondta nevetve de ásitozva Jungkook.
-Mennyünk aludni?-kèrdeztem Jungkook-ot aki nagyokat bólintott miszerint jó lenne.
-Aludjatok jól srácok.-mondtam majd felmentem mögöttem Jungkookkal.Gyors megfürödtem,utánam elment Jungkook is.
Mire vissza èrt èn mar szinte már aludtam.
-Hè!!! Várj meg!-mondta nevetve ès belèm bújt.
-Kook....összenyomsz.-mondtam mosolyogva.
-Nem baj.-mondta majd ráfeküdt a hasamra ès átölelte a derekamat.
-Jó èjt.-mondtam egy puszi kisèretèben.
-Neked is drágám.-mondta egy hosszabb -rövidebb csókkal.
Feljebb csúszott annyira hogy a fejem alá tudja rakni a kezèt ès úgy húzott magához.
-Szeretlek.-mondtam majd belèbujtam.
-Èn elöbb.-mondta a fejemet simogattva.
-Nincs kedved esetleg........-nem tudtam fojtatni mivel a mondtatomba vágott.
-Tae! Mit akarsz te?!-kèrdezte perverz mosollyal mire levágtam hogy mire gondol.
-Hülye!!!-mondom a vállára ütve.
-Nincs-e kedved WNDESDAY-t nèzni??!-kèrdeztem vèletlenül se legyen fèlre èrthető.
-Ohhh....nem. Aludjunk.-mondja csalódottan.
-Most ez komoly?-kèrdezem átt gurulva rajta, hogy vele szemben lehessek.
-Most komolyan ez az újabb bajod?-kèrdeztem a kezemre rakva a fejemet.
Ő csak vállat rántva elfordult az eredeti irányba.
-Gyerekes vagy.-mondtam majd szorosan öleltem átt.
-Te vagy a gyerekes! Ha gyerekes lennèk akkor kettőnk közül nem èn írányitanèk!-mondta felèm fordulva.
Olyan cuki amikor durcizik. Mindig felfuja az arcát.
Kicsit összenyomtam az arcát ès úgy adtam neki egy kisebb csókot.
-Cuki vagy mikor durcizol.-mondtam majd úgy fordultam hogy átt tudja ölelni a derekam èn meg a karját.
-Jó èjt baby.-mondta majd közelebb húzott magához.
-Jó èjt.-víszonoztam a gesztust majd el is nyomott az álom.Sziasztok babák ❤️
Tudom nagyon sok a helyesírási hiba de nèzètek el kèrlek😅♥️🙏.
Eddig milyen a story???
Lesz valami nagyobb fordulat??
💬💬👈👈Jó èjszakát mindenkinek ❤️.
Puszi ❤️ 💜
YOU ARE READING
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹