Na sziasztok drágáim haza tèrtem🤭😉💋. NAGYON köszönöm hogy elèrtük ennèl a könyvnèl a 200 megtekintést😌😭🥺nagyon szeretlek titeket.
Na de vágjunk is bele a rèszbe........
Reggel*
05:00
******Reggel mikor felkeltem Jungkook mèg mindig ott szuszogott a nyakamba.
Olyan èdesen aludt nem volt szívem felkeltenni.Felkeltem. Ès csak most vettem észre hogy tegnap este nem öltöztem fel.
Oda mentem a gardróbhoz ès keresgélni kezdtem.
-Ha így mászkálsz nem fogsz tudni kimenni a szobából.-mondta a hátam mögött.
-Bocsi felèbresztetelek?-kèrdeztem keresès közben.
-Erre a látványra ki ne kellne fel?-kèrdezte.
-Èp ruhát keresek...ès....ahogy el nèzem neked se ártana egy-kettő.-mondtam majd megfordultam mostmár alsónadrágban.
-Te mikor aludtál el?!-kèrdeztem a szemeit nèzve.
-Olyan...02:00-kor.-mondta vállat vonva.
-Biztos hogy nem! Szèpen vissza mèsz ès alszol. Majd felkeltelek.-mondtam ès elkezdtem az ágy felè tolni .
-Akkor aludjunk együtt.-mondta majd nemes egyszerüsègel ledobott az ágyra , rám mászott majd betakart minket.
-Szèp álmokat.-mondta egy puszi kisèretèben.
-Nem akarsz leszállni rólam?-kèrdeztem sútogva mert nem kaptam levegőt.
-Bocsi de nem.-mondta majd átölelte a derekamat lejjebb csúszott a hasamig ès ott pihentette a fejèt.-Jó èjt Jungkookom.-mondtam majd elkezdtem simogatni a fejèt adig amig èn is elaludtam.
YOU ARE READING
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹