Körbenèztem a szobában jobboldalt volt az ajtó az ágyal szemben meg a tv . Valami elkezdett mocorogni meletem ès pont MOST nincs semmi a közelben hogy aval tudjak vèdekezni.
Meg nèztem a bal oldalamon az ágyat.
"TE JO ISTEN!SZENT SZAR! JUNGKOOK FEKSZIK MELETEM! ÈS AMI A LEGJOBB POLO NÈLKÜL!!!! WTF!" Amúgy most nèzem milyen sexy v....vagyis nagyon jól tartja magát.
Kikeltem az ágyból ès pizsoma volt rajtam az utcai ruhám helyet. Ezen inkább már meg sem lepödtem.Elkezdtem nèzelödni. Mert ha egyszer mar it vagyok akkor mièrt ne,nem?
Teli volt a szoba k-popos cuccokal meg anime cuccokal kèpregènyekel meg ilyenekel.
OMG! EGY ÓRIÁSI POSZTER JUNGKOOKRÓL. "Ez mar beteges önimádat ."(Bocsi de ezt a posztereset nem hagyhatam ki . Most kèpzeljètek el ahogy Tae felnèz a falra ahol egy óriási Jungkook van😂😂. Bocsi de tènyleg nem hagyhatam ki.😂❤️)
Vègig simitotam a poszter azon rèszèn ahol Jungkook askockái voltak ès sohajtotam egy nagyot.
-Tetszik mi?-kèrdezte valaki nevetve a hátam mögött. De komolyan szinte èreztem a fülemnèl a leheletèt.Amitől kirázot a hideg az a jól eső érzés.
-Nem....cs....csak azt n...nèztem hogy milyen jól tartod magad.-MOST MEG MI A SZARNAK DADOGOK?!!
-Hát igen. De amúgy te se panaszkodhatsz.-mondta miremegfordultam ès egy percerz mosoly kisèretèben vègig mèrt tetötől-talpig.
Nem is kell mondani hogy elpiruntam ami nálam nagyon ritka ezèrt nem is nagyon èrtetem hogy mièrt lángol a fejem.......pedig.....nem.....nem tetszik Jungkook .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomantizmKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹