Feltápaszkodtam az ágyamból ès elmentem kèszülödni a suliba.
Az autfitem azt gondoltam nem lesz tull kihívó de azèrt valami normális emberkènt nèzek ki.
Mikor elkèszülödtem felhívtam Jimint hogy megyünk e együtt. Belement.......
-Szia baba.-mondta majd megölelt.
-Szia jimine. Mizujs??-kèrdeztem miközben elkezdtem húzni az iskola felè.
-Semmi. De van valami amiben segítened kènne.-mondta elhúzott szájjal.
-Na! Mi a baj?!-kèrdeztem ilyedten majd megálltam.
-Yoongi elhivatott randizni.-mondta halkan a havat bámulva.....várjunk.... hó!!!
-Nèzd TaeTae! Havazik!!!-mondta boldogan Jimin.
-Jaja. Nem tudom mi ebben a nagy szám. Na de mennyünk mert el fogun........-nem tudtam befejezni mert egy hógolyó landolt az arcomban.
-Jimin!!!-mondtam mèrgesen ès elkezdtem törölgetni az arcom de nagyon sok hó volt rajtam.
-Várj segítek.-mondta egy hang majd a hajamat kezdte el tisztítani.
-Köszönöm.-mondtam majd felnèztem ezek szerint Jungkookra.
-Nincs mit szerelmem.-mondta egy nagy mosollyal az arcán.
-Mièrt nem tudsz egyszer az èletben normalis lenni?!!-kèrdezem idegesen mire csak megdobja a hátamat hógolyóval.
-Na hogy te kis...-mondtam majd arcon dobdtam èn is.
-Te jó isten! Ez nagyon hideg!-mondta majd megrazta a fejèt de a hajaban mèg mindig volt hó.
Odafutottam elè ès kiszedtem a hajából a hót. De azèrt az èn 168cm-el nem megyek sokra az ő 181cm-re melet.
-Köszönöm.-mondta majd megsimogatta az oldalamat.
-Te is kiszedted nekem akkor èn is kiszedem beked.-mondtam egy mosoly kisèretèben.
-Többet is mosolyoghatnál.-mondta majd megölelt. Ez most bekel hogy valjam jól esett már règ nem kaptam Jiminen kivül senkitől ölelèst ezèrt is öleltem vissza.
-Valami baj van?-kèrdezte elválva tőlem.
-Nincs mert?-kèrdeztem mosolyogva.
-Hát csak.....fura...vagy.-mondta.
-Mindegy. Megyünk akkor vagy maradunk?-kèrdeztem.
-Második opció?-kèrdezte.
-Nem. Első opció lesz.-mondtam majd elkezdtem magam utan húzni.
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹