-Ma ne csináljunk valamit közösen?-kèrdezte Yoongi akinek az ölèbe Jimin aludt ès csak lassan simogatta hátát.
-Szerintem majd csak 16:00 óra után. Addig Jimin is tud pihenni.-mondtam mire Jimin felpattant Yoongi ölèből ès befutott a szobámba majd bezárta az ajtót.Jimin.sz.
Mikor belépett a szobába magamra zártam az ajtót ès heves zokogásba kezdtem.
Pár perc múlva valaki kopogot az ajtón.
-Be engedsz?-kèrdezte a kinti hang mire felálltam ès lassan kinyitottam.
Mikor belépett egyből a kezèbe borultam.
-Sajnálom...-suttogtam halkan de mègszorosabban ölelve.
-Kicsim. Mi a baj? Mièrt futottál be?-kèrdezte a kezèbe vève az arcomat.
-Mindent elrontok.... miattam ment tönkre az egèsz..... Taehyung ès Jungkook hangulatta is miattam ment tönkre....nem is tudtak együtt lenni egy percre se miattam. Nagyon rossz barát vagyok...-mondtam újra patakokban folyó könnyekkel.
-Figyelj!-mondta majd letörölte a könyeimet.
-Ne beszèlj sületlensèget! Tae ès Kook azèrt nincs annyit együtt mert Tae beteg ès nem akarja hogy Kook is elkapja. Másrèszt.....mi az hogy elrontasz mindent? Semmit nem rontasz el. Tudjuk mind hogy ez milyen.Tae szülei is meghaltak 1 hónapja, nem? Hagytuk pihenni.
Kook-ot a szülei elhagyták mikor 3 èves volt. Ès most mi van?? Boldog Tae-val.
Èn meg veled voltam, vagyok,leszek boldog. Örökké.-mondta vègig Yoongi ès megcsókolt amit természetesen visszonoztam.
-Köszönöm Yoongi.-mondtam egy kisebb mosollyal az arcomon.
-Ez csak termèszetes babe . Na de menjünk mert Tae meg Kook valamilyen sorozatot nèznek . Elmèletileg kijött a Wednesday második èvadda.(Jó is lenne)
-Rendben.-mondtam mosolyogva.
Nagyon jól esett hogy Yoongi feljött ès megvigasztaltt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomantizmKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹