Jungkook.sz.
Megetük a vacsorát ès mèg megnèztük egy rèszt a sorozatból.
-Kook. Aludjunk~-mondta Tae már-már aludva.
-De nem vagyok álmos.-mondtam a telefonomat nyomkodva.
-Akkor megyek alszok Yoongi-val.-mondta mire közelebb húztam magamhoz ès letettem a telefonomat az asztalra.
-Szeretlek. Jó èjszakát.-mondta egy hosszú csók kisèretèben.
-Èn jobban. Jó èjszakát szívem.-mondtam majd magamhoz öleltem ès így aludtunk el.4 nappal később ~√Szombat√|7:00|
Taehyung.sz.
Az elmúlt napokban minden jobbra fordult. Èn ès Jungkook hivatalosan is együtt vagyunk.
A Yoomin páros már az összeköltözésen gondolkodnak.Holnap karácsony. A kedvenc napom, egyben a szülinapom is.
A karácsonyi ajándékot mar megrendeltük Kook-kal a srácoknak.
Kook vett Jimin-nek èn vettem Yoongi-nak. Ès vettünk egyet közösen.
Mar Jungkook is letudta gyözni valamennyire a fèltèkenysègi rohamait.Ez idő alatt találtam magamnak munkát mivel a tèli szünet előtt volt az èretsègink.
A fönökömet mèg nem láttam egyszer se de èrzem hogy kedves ès senkinek se akar rosszat.
Jungkook úgy döntött hogy indít egy saját valalkozást, amit majd a fogadott gyerekünk vezethet. Ha akarja. Megbeszèltük hogy ha a gyerekünk boldog akkor mi is azok leszünk. De mèg hova tervezünk ennyire előre.
Mèg mi is csak 19 èvesek vagyunk se több.Na de megyek aludni hogy holnap, karácsonykor , a szülinapomon ne aludjak el állva .
Jó èjszakát kedves naplóm.....
Sziasztok babák ❤️.
Bele èpitetem egy kis változást.
Majd megtudjátok ha nem majd az utolsó rèszben úgy is említeni fogom.
Puszi❤️❤️😘
YOU ARE READING
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹